Medlem

Men för i hvete, mitt 0.0 complex fick en escalation på sig så krashar servern.

Inaktiv

Ja servern har varit lite kinkig på sistonde.

Medlem

Jag har en 589 dagar lång skillplan.. Som jag ska försöka hålla mig till dessutom. Slutmålet.. Capital ships.. Efter att jag tränat upp alla nödvändiga engineering/electronics/gunnery/drone skills

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Jag har en 589 dagar lång skillplan.. Som jag ska försöka hålla mig till dessutom. Slutmålet.. Capital ships.. Efter att jag tränat upp alla nödvändiga engineering/electronics/gunnery/drone skills

Men tjenare... snacka om härligt lång skillplan eller, tja.. kanske inte, jag har själv en 200 dagar lång supportships skillplan.

Medlem

Roliga är att det är inte många super långa skills heller.. De flesta är väl 12 dagar i snitt. Men sen kommer ett gäng som ligger på 30+.. Typ battleship 5, advanced spaceship command osv.

Men vill jag bli klar med grejerna så måste jag hugga i.. Vill jag bara hoppa in i ett cap skepp så fort som möjligt så tar det väl en 3-4 månader skulle jag tro. Men då har jag piss cap och inge compensations.

Medlem

Aj aj aj, en massa otrevliga skepp flög förbi hoss oss uppe i norr igårkväll.. Enl. rapporter 12 freighters, 2 carriers 2 motherships & 1 titan... MC på besök

Medlem

Skulle ställt dig i vägen och sagt: här kommer ni inte fram era tattare!
Sedan bumpar du deras titan så hårt så den wtfpwnar freighterserna...

Medlem
Skrivet av ionass:

Aj aj aj, en massa otrevliga skepp flög förbi hoss oss uppe i norr igårkväll.. Enl. rapporter 12 freighters, 2 carriers 2 motherships & 1 titan... MC på besök

hmm. har MC en titan ?. fått av bob kanske ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av ionass:

Aj aj aj, en massa otrevliga skepp flög förbi hoss oss uppe i norr igårkväll.. Enl. rapporter 12 freighters, 2 carriers 2 motherships & 1 titan... MC på besök

hmm. har MC en titan ?. fått av bob kanske ?

Thulsa Doom har haft en i alla fall sedan: 2007.08.22
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=...

Medlem

mm MC har en fin liten titan. Som fick en jävla schysst jungfrufärd.. 119 killmails med DD.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

mm MC har en fin liten titan. Som fick en jävla schysst jungfrufärd.. 119 killmails med DD.

coolt. hmm,., tänk att få 119kills på bara trycka en knapp


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

vill också få det

Inaktiv

Hur är det med MC och BoBs relation? Verkar som de har lite interna problem.

Medlem

Jaha jvlar vilken dag. Börjar med att en corp-polare frågar efter lite DMG till ett guristas military base complex som jag nappar på, 2 pers drar vi till plexet, när vi slutar runt 30m efter DT har vi plockat hem strax över 1.4bn i loot och lite över 50m bounties var. Sedan scannade jag lite månar och hittade en o-pos'sad promethium måne

Medlem

trevligt
Skicka pengarna till Faye Jube.
Behöver lite kapital på min amarr frig fighter

Inaktiv

Mercenary Coalitions Titan blev nyss dödad av några Ryssar. Ganska roligt med tanke på Seleenes* kommentar på EVE TV om att IAC skulle vara döda.

*MC head honcho

Medlem

Säker på att dom bara hade en då?

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Säker på att dom bara hade en då?

Man kan aldrig vara säker på nått


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jaha. då blev man poddad idag. för första gången, och glad blev jag inte. Lossade +3 implants och hardwiring. hmm.. =/. så nu sitter jag o carebearar i mission


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

bara +3's ?
Sist jag blev poddad blev jag av med +4's och gången innan det +3

Medlem

Yay! 6 stations <32h

Fredag:
17:00 RzR & Friends samlar upp i S-EVIQ
18:15 ca 400 piloter drar iväg mot BKG
22:45 Cynojammer PoS i lågor och över 40 capitals i BKG
Lördag:
Hela dagen ägnas åt att säta PoS's i RF & Skjuta otankade torn
Söndag
01:00 M Pire ger upp och överlämnar samtliga 6 stationer till oss att förvalta.

För tillfället vet jag inte vilka som flyttar in, vet bara att det inte blir razor.

Medlem

låter som en jävligt kul helg.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Ni kan ju ge dom till mig
Blir nog skoj

Alltid kul o se hur en kille försvarar 6 stations

Inaktiv
Skrivet av Mellanare:

Teruka. Taira
Clan LoKi
R I S E

People of R I S E! You are being misled!
http://royofca.com/

We want to help you before it's too late! The eye of terror is opening...

Medlem

Jag är så grym!. Körde lite lvl 4 mission så jag kunde skaffa en JC. Så körde jag curier mission. min mission raven loosade jag häromdagen :P. Så för var mission jag gjorde ökade min standing mot det corpet jag körde med 0.03!!!!111 Så jävla drygt. Men jag lyckades iallfall


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

tjo, nu har jag aktiverat mitt konto igen igår, det gick ut som gick för 2 veckor sedan eftersom jag inte hade några pengar då.

hur som hellst så har jag redan börjat att göra mina lev 4 / 3 uppdrag, som är skit kul att göra ... jag planerar nu med några rl polare att dra och pvp lite nu i helgen som btw är ännu roligare ...
började precis träna caldari battleship level 4 (2 dagar) därpå jag ska träna den till level 5(ca 30 dagar)...
som dem flästa säkert vet så kommer ju nästa expantion nu i november, med t2 bs har jag hört (med flera), med den helt sjukt snygga nya grafiken ! läste också att man inte behöver dx 10(Vista) för att kuna köra med den, minst dx9(XP) dock så kanske det blir lite snyggare om man har dx10 ^.^

det vart allt bye bye !
/Tarax00


signatur

"Better to ask for forgiveness than permission"

Inaktiv

Dx10 kommer med Ambulation (gå runt i stationer) som kommer 'nån gång nästa år'. Den grafik-boost som kommer nu till november (det är ju snart!! yipiie!!) är 'bara' DX 9. Det jag nästan mest ser fram emot är dock de stora nätverks-förbättringar som utlovats, så kanske man äntligen slipper lagget i fleet-battles

Medlem

/me har joinat FIX. Och undrar va fan Razor gör i Querios


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Fanster:

/me har joinat FIX. Och undrar va fan Razor gör i Querios

Nothing to worry about! RAZOR & Friends är långt från Querious... för tillfället

Medlem
Skrivet av ionass:
Skrivet av Fanster:

/me har joinat FIX. Och undrar va fan Razor gör i Querios

Nothing to worry about! RAZOR & Friends är långt från Querious... för tillfället

Jag har sett en hel del Razor grabbar idag. iförsig var det nog bara en roaming runda


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Skriv svar