Vilka spel ser du fram emot i September?

Medlem

Diablo 2 Resurrected blir det minsann!

Medlem
Skribent

New World och WarioWare!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Instämmer med D2R-kören.

Kena såg mysigt ut, påminner om Zelda. Inväntar betyg och rea på den.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Ska äntligen sätta tänderna i Demon souls.

Medlem

Bus simulator 21


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Detta för mig

Medlem

New World , länge sedan man kände sånt driv i en för ett spel. Kommer väl även köra D2 remaken.

Medlem
Medlem

Inget av de större liren lockar, dock är jag riktigt sugen på Expeditions: Rome.

Medlem

D2R och Pathfinder lockar något, men TBC Classic fortsätter ta prio över alla andra spel

Medlem

Kena framförallt
Kanske Diablo 2 R men det får nog bli på PC. Sägs att inventoryt är meckigt med handkontroll. Men har inte testat själv.
Pathfinder 2 ser ju också intressant ut liksom Gamedec. Två bubblare helt enkelt

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Instämmer med D2R-kören.

Kena såg mysigt ut, påminner om Zelda. Inväntar betyg och rea på den.

Hoppas verkligen Kena blir bra och att det dröjer flera år innan det blir rea så såna som du får vänta tills det känns gammalt😂 Fan inte ens AAA-pris och man kan inte betala fullpris ens om ett spel blir bra. Inte konstigt marknaden ser ut som den gör med early access och mikrotransaktioner osv. 🤦🏼‍♂️

Avstängd

BF2042 open beta 17-19 september blir det det för min del

Medlem

FF IV Pixel remaster, släpps den 8:e sept. Jag upptäckte Kena i tråden med, det ser grymt ut! Gameplay verkar påminna lite om Horizon Zero Dawn, vilket med råge är det bästa jag spelat på flera år.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Hoppas verkligen Kena blir bra och att det dröjer flera år innan det blir rea så såna som du får vänta tills det känns gammalt😂 Fan inte ens AAA-pris och man kan inte betala fullpris ens om ett spel blir bra. Inte konstigt marknaden ser ut som den gör med early access och mikrotransaktioner osv. 🤦🏼‍♂️

Jag köper 9 av 10 spel så här. Jag är student och tvåbarnsfar. Så utöver familje- och studietid finns det sällan tid eller pengar för ett spel för 700 kr.

Det finns mest tid och pengar för tvärsäkra klassiker. De flesta spel jag lirar är 4-5 år gamla. I somras klarade jag ut RE2:Remake, Minecraft, Zelda Botw och The Messenger.

Nu är det höst så det blir spelskapande och det är gratis, sen orkar man inte lira spel lika mycket. Sen ser ju ungarna till att man får några timmar Mario i veckan.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag köper 9 av 10 spel så här. Jag är student och tvåbarnsfar. Så utöver familje- och studietid finns det sällan tid eller pengar för ett spel för 700 kr.

Kena kostar 419kr.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Kena kostar 419kr.

Inte så ofantligt dyrt då. Köpte ju D2R för samma pris. Får klara ut D2R först.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Deekar:

Kena kostar 419kr.

Oj, jag kollade prisjakt för fysisk version och enda som dök upp var inet som säljer för 799kr ...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Oj, jag kollade prisjakt för fysisk version och enda som dök upp var inet som säljer för 799kr ...

På PS Store kostar det 419kr. Tror inte de trycker så många fysiska kopior då inte ens Elgiganten och Mediamarkt har det på sina sidor. Där av deras pris. Verkar inte finnas datum ens för fysisk kopia på Inet.

Medlem
Skrivet av Deekar:

På PS Store kostar det 419kr. Tror inte de trycker så många fysiska kopior då inte ens Elgiganten och Mediamarkt har det på sina sidor. Där av deras pris. Verkar inte finnas datum ens för fysisk kopia på Inet.

Mjo känns som att det är en digital release och inet bara lagt upp det som en placeholder i brist på info...

Medlem

Helt klart Wyoming DLC till American Truck Simulator, som släpps 7 September.

Men blir år pröva nya Bus Simulator 2021 också.

Medlem
Skrivet av Aarons VR:

Kena är digital only, tror de sagt om de säljer bra kommer de printa ut skivor.

Synd, jag köper bara fysiska spel till konsol, aja inget att göra åt.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Synd, jag köper bara fysiska spel till konsol, aja inget att göra åt.

Du får hålla tummarna att de blir succé så de släpper fysiskt;)

Medlem

Kena släpps om lite drygt en vecka men har inte hört ett knyst. Borde väl marknadsföra lite att det släpps snart?

Medlem

I väntan på D2 sitter jag och försöker skaffa platinum i infamous second son. Är snart färdig så kanske blir att man börjar lite smått med resan till platinum i God of War innan de nya släpps. Men D2 har jag sett framemot sen jag testade betan.

12
Skriv svar