Rykte: Ett nytt Deus Ex är under tidig utveckling

Robot
Rykte: Ett nytt Deus Ex är under tidig utveckling

Och Eidos Montreal ska även jobba med Fable och ett nytt varumärke.

#Deus-ex, #Eidos-montreal, #Embracer


Medlem

Mankind devided förtjänar mycket mera kärlek än vad jag upplever att det har fått! Glad att se Deus EX på tapeten igen! Jag har spelat igenom både Human Revolution och Mankind devided mer än en gång.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Mankind devided förtjänar mycket mera kärlek än vad jag upplever att det har fått! Glad att se Deus EX på tapeten igen! Jag har spelat igenom både Human Revolution och Mankind devided mer än en gång.

Första spelet hade väl lite problem med bland annat spik i svårighetsgrad samt att det vart väldigt svårt om man inte var fokuserad på strid?

Vet inte hur det var med uppföljaren, men vill gärna se lite bättre systemoptimeringar och mera bredd.
Har inte spelat det än, men jag har läst att Cyberpunk också hade lite problem med att vissa spelsätt var betydligt gynnsammare än andra.

Jag tror att Deus Ex kan fungera betydligt bättre på modern hårdvara, så detta är väldigt trevligt.

Medlem

Trevligt med mer Deus Ex!

Avstängd

Älskar dessa spel! 👍🏻❤️

Medlem

Bästa nyheten på länge!

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Första spelet hade väl lite problem med bland annat spik i svårighetsgrad samt att det vart väldigt svårt om man inte var fokuserad på strid?

Vet inte hur det var med uppföljaren, men vill gärna se lite bättre systemoptimeringar och mera bredd.
Har inte spelat det än, men jag har läst att Cyberpunk också hade lite problem med att vissa spelsätt var betydligt gynnsammare än andra.

Jag tror att Deus Ex kan fungera betydligt bättre på modern hårdvara, så detta är väldigt trevligt.

Första hade problemet med bossarna, vissa gick typ inte döda om du inte var stridsfokuserad. Men de fixade ju till dem sen med patchar så de även gick att ta ut om du hade en stealth-build. Problemet var ju att bossarna outsourcats till någon annan som inte alls hade någon koll på vad för typ av spel Deus Ex var.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Woohoo! Ett av mina favvo IP:n. Hoppas de får till det nu bara.

Medlem

Jag har inte spelat Mankind Divided men hade väldigt kul med Human Revolution, så mer Deux Ex vore absolut trevligt. På Fablesidan så har jag bara spelat första spelet till original-Xboxen en gång i tiden och hade även där väldigt roligt, så ja, tack.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Är det värt att spela igenom Mankind Divided? Human Revolution var riktigt bra

Medlem
Skrivet av Zicero:

Är det värt att spela igenom Mankind Divided? Human Revolution var riktigt bra

Helt klart. Tur att du har kvar ett Deus Ex att spela igenom.

Medlem

Jag älskade Human Revolution. Hoppas nya spelet blir minst lika bra.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Första hade problemet med bossarna, vissa gick typ inte döda om du inte var stridsfokuserad. Men de fixade ju till dem sen med patchar så de även gick att ta ut om du hade en stealth-build. Problemet var ju att bossarna outsourcats till någon annan som inte alls hade någon koll på vad för typ av spel Deus Ex var.

Det låter ju inte som någon toppen ide
Frågan är om jag spelade innan eller efter patch, tror att jag fastnade på en boss. Jag slutför nästan alltid spel annars, så jag kanske borde ge det en chans till.

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Det låter ju inte som någon toppen ide
Frågan är om jag spelade innan eller efter patch, tror att jag fastnade på en boss. Jag slutför nästan alltid spel annars, så jag kanske borde ge det en chans till.

Nä, var inte bästa valet, vilket de erkände också.
I första bossfighten la de tex till massa ventilationstrummor, så man kunde smyga bakom och hugga honom i ryggen. Innan var man tvungen att möta honom heads on. Stört omöjligt om man körde helt stealthbaserad build.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar