Star Wars Jedi: Survivors handlingstrailer visar ett kärt(?) återseende

Robot
Star Wars Jedi: Survivors handlingstrailer visar ett kärt(?) återseende
Releasehästryttare

Dags att spela igenom Fallen order för min del!

Medlem

Det blev en googling innan lampan tändes. Jag har spelat Fallen Order, men det blir bara svårare att komma ihåg vad alla Star Wars-figurer heter.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ska bli kul att spela detta Gillade ettan starkt och 2an, förutom spring-animationen, ser riktigt lovande ut.


signatur

I drank what?

Medlem

Ettan var kul! Blir att spela tvåan med


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Årets viktigaste titel för mig! Alla andra releaser kan jag vänta med, men inte detta.

Medlem

Ska bli kul, lirar Fallen nu. Det är bra! Enda som kan irritera mig är att vissa fienders attacker (ej röda) inte påverkas om man slår dom. Dom fortsätter sin attack som ingenting.

Medlem

Den här trailern var ingen höjdare, ingav inte någon hype alls för mig. ;/

Med det sagt kommer jag fortfarande att spela det, hoppas storyn är bättre än vad trailern gav intrycket av.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Den här trailern var ingen höjdare, ingav inte någon hype alls för mig. ;/

Med det sagt kommer jag fortfarande att spela det, hoppas storyn är bättre än vad trailern gav intrycket av.

Ja, tycker speciellt rösterna kändes ganska oinspirerande faktiskt. Gav inte direkt en "Nu ska vi rädda galaxen och spöa imperiet!!" känsla.

Lirar som sagt Fallen nu och blev lite besviken när jag kom till Bogano första gången. Speciellt efter den grymma inledningen på Bracca. Dom borde gjort första planeten roligare för spelet blir helt klart mycket bättre senare på dom andra planeterna. Speciellt eftersom man då får puckla på stormtroopers och andra fiender man känner igen från filmerna.

Håller tummarna att Survivors blir bra för det är grymt kul att spela Jedi

1
Skriv svar