Diablo IV-överraskningen: nytt betatest i maj

Medlem
Skrivet av Gen:

Frugan är bortrest och har helgen för mig själv Här ska det testas! Missade tidigare rewards så hoppas kunna få denna iaf.

Det här är samma rewards som tidigare förutom worldboss trophyn som är ny. Så du får alltså en chans till att få de beta rewards man kanske missade sist.

Medlem

Ska bli förbannat kul, D4 kommer garanterat ge många timmars bang for the buck.

Medlem

Hittade aldrig förra gången vars man skulle tanka ner, fick intrycket att även den var för förhandsbokade. Bättre lycka nu kanske.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Hittade aldrig förra gången vars man skulle tanka ner, fick intrycket att även den var för förhandsbokade. Bättre lycka nu kanske.

1) Logga in i battle.net
2) Välj Diablo 4 som spel
3) Ovanför PLAY knappen lite till höger finns en dropdown meny som du byter till Diablo 4 - BETA.
4) Installera

Om du är på PC dvs haha

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Hittade aldrig förra gången vars man skulle tanka ner, fick intrycket att även den var för förhandsbokade. Bättre lycka nu kanske.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

utmärkt tillfälle att testa på både konsol och pc eftersom jag fortfarande tvekar vart jag ska köpa spelet


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av adrii:

1) Logga in i battle.net
2) Välj Diablo 4 som spel
3) Ovanför PLAY knappen lite till höger finns en dropdown meny som du byter till Diablo 4 - BETA.
4) Installera

Om du är på PC dvs haha

Tack för att ni försöker men inget nytt under solen.

Hemsidan blev man inte klokare av heller.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Tack för att ni försöker men inget nytt under solen.

<Uppladdad bildlänk>

Hemsidan blev man inte klokare av heller.

Så ser det ut för mig också just nu. Prova igen när man kan förladda betan, vilket borde vara någon gång under 11:e maj


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Så ser det ut för mig också just nu. Prova igen när man kan förladda betan, vilket borde vara någon gång under 11:e maj

Får bida min tid helt enkelt!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Gen
Medlem
Skrivet av Aletheides:

Det här är samma rewards som tidigare förutom worldboss trophyn som är ny. Så du får alltså en chans till att få de beta rewards man kanske missade sist.

Ännu bättre, tackar!

12
Skriv svar