John Romeros självbiografi Doom Guy släpps i juli

Robot
John Romeros självbiografi Doom Guy släpps i juli
Medlem

Hur dom bara slutade med Empire of sin och vägrar svara när folk frågar honom om det, så finns det absolut ingen respekt där. Jävla scam beteende.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Hur dom bara slutade med Empire of sin och vägrar svara när folk frågar honom om det, så finns det absolut ingen respekt där. Jävla scam beteende.

Romeros svar när folk frågade om DLC som såldes men aldrig levererades såg ju inte så mycket bättre ut:

Medlem
Skrivet av kebbe:

Romeros svar när folk frågade om DLC som såldes men aldrig levererades såg ju inte så mycket bättre ut:

<Uppladdad bildlänk>

Ja, riktig scam hela skiten.

Medlem

Doom och Quake är historiska spel, men den här killen kommer aldrig ta sig till den nivån igen.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Carl Johansson-Sundelius Gör i brallorna
Tjära Fibban idag så hade jag en het natt med .............

Medlem
Skrivet av lonian:

Doom och Quake är historiska spel, men den här killen kommer aldrig ta sig till den nivån igen.

Lite Molyneux-vibbar på Romero.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av lonian:

Doom och Quake är historiska spel, men den här killen kommer aldrig ta sig till den nivån igen.

Behövs inte, att han alltid berättat, föreläst och visat upp framför allt ID-eran har varit otroligt värdefullt och intressant för många

Hans attityd har alltid varit positivt i den bemärkelsen trots att han säkert svarat på samma frågor tusentals gånger. Medverkar i allt från stora till små evenemang, podcasts och är genuint någon som fortfarande följer, spelar och har en hel del koll på communityn runt dessa spel än idag.

Han är stolt och har rätt att vara det. Får ändå ses som en vinst att han delar med sig om så mycket, något ingen annan i grundteamet gjort i någon större omfattning.

Medlem

Man har hört mycket om John Romero's legendariska status, men allt jag ser utav honom är ofärdiga projekt. Den här trailern kommer man ihåg.

1
Skriv svar