En remaster av The Darkness kan vara på gång

Robot
En remaster av The Darkness kan vara på gång

Nightdive-bossen antyder med stora bokstäver.

#nightdive, #the-darkness


Medlem
Medlem

Trevligt om det blir av. Ett annat spel jag gärna kör på PC som remaster är Condemned 2.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Bra spel med otäcka WW1-partier.

Medlem

Älskade. Ett av mina bästa och mest fängslande spelminnen.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Hoppas det händer. Darkness 1 och 2 var riktigt kul.


signatur

I drank what?

Medlem

Hade varit trevligt, Darkness 1 var väldigt bra!

eld
Medlem

Hoppas också!!

Medlem

Ettan var konceptuellt coolt men mekaniskt trist, tvåan var helskoj rakt igenom.

Hade hellre sett en remaster av tvåan än ettan, eller i de bästa av världar: ett paket som innehåller båda.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hade gärna sett en remake och att man gett sig på universumet igen :3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

1an var bra men 2an var bättre.
Digital Extremes tog allt bra som Starbreeze hade byggt upp och la på ett till lager av röjighet.
Det bästa med 1an var all graffiti på svenska i New York

Avstängd
Medlem

Remake hade väl varit bättre. En remaster är ju bara lite finputs på texturer och upplösning.

Medlem
Skrivet av Guld:

Remake hade väl varit bättre. En remaster är ju bara lite finputs på texturer och upplösning.

Jo håller med, spelet rent tekniskt sätt är ju gammalt och kan tänkas göras om från grunden.

Då snackar vi inga onödiga remakes last of... host.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Riktigt mörkt och jävligt spel. Hoppas

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Bra spel med otäcka WW1-partier.

Så jäkla coola... <3


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem

Har bara goda minnen från The Darkness serien. Stor del utav mina tonårs - år. Det och F. E. A. R. Som tur är finns tvåan på steam


signatur

It´s a me

Medlem

Hoppas verkligen på detta. Försökte spela det igen på min Series X.. Det har tekniskt inte åldrats väl. 20-23fps i de flesta scener och en upplösning som är strax under 720p gör att det både känns och ser gammalt ut. Älskade det när det kom ut men har inte åldrats väl. Hoppas 2an kommer i samma veva så att dom fixar vissa allvarliga buggar som gör 2 an ospelbart. Framför allt det faktum att man måste köra Vsync på för att kunna klara av vissa uppdrag som inte fixats sedan release.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

1an var bra men 2an var bättre.
Digital Extremes tog allt bra som Starbreeze hade byggt upp och la på ett till lager av röjighet.
Det bästa med 1an var all graffiti på svenska i New York

Gillade inte tonen av 2an jämfört med ettan. Kändes lite mer "cartoony" än ettan. Vissa buggar var också otroligt sjukt att dom släpptes igenom.

Medlem

Polera en gammal crap-kabel..?

Total REMAKE tack.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Hoppas, bara lirat 2an då 1an inte finns på pc, hade gärna vilja ha en 3an med

Medlem

Nice! Jag köpte spelet begagnat på Game för en tjuga för 10 - 12 år sen. Kul spel som klart var värt varenda krona. 🙃😄😁

1
Skriv svar