Världens bästa skurk – 32-delsfinaler (del 1)

Medlem

Be one with Yuri!

Medlem
Skrivet av tyvar1:

”och då röstar tant på?”

Ja du tänker zååååååå!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det gick att ordna! Blev tokigt där. Skyller på... AI?

Skyller på Glados alltså?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

M.m. på hitler, vilka andra spel är han med i? Ofta är han inte med, utan det är någon annan lirare... jag vet wolfenstein och nazi zombie army, fast där är han nog bara med i cutscenes tror jag...

Hitler är också huvudskurken i den japanska originalversionen av Bionic Commando till NES, spelet heter motsvarande "Hitlers återkomst: Top Secret" på japanska och går ut på att man skall stoppa en nynazistisk rörelse under den karismatiske ledaren Weissmann som senare skall visa sig har återupplivat Hitler. Spelet blev väldigt censurerat i utlandet och man försökte byta ut en massa namn och symboler men Hitlers ansikte är underligt nog nära oförändrat även fast han kallas "Master-D".

Medlem
Skrivet av Forcie:

Hitler är också huvudskurken i den japanska originalversionen av Bionic Commando till NES, spelet heter motsvarande "Hitlers återkomst: Top Secret" på japanska och går ut på att man skall stoppa en nynazistisk rörelse under den karismatiske ledaren Weissmann som senare skall visa sig har återupplivat Hitler. Spelet blev väldigt censurerat i utlandet och man försökte byta ut en massa namn och symboler men Hitlers ansikte är underligt nog nära oförändrat även fast han kallas "Master-D".

Just det ja, det har jag ju sett så klart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Rubriken ”Hitler levererar” trodde jag aldrig jag skulle få se på Fz 🤣

Redaktör
Ponny

Ni påpekade, vi diskuterade. Och japp, vi väljer att hålla liv i spänningen genom att dölja omröstningens resultat tills det är avgjort – från och med nu (RAFFEL!). Självklart kommer alla siffror redovisas när röstningen stänger!


signatur

En Bamseponny av folket

Gnällkuk

Now this is a headline i didn't expect to find here.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Men hallå vart är Marauder Shields

Medlem

FZ rubrik:

Hitler levererar!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

M.m. på hitler, vilka andra spel är han med i? Ofta är han inte med, utan det är någon annan lirare... jag vet wolfenstein och nazi zombie army, fast där är han nog bara med i cutscenes tror jag...

Har för mig att han är med i något av Sniper Elite-spelen?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Har för mig att han är med i något av Sniper Elite-spelen?

Ja, han är med i flera, och i fyran har han bara en testikel

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, han är med i flera, och i fyran har han bara en testikel

Haha, så bra detalj med testikeln! 😂


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

att panga ner hitler var ju oslagbart


signatur

//monster

Medlem

Rafflande turnering! Mina egna favoriter kommer längre fram i omröstningen.

Men det är inte 64 delsfinaler. Är det 64 deltagare och 32 matcher så är det 32 delsfinaler. Precis som kvartsfinal är 4 matcher med 8 lag, o.s.v.

Medlem

Det finns alltså en chans att GLADoS ställs mot Shodan om ett par omgångar. Det var förstås helt tillfälligt, eller hur?

12
Skriv svar