Begå massmord för bättre frame rate i Dragons Dogma 2

KoP
Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Lika smaklös kommentar som rubriken, om än något mer.

Kanske gillar jag inte staten Kina, men det betyder inte att jag inte känner för alla människor som kanske lider på olika sätt i landet. Samma sak gäller här

Det enda som är smaklöst är den loja ryska majoriteten som inte bryr sig om vad deras egna regim pysslar med. See no evil, hear no evil.

Sen att Putin har mage att dra på sig offerkoftan och bröla på om terrorism får det bara att vända sig i magen på en.

Medlem
Skrivet av herrPuffy:

Lika smaklös kommentar som rubriken, om än något mer.

Kanske gillar jag inte staten Kina, men det betyder inte att jag inte känner för alla människor som kanske lider på olika sätt i landet. Samma sak gäller här

Botemedlet mot det ni/du lider av kallas Nihilism. Rycka på axlarna, det fungerar skitbra 🤙
🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

Medlem
Skrivet av KoP:

Det enda som är smaklöst är den loja ryska majoriteten som inte bryr sig om vad deras egna regim pysslar med. See no evil, hear no evil.

Ungefär som när hela västvärlden blundar när regimen i Israel slaktar 100 000 palestinier.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

KoP
Medlem
Skrivet av Sito:

Ungefär som när hela västvärlden blundar när regimen i Israel slaktar 100 000 palestinier.

Det är ingen som blundar för konflikten emellan Israel-Palestina. Var har du fått den uppfattningen ifrån? Menar du på allvar att det inte pågår och alltid har pågått hjälparbete för att bistå Palestinierna så har du fel.

Vi snackar dock om en konflikt som pågått i 70 år. Saker och ting är inte så simpla som att vända ett blad och sen är allt bra igen.

Medlem

Folk måste sluta förknippa makthavarna över ett land med befolkningen. Ok i Sverige kanske man kan det. Men dom flesta länder är inte som oss.

Medlem

Men vad faan är det för fel på er som gnäller över rubriken?

Spelet funkar tydligen bättre om man mördar många=massmord.

Det är verkligen tragiskt det som händer i världen.
Men man måste kunna skriva saker utan erat tjut.

Det är olika saker och ha ingen relation till varandra. !

Medlem

Jag kände på mig att spelet skulle få problem i början. Lika bra för mig. Kommer bara att köpa några säkra kor/spel varje år och resten kommer jag att vänta på.

12
Skriv svar