Ubisofts FPS-spel Xdefiant försenas en tredje gång

Robot
Ubisofts FPS-spel Xdefiant försenas en tredje gång

Ett servertest ska dock anordnas.

#Ubisoft, #Xdefiant


Medlem

Undrar om det kommer bli som med det där båtspelet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Ponny

Säga vad man vill om Ubisoft, men försena spel... det kan dom!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Gör ett rainbow six siege som det var från starten med förbättrad grafik och ni får in otroliga pengar till ubisoft....

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

spelade detta för 1-2 år sedan, känndes färdigt då, undrar varför det tar sån tid.

Känns mer som strategiska förseningar för att hitta optimal tid för släpp.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Gör ett rainbow six siege som det var från starten med förbättrad grafik och ni får in otroliga pengar till ubisoft....

Fick ont i huvudet när jag läste detta.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av JerkerRaner:

Fick ont i huvudet när jag läste detta.

Det spelet måste ju vara deras mest lyckade sen det släpptes

Medlem

De skulle behöva göra ett nytt Ghost Recon Wildlands fast med intressanta och unika sidouppdrag i varje region. Dvs som inte är den repetiva copy paste-skiten de hade i Wildlands. Annars var det ett väldigt trevligt co-op spel med skaplig story.

Men, vad är syftet med spelet, vad är det de ska tillföra en mättad marknad? Jag testade det eftersom jag hörde det skulle vara en återgång till gamla "goa" CoD, så lättlurad man är.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av markusas:

De skulle behöva göra ett nytt Ghost Recon Wildlands fast med intressanta och unika sidouppdrag i varje region. Dvs som inte är den repetiva copy paste-skiten de hade i Wildlands. Annars var det ett väldigt trevligt co-op spel med skaplig story.

Ett riktigt GR som är FPS inte massa TPS skit som bara finns för att man skall se sin tröja och sin coola frisyr,


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Gör ett rainbow six siege som det var från starten med förbättrad grafik och ni får in otroliga pengar till ubisoft....

Kolla in zero hours multiplayer som siege fast utan hero tjafset

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Kolla in zero hours multiplayer som siege fast utan hero tjafset

Såg bra ut, bra pris nu också men early access från 2020 hmm.. Tror jag köper o testar ändå.

1
Skriv svar