Medlem

Jahop, det är väl bara att säga grattis till Spanien, en välförtjänt vinst.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

japp.

Bra kvalitet på turneringen rakt igenom tycker jag.

Medlem

Riktigt gött att Spanien körde över Tyskland.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Grattis spanien:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Bra match! Fantastiskt slut!

Spanien var bäst helt enkelt. Elva formstarka, skickliga och inspirerande spelare fanns ständigt på planen, och den goda sammanhållningen sken igenom TV-rutan! Underbart att se, och Torres gjorde det han gör bäst, ett riktigt Liverpool-mål det där


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Skäms ballack! skäms!

spelar som om det vore någon jäkla träningsmatch. Usch och fy, gårdagens match förtjänade tyskarna inte ens att vinna.

tråkigt match overall.

Inaktiv

På något sätt gillar jag inte Torres, om en annan spansk hade gjort mål så hade det varit roligare, grattis spanien ( förutom Torres )

Medlem

du är bara avundsjuk


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Lusen:

På något sätt gillar jag inte Torres, om en annan spansk hade gjort mål så hade det varit roligare, grattis spanien ( förutom Torres )

Haha gillar inte heller han, vet dock inte riktigt varför.. alltid sett han som en grinig snorunge

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av Lusen:

På något sätt gillar jag inte Torres, om en annan spansk hade gjort mål så hade det varit roligare, grattis spanien ( förutom Torres )

Haha gillar inte heller han, vet dock inte riktigt varför.. alltid sett han som en grinig snorunge

Jo det kanske han är, men han är också en av världens bästa anfallare.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Tycker Torres verkar rätt ok, det är värre med t.ex C. Ronaldo


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Skriv svar