Gissa Screenshot ifrån spel leken

Medlem

Ser ut som Hunter till Amigan.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Ser ut som Hunter till Amigan.

Så lätt altså... fyfan.

Your point.:heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Spelade Hunter en hel del till amigan när jag hade en paus från Elite

Ny bild !

Fairfax, Kow - 15

Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Drunken_monkey_boxer - 11

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Pandemonium?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Oh, det där ser riktigt buggigt ut.. Jag känner verkligen igen sjävla upplägget men jag får inget namn upp i skallen

Medlem

Det är inte Pandemonium och det är inte buggigt, bara lite kladdigt gränssnitt med halv-genomskinlig karta o grejjer.

Ledtrådar: Spelet är till playstation och är ett slags rollspel.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Dålig gissning: Disgaea: Hour of Darkness


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem
Skrivet av Fairfax:

Azure Dreams

Stämmer alldeles utmärkt.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

http://img75.imageshack.us/img75/6452/gissaspeletnw5.th.jpg

Fairfax - 16

Kow - 15

Zyrax - 14

LordDaimos - 13

Drunken_monkey_boxer - 11

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1

Medlem

Mount & Blade!

/ LordDaimos

Medlem

Jösses, det var snabbt svarat. Mount & Blade stämmer.

Medlem

Snabbt? Väntade ju en hel minut med att kolla mailet då jag satt och pysslade med en annan sak

Då kör vi på denna: http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=7257

Fairfax - 16

Kow - 15

Zyrax, LordDaimos - 14

- 13

Drunken_monkey_boxer - 11

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, peter_lovgren, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1

/ LordDaimos

Medlem

Big Red Racing

Medlem

Oj, den gick fort. Trodde helikoptern skulle göra det lite lurigare iaf. Bra jobbat!

/ LordDaimos

Medlem

Då kör vi en (väldigt) lätt...

Bild

Fairfax - 16

Kow - 15

Zyrax, LordDaimos - 14

- 13

Drunken_monkey_boxer - 11

Greger, WildThing, Ariath - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1

Medlem

Far Cry?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Medlem

Ok. Nästa bild kommer här. Ett relativt underhållande spel:)

Fairfax - 16

Kow - 15

Zyrax, LordDaimos - 14

- 13

Drunken_monkey_boxer, Ariath - 11

Greger, WildThing - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, ScarFace, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Warhammer: Shadow of the Horned Rat


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Fel. Finns det spelet förresten? Jag har aldrig hört talas om det iaf:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Haha. Jag googlade Sigmar och såg att det var en Warhammer karaktär och sen gissade jag bara på det tidigaste Warhammer spelet som fanns


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Bra försök hehe. I vilket fall som helst verkar jag hittat en sån där bild igen som kräver ledtrådar. Vilken maskin det är till behöver jag nog inte tala om. (Det är inte PC)

Första ledtråden: Du styr 4 karaktärer. En Alv, en dvärg, en barbar och en magiker.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Hero Quest till Amiga! Haha!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Där satt den.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

http://img178.imageshack.us/my.php?image=dukenukemgtfomz0.jpg

Fairfax - 16

Kow - 15

Zyrax, LordDaimos - 14

- 13

Drunken_monkey_boxer, Ariath - 11

Greger, WildThing - 10

Lave, Highbyte - 9

Jokkocze - 8

nagash -7

Night Hawk, Esslan - 6

Zelaxe - 5

Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren - 4

wiki, bävern, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer, w4rhog - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Xphome, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, Parzec, ScarFace - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, phyzen, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille,Hymer, mett, dArp - 1


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

När jag inte kunde se bilden direkt i forumposten så kollade jag adressen.. kanske välja en bild där spelets namn inte ingår som en del i adressen ? =p


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Japp, Duke Nukem: GTFO är ett spel.

Fortsätt gissa.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Lifeforce Tenka (a.k.a. Codename Tenka)

Medlem

Jupp, det är Tenka.


signatur
Skriv svar