Gissa Screenshot ifrån spel leken

nj
Medlem
Skrivet av kow:

Aye!

Där ser man, var något med den grafiska stilen som fick mig att tänka på WoT (har inte spelat det mer än demot som släpptes, tyvärr).

Här kommer nästa bild iaf, tyvärr så måste jag försvinna kring 15:30 och är borta tills imorgon så om ingen gissat rätt tills dess så kan jag avslöja svaret och låta någon annan lägga upp en ny bild.

Fairfax - 20

LordDaimos - 17

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, zgz, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, Sheikh Plisken, UOme, nj - 1

Medlem

Är det sewer shark?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

nj
Medlem

Nej.
För att ge en liten ledtråd så är spelet från 1993 och det klassas väl främst som ett äventyrsspel.

Medlem

The C.H.A.O.S. Continuum

/ LordDaimos

nj
Medlem
Medlem

Precies man skulle svara grrr


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ny bild: http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=8077

Fairfax - 20

LordDaimos - 18

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, zgz, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, Sheikh Plisken, UOme, nj - 1

/ LordDaimos

Medlem

Gorillas har redan varit med


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Shit, ser det nu. Var borta några dagar och missade en sida. Nyligen var det också.. Ska jag ta upp en ny bild eller vill du göra det w4rhog?

/ LordDaimos

Medlem

nä släng upp en ny - gorillas har jag redan fått poäng för en gång


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Nytt försök då, kan inte minnas att detta varit med men jag har inte gått igenom hela tråden igen för att vara säker

http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=8079

Fairfax - 20

LordDaimos - 18

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, zgz, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, Sheikh Plisken, UOme, nj - 1

/ LordDaimos

Medlem

Tortuga - Two Treasures?


signatur
Medlem

Nepp, inte det!

/ LordDaimos

Medlem

Tortuga - Two Treasures var ju inte ens i närheten hittade en bild på det som hette så men sen hittade jag bilder på det riktiga vilken inte alls var likt


signatur
Medlem

Nej det var riktigt långt ifrån faktiskt så fortsätt gissa

/ LordDaimos

Medlem

Fairy Godmother Tycoon


signatur
Medlem

Det var mer rätt

/ LordDaimos

Medlem

Ny Bild

Fairfax - 20

LordDaimos - 18

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, zgz, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, Sheikh Plisken, UOme, nj, Martyzx - 1


signatur
MFZ
Medlem

cobra triangle till NES


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

MFZ
Medlem

Eftersom jag har rätt så droppar jag e ny direkt:

Fairfax - 20

LordDaimos - 18

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen, Sheikh Plisken - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, zgz, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, UOme, nj, Martyzx - 1


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

cobra triangle till NES

Rätt


signatur
Medlem

Sheikh Plisken, får man en liten låedtråd?

MFZ
Medlem

spelet är jävligt bra.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Rätt värdelös ledtråd tyvärr. Bättre om man fick veta vilket år det är ifrån eller liknande.

/ LordDaimos

MFZ
Medlem

spelet är från 2001


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

kan det vara power shovel till playstation!?


signatur

no remorse

Medlem
Medlem

Eftersom bilden är verifierad så kan zgz lägga upp en ny bild omgående och ta en poäng för rätt svar

/ LordDaimos

Medlem

Jag ville också köra grävmaskin när jag var yngre, men till topic...här kommer en ny bild, hoppas den är klurig!

Fairfax - 20

LordDaimos - 18

Kow - 16

Zyrax, Ariath - 14

Drunken_monkey_boxer - 13

WildThing- 11

Greger - 10

Lave, Highbyte, Jokkocze - 9

nagash -7

Night Hawk, Esslan, Zelaxe, CX, w4rhog - 6

Parzec - 5

bävern, Fraizer, Narcisuss, peter_lovgren, Xphome - 4

wiki, tysonayt, Lyrisius, PapaBea, sno0zer - 3

BULP, MrTicky, q0rra, Boulund, Mondainai, Ctrl, Exeron, Zedrix, erge, bullet tooth tony, SeniiL, ScarFace, phyzen, Sheikh Plisken , zgz - 2

DrAbraham, båtsman, görmen, Cane, nikooru_belmont, McKain, sabel, bapelsin, Zerpent, lyktstolpen, Nocturne, Bukload, Jjonte, Taklagarn, Conspiracy, swonka, Ikkay, Fission Mailed, cbird, paspa, metuz, asker, kvn, Detrol, SorbP, MacNille, Hymer, mett, dArp, Hampis, andymikel, Manzanzert, Aresz, Guzgob, UOme, nj, Martyzx - 1


signatur

no remorse

Medlem

Betrayal at Krondor tycker jag det ser ut att vara.

Skriv svar