IQ och vad olika nivåer passar till

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Nice! Ingår inträde på mingelkvällarna?
Istället för namnskylt har man sin IQ på lappen, så man inte besvärar sig men något puddo i onödan.

IQ + penisstorlek, tack.

Medlem

I min klubb så måste man ha en IQ på över 270 och ha en enorm e-peen, skicka 5000 kr till mitt konto så bevisar du att du faktiskt är så förbannat smart! E-peen kommer bli enorm efter att du betalat mig, så häftig är jag!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Iceguppi:

Castor: Vissa seriemördare har varit väldigt smarta ja. Jag syftade dock på den vanlige bråkstaken/huliganen på stan.

Jag tror inte huliganers låga IQ relaterar till våldet, jag tror det är fotbollsintresset.

Snabbt IQ-test:

1 - Gillar du fotboll?
2 - Har du ditt lags halsduk i din ägo?
3 - Kan du minst en hejaramsa utantill?
4 - Hur många spelare får vara på fotbollsplanen samtidigt?

Har du svarat "ja" på alla frågorna är din IQ runt 12.

Lämna fotbollen utanför IQ-diskussionen, tack.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Jag är intelligentigast, så dte så.


signatur

yolo

Inaktiv

Egentligen är IQ skalan helt fel. Det är ju de som får dåligt på IQ tester som är de smartaste. Albert Einstein hade tex 4 i IQ. Tycker dock inte att det borde vara lagligt att mäta IQ alls för det har absolut ingen betydelse i livet hur intelligent man är


signatur
Medlem

4 i IQ?!
Jag har för mig att man har uppskattat hans IQ till 160 - 180.

Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Albert Einstein hade tex 4 i IQ.

Du får allt bjuda på en trovärdig källa för det då det verkar högst osannolikt att han skulle ha haft lika hög IQ som min vänstra pungkula.

Medlem

Pliskin, erge - vakna nu.

Döbringer, jag såg dig! ...tänker inte fastna i din fälla dock.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Har pratat med en person som är insatt i utväcklingsstörda (jobbar med såna) och den personen sa att denna kille ligger på ca 70 i IQ http://www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0


signatur
Medlem

100-109 - Average
Able to learn from written materials. Employable in senior positions.


signatur

You can't win the game...

Medlem

90-99 - Average
Able to learn a trade in a hands-on manner and perform tasks involving decisions. Craftsman, sales, police officer, clerk.

Oh fan, stämmer ju ganska bra får jag väl säga... Är hantverkare och har aldrig pluggat för att jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att banka in läst information

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Pliskin, erge - vakna nu.

Döbringer, jag såg dig! ...tänker inte fastna i din fälla dock.

Menn ja' ää intelligentiligast visst.


signatur

yolo

Medlem

89


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:

Har pratat med en person som är insatt i utväcklingsstörda (jobbar med såna) och den personen sa att denna kille ligger på ca 70 i IQ http://www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0

Och det där sitter du och skratar åt. Fy skäms. såg svt's dokumentär som hette "Vi som överlevde Rågsved". Det handlar typ om några knarkare som ser ut exakt som han och abslutar alla meningarna med va. Samband?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

The Harmless Warrior: Japp jag sitter och skrattar åt snickeriet. Ser inget fel med det då de utväcklingsstörda faktiskt lever ett lyckligt liv och inte berörs av sitt "handicap".

Försöker du säga att killen i klippet är knarkare eller att knarkarna i Rågsved har IQ 70?

Måste dock tacka för tipset, ska laddas hem asap.


signatur
Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Och det där sitter du och skratar åt. Fy skäms.

Skrattar du åt det här då?


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv

Det är väl inget fel att skratta åt snickeriet och personer med liknande handicap om personerna inte lider av hindicapet och inte lider av att man skrattar?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:
Skrivet av wiseguy:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Och det där sitter du och skratar åt. Fy skäms.

Skrattar du åt det här då?

Syftet med min off topic-kommentar var att ställa frågan om det är OK att skratta åt Robert Gustavsson när han parodierar personen från Snickeriet, men inte OK att skratta åt personen i sig? Alltså mer en fråga om moral (fy skäms, dubbelmoral, etc) än om vilket typ av humor man gillar.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

12
Skriv svar