Nytt Left 4 Dead-material släppt

Medlem

Tur att man har egen dedikerad server, så man kan spela med polarna utan att behöva vänta i alla evighett....

Medlem

Så här skulle spelet ha varit från början.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

faan tur att jag läste detta hade glömt av det

Medlem

fett gött , Left 4 Dead , är sjukt kul !

TBZ
Medlem
Skrivet av mr speed:
Skrivet av TBZ:

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.

Ligger inte vi "bara" 6-7 timmar före usa??

Som Tompa skrev ligger Valves kontor i Seattle, som ligger på USA:s västkust, och där är det 9 timmars skillnad, medans på östkusten och New York är det "bara" 6 timmar.
Så varje gång Valve säger att de ska släppa något vid en viss tidpunkt, så är det nästan alltid deras lokala tid, och då räknar man helt enkelt bara 9 timmar frammåt


signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Medlem

Kom ihåg att det är Valve Time. Det kommer släppa idag, men 23:59 för att vara exakt.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Vill ha! NU! inte senare under dan!

Medlem

Synd att burken är sönder nu....dags för komplett att skicka ett nytt grafikkort!

Edit: aah, får ett nytt imon...Gött

Medlem
Medlem

roligaste spelet på länge! kan sitta med kompisar och bara nöta nöta detta spel:) blir väl ännu roligare nu när det kommer lite nytt


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Enligt http://www.geek.com/articles/games/left-4-dead-survival-pack-... skulle de båda släppas 23.00 svensk tid. Huruvida det stämmer eller inte kan man ju dock undra eftersom det redan släppts till XBOX.. Längtar efter det i vilket fall som helst!

Avstängd
Skrivet av Remus:

NÄR fan kommer det till PC?? Jag och mina vänner sitter och väntar ivrigt!! GAAAAAH!

Inte värt att sitta och vänta. Valve är alltid sena med sina släpp. Se bara här: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time
^^

Medlem

EliasN - den har redan nämnts tidigare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det kommer komma klockan 21:00 svensk tid har jag fått reda på vafan 2 timmar till :((((

Medlem
Skrivet av Glazee:

Det kommer komma klockan 21:00 svensk tid har jag fått reda på vafan 2 timmar till :((((

Hur fick du reda på det ?

Medlem
Skrivet av Glazee:

Det kommer komma klockan 21:00 svensk tid har jag fått reda på vafan 2 timmar till :((((

källa plz

Ska bli kul att lira l4d igen Jag förstår inte folk som klagar på grafiken själv tycker jag det är riktigt snyggt! Source-motorn ftw

Avstängd
Skrivet av Ankh:

EliasN - den har redan nämnts tidigare.

Jo, missade första sidan bara.

Inaktiv

tror att dom håller på att ladda upp den nu, för man kan inte gå in på online läget och den säger att det är första gången man spelar spelet så att man inte har några achivments är borta är ett tecken på att dom uppdaterar för så var det föra gången dom gjorde en stor uppdatering så den kommer nog snart^^


signatur

New level 17! 10 +Int 6 +Agi 3 +Str ph(level)= x^2+qx-p +Cha

Medlem

signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Ännu en gång har Valve inte lyckats hålla vad de lovar.

Ursäkt från Valve :

We are sorry for the inconvenience but due to a major security exploit that has just been brought to our attention, the DLC for PC users has been delayed. Fixing this bug will require almost an entire rewrite of the matchmaking code. We do apologize, but this will take time. The DLC may not hit PC users for another month.

Again, we are deeply sorry that we had to pull the plug at the last second and hope you will continue to enjoy Left 4 Dead. We will update you on our progress next week."

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Ännu en gång har Valve inte lyckats hålla vad de lovar.

Ursäkt från Valve :

We are sorry for the inconvenience but due to a major security exploit that has just been brought to our attention, the DLC for PC users has been delayed. Fixing this bug will require almost an entire rewrite of the matchmaking code. We do apologize, but this will take time. The DLC may not hit PC users for another month.

Again, we are deeply sorry that we had to pull the plug at the last second and hope you will continue to enjoy Left 4 Dead. We will update you on our progress next week."

Fake.

Medlem

Och det där är lika fake som Paris Hiltsons personlighe som folk redan så vackert har påstått ^^


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv
Skrivet av Zearox:
Skrivet av david_dellblom:

Ännu en gång har Valve inte lyckats hålla vad de lovar.

Ursäkt från Valve :

We are sorry for the inconvenience but due to a major security exploit that has just been brought to our attention, the DLC for PC users has been delayed. Fixing this bug will require almost an entire rewrite of the matchmaking code. We do apologize, but this will take time. The DLC may not hit PC users for another month.

Again, we are deeply sorry that we had to pull the plug at the last second and hope you will continue to enjoy Left 4 Dead. We will update you on our progress next week."

Fake.

Såg också det nu, men vad håller de på med egentligen?

Inaktiv

Hoppas patchen är här snart, väntar ivrigt om någon vill lira lite när patchen väl anländer så adda mig på steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197993488287/home


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Skrivet av Tompa:
Skrivet av mr speed:
Skrivet av TBZ:

Troligtvis släpps uppdateringen någon gång efter personalen hos Valve har kommit till jobbet, vilket är runt 0900, vilket är 1800 här i Sverige.

Ligger inte vi "bara" 6-7 timmar före usa??

Sex till nio timmar, beroende på var i USA man menar (plus Hawaii som ligger ännu mer efter, vet ej hur mycket). Valve kör Seattle-tid, vilket är nio timmar efter oss.

Sen har vi förstås Valve-tid också... Fast förhoppningsvis inte i dag.

aha ok:) trodde det bara fans West-Eastcoast tid


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

de sägs nu att de tär släppt, har inte sett det än >.<

Medlem

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=844247...

Där kan ni följa en hel bunt människors meningslösa diskussion om varför Valve inte har släppts dlc'n än varning för personangrepp dock!


signatur

Processor: Intel Core i7 14700k
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

men lyckat, nu har ju hela dagen gått och nu är man seg och ska sova snart :<

Medlem

wiiiii! ute nu boys kör hårt!

123
Skriv svar