Medlem
Skrivet av DarthZ:

WiC känns som WoW eller CS.. inget bra spel EGENTLIGEN fast alla fastnar för det... dvs. tävlings inriktat eller/och bli bäst på det. CoH är däremot bara nöje.

Mycket bra sagt !!!!!!8)8):P:)

Medlem

Jag gillar Coh mer eftersom man får bygga en bas. Det är oftast det roligaste i spel.=)

Inaktiv

Jag tycker att WiC är allderles för mycket "sten,sax,påse" spel... det är något som jag tycker är bättre i CoH där de varje match varierar rejält!

Medlem

Jag går emot strömmern och säger FACES OF WAR!!

Medlem

CoH är mycket bättre än WiC tycker jag

Inaktiv

WiC vilken dag som helst även om CoH är ett grymt RTS...

Inaktiv

Fast vilket spel är bäst av battlefield 2 och oblivion?

Väldigt olika spel. Själv tycker jag Coh är trist medans wic är det roligaste multiplayer spelet någonsin.

"Snygg förpakning men inget hjärta WIC"

Om jag vill spela ett adrenalinhöjande tävlingsinriktat spel med snabba beslut lirar jag WiC, om jag vill ha kärlek går jag till min flickvän.

Inaktiv

Fast vilket spel är bäst av battlefield 2 och oblivion?

Väldigt olika spel. Själv tycker jag Coh är trist medans wic är det roligaste multiplayer spelet någonsin.

"Snygg förpakning men inget hjärta WIC"

Om jag vill spela ett adrenalinhöjande tävlingsinriktat spel med snabba beslut lirar jag WiC, om jag vill ha kärlek går jag till min flickvän.

Inaktiv

Helt klar WiC.
WiC har mycket bättre grafik,
men jag tycker att det är synd att man inte kan bygga baser på WiC.
Storyn är inte heller så bra.

WiC- 7/10
CoH- 4/10

Inaktiv

WiC!

Grafiken är bättre men storyn suger.

WiC= 8/10
CoH= 5/10

Medlem

Lätt Wic!
Man får leta efter ett mer levande realtidsstrategispel. Det är helt fantastiskt kort å gott:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

12
Skriv svar