Medlem

Vart laddar man ner Clienten då, kan du hjälpa mig tack.


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Man måste använda den Cd-nyckeln som följer med spelet också. Om man inte använder den när spelet är släpt retail så kan man inte fortsätta att spela.

Och DumSmurf: Har du bockat i att du ville vara med på Early access när du skapade kontot?
Om du gjorde det och har betalat 5€ extra så har du länk på första sidan på din konto sida. Har du inte det så kan du inte ladda ner och spela i Early Access.

Medlem

Early accesen är Full :S


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Varför tjatar du om med att få hjälp att ladda ner client om du nu vet om att det är fullt?

Medlem

kommer man kunna andvända mont redan på lvl1, lr blir det som i wow typ halvvägs i lvlandet?

Inaktiv
Skrivet av karbon:

kommer man kunna andvända mont redan på lvl1, lr blir det som i wow typ halvvägs i lvlandet?

lvl 40

Medlem

ok tack, någon som vet hur snabbt lvlandet kommer vara om man gemför med wow?

Inaktiv
Skrivet av DumSmurfen:

Early accesen är Full :S

Då kan du tyvär inte ladda ner klienten från deras sida. Bara att vänta tills du får hem spelet och installera från skivorna.

Inaktiv
Skrivet av karbon:

ok tack, någon som vet hur snabbt lvlandet kommer vara om man gemför med wow?

Om man jämför med WoW är det ungefär lika snabbt (beroende på hur man spelar). Men det finns mycket fin natur att kika på så ett hett tips är att inte grinda dig upp till 80 asap. Då missar du mycket fina platser.

Medlem
Skrivet av Theade:

Tjenare.

Tänkte inte göra en ny tråd utan tänkte fråga er om Vista 64 bitar, och early access.

Jag har sett på vissa sidor, och hört ur olika munnar, att Early Access inte skall fungera på Vista 64 bitars?
Stämmer detta?
Och i såfall, varför är det så?
Och kan V64-användare spela spelet efter Early Access?

Tack!

Det funkar på early access.. vad som inte funkar är dx10, och man kan välja att spela i dx9 istället, så inga problem.

Medlem

Synd att dom tog bort lvl cap i early access, man kommer väl bli gankad av lvl 80 när man ska börja nästa vecka ...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Synd att dom tog bort lvl cap i early access, man kommer väl bli gankad av lvl 80 när man ska börja nästa vecka ...

Nah det tror jag inte:P

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Theade:

Tjenare.

Tänkte inte göra en ny tråd utan tänkte fråga er om Vista 64 bitar, och early access.

Jag har sett på vissa sidor, och hört ur olika munnar, att Early Access inte skall fungera på Vista 64 bitars?
Stämmer detta?
Och i såfall, varför är det så?
Och kan V64-användare spela spelet efter Early Access?

Tack!

Det funkar på early access.. vad som inte funkar är dx10, och man kan välja att spela i dx9 istället, så inga problem.

Vart finns den infon om att DX10 inte skulle finnas i Early Access?
Det låter hur sjukt som helst att det inte skulle vara där.
Så när man får hem sina retail skivor så måste man installera om skiten igen för att få DX10?

EDIT - Som svar på min egen post så verkar det vara sant att DX10 inte finns i "Early Access" utan att man måste installera om spelet när man får retail skivorna nästa vecka.

Medlem

Har suttit och varit skitsugen på detta aplänge.. men fan alla mina gamla polare har slutat spela och mina nya polare har typ max xbox360 så mmorpg går bort för dom. Min fråga är denna, suger det inte att lira mmorpg utan massa irl m8s?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag har då haft kul i betan utan irl polare ^^....spelar själv inte mmo...bara testat tidigare....men kommer lätt att lira det här....så jävla kul

Inaktiv

Det jag är lite irriterad på är att den är full, det borde väll inte gå, det är väll ingen beta eller?

Medlem

Aldrig varit med om att servers har varit fulla? Wow....

Medlem

har för handsbokat och fått en sån där kod.... kan jag reggaa med den på deras hemsida där det sår "f you have a key and are a new Funcom customer, use it here to create an account." och fixa så jag har accet färdigt tills relesen den 23e... lr är det försent iom att early accses redan har tagit slut? och får jag mitt mount och bälte iaf?

Medlem

kan nog inte vara med i early acces men mounten och det kommer du att få. bara att fixa ett account så står info där om allt som ingår i din kod, bla ditt mount.

Medlem

Tagit från discshop

Citat:

Age of Conans servrar är nu fullsatta! Leverantören meddelade nyss att samtliga servrar är nu överbelastade och inga fler early access konton är möjliga att registrera innan releasen den 23:e maj. Er förboknings mount går fortfarande att använda i spelet.

För frågor angående registrering och konton för Age of Conan, kontakta Funcom customer service: account@ageofconan.com.

Så du kan få din mount ändå.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

ok tack, så jag kan altså göra mitt retail acc redan i dag så jag är redo tills nästa fredag?, Men fixar jag mitt acc genom att skriva in nummret jag fick genom min förbokning på https://register.ageofconan.com/ (code alternativet längst ner) eller bara creat new acc?

En sak till kommer man att behöva kontantkort eller gamingcard för att kunna aktivera accet (som med wow) även fast det är 30 gratisdagar med?

Medlem

oh boy, vi behöver verkligen ett forum for dessa trådar.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av karbon:

En sak till kommer man att behöva kontantkort eller gamingcard för att kunna aktivera accet (som med wow) även fast det är 30 gratisdagar med?

Ja.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

dom släppte ju just server namnen för early, kommer det vara sama server som kommer vara på realisen? isona fall blir det lätt att bästema serven för guildet, finns bara en rp-pvp

Medlem

Tror att det kommer fler servrar efter retail releasen. men troligen blir det den EA rp-pvp servern som vi börjar på....annars blir jag sur som satan :@ fått early access och så börjar guilden på en annan rp pvp server ^^ då droppar jag guilden direkt.

Medlem

Jösses, ta det lugnt grabbar. Jag antar att ni aldrig har varit med om MMO-launch innan? Det är ingen idé att försöka första dagen för det gör alla andra också, 5k spelare på samma ställe, allt kommer gå som sirap, servrarna kommer krascha lite hit och dit och alla får inte plats eller kommer till den servern dom tänkte ta sig med sina kompisar etc etc. Ta det lugnt, spelet kan ändå inte spelas klart första tre dagarna och det kommer att finnas kvar och funka bättre om 3 veckor eller en månad eller 6 månader.

Medlem

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

Medlem
Skrivet av karbon:

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

varför krångla till det så mycket? :\


signatur

Niet.

Inaktiv
Skrivet av karbon:

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

Koden/Kontot du fick från game kommer tas bort.
Du blir av med sakerna därifrån.

Citat:

Pre-orders on accounts that was later cancelled will have their keys/account disabled

Medlem

Hur lång tid tar det att bli lvl 20? Har läst att man spelar solo tills du är 20. Sen kommer man till sin start stad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skriv svar