Betatesta Windows 7

Medlem

Någon som har mer än en nyckel som vill dela med sig?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Någon med en nyckel till övers som har lust att dela med sig?

PMa då

Medlem

Nu har jag fått en nyckel efter att jag har tryckt på F5 typ 100 gånger men vart kan man ladda ner betan?

Inaktiv
Inaktiv

snorken:

Medlem

Jag får nya nycklar varje gång jag uppdaterar sidan

Någon som vet ifall denna w7 betan är samma som funnits på nätet sedan december?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Arwei:

snorken:

Tack!

När jag laddar ner stannar den på 128 mb Undra vad det beror på?

Medlem
Skrivet av emoless:

Jag får nya nycklar varje gång jag uppdaterar sidan

Någon som vet ifall denna w7 betan är samma som funnits på nätet sedan december?

Kan du trycka fram en till mig då? Jag får ingen...tror dom hatar mig!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Sådär, ja. Då har man Win 7 installerat med key.

Medlem

vart hittar ni key????


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av HavoX:

Sådär, ja. Då har man Win 7 installerat med key.

Vart laddade du ner det?

Medlem
Skrivet av Snorken:
Skrivet av HavoX:

Sådär, ja. Då har man Win 7 installerat med key.

Vart laddade du ner det?

Är det så svårt att kolla runt i tråden? Har länkats hur många gånger som helst.

Ett exempel är FYRA inlägg före ditt...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av emoless:
Skrivet av Snorken:
Skrivet av HavoX:

Sådär, ja. Då har man Win 7 installerat med key.

Vart laddade du ner det?

Är det så svårt att kolla runt i tråden? Har länkats hur många gånger som helst.

Ett exempel är FYRA inlägg före ditt...

Ok men när jag laddar ner det därifrån så stannar den efter 218 mb och indikerar att den är klar så det var därför jag undrade.

Medlem
Medlem
Skrivet av Snorken:
Skrivet av emoless:
Skrivet av Snorken:
Skrivet av HavoX:

Sådär, ja. Då har man Win 7 installerat med key.

Vart laddade du ner det?

Är det så svårt att kolla runt i tråden? Har länkats hur många gånger som helst.

Ett exempel är FYRA inlägg före ditt...

Ok men när jag laddar ner det därifrån så stannar den efter 218 mb och indikerar att den är klar så det var därför jag undrade.

har samma problem, den stannar på 218, men huvudsaken är ju att få en nyckel, resten går ju att lösa senare

Medlem
Medlem

Nu funkar deras hemsida!

Medlem

Verkar vara bra nu. Kom in och fick nyckel utan problem nu.
Gå in på
http://technet.microsoft.com/sv-se/default.aspx

Logga sedan in längst upp med er msn-login.

Klipp sedan in följande länk i SAMMA fönster
https://www.microsoft.com/betaexperience/scripts/gcs.aspx?Pro...

Och tada! Du har en nyckel!

Medlem

Vem är Steve Ballamer?

JMA
Medlem

Funkade direkt att få nyckel när jag använde IE(hrr)


signatur

Laktostolerant

Medlem

Bara så ni vet är det 10 nycklar som alla använder, 5 av varje.

Så istället för att ni ska hålla på och böka med att få fram en key, här har ni alla keys som går att få:

---- 32 bit ----
6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73
TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC
GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY
QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7
4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

---- 64 bit ----
JYDV8-H8VXG-74RPT-6BJPB-X42V4
RFFTV-J6K7W-MHBQJ-XYMMJ-Q8DCH
482XP-6J9WR-4JXT3-VBPP6-FQF4M
7XRCQ-RPY28-YY9P8-R6HD8-84GH3
D9RHV-JG8XC-C77H2-3YF6D-RYRJ9


signatur

Life is too short to remove USB safely.

JMA
Medlem
Skrivet av marcusn:

Vem är Steve Ballamer?

Steve med Lloyden är inte i släkt iaf.


signatur

Laktostolerant

Medlem

Nu har jag installerat det och aktiverat det och det fungerar jättebra.

Medlem

Jag fixade min nyckel via deras hemsida nu!
Fungerade felfritt!
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx

Medlem

Jag får inte min X-Fi XtremeGamer till att funka - drivrutiner från Vista vill inte installeras.

Medlem

Vilken återupphämtning av Microsoft!

Windows 7 funkar kanon och är ett underbart OS att använda. Flyter perfekt på min laptop på 1.6ghz och 1gb ram. Det gjorde inte Vista.

Och då pratar vi om en Beta! Riktigt skön att Windows 7 verkar bli det OS man väntat på.

Inaktiv
Skrivet av Rolle:

Jag får inte min X-Fi XtremeGamer till att funka - drivrutiner från Vista vill inte installeras.

högerklicka på drivrutinen och välj "properties" "Compatibility" och sen "Run this program in compatibility mode" och där väljer du "Windows Vista" sen kan du inst drivarna.

Medlem

Windows sju är underbart gillade det skarpt, men sitter på mitt xp just nu som är rätt skönt med, lite mörkare och mer "haxx-känsla" över det.

Fast! Windows sju fuckar sig med windows live messenger av någon anledning, fungerade fint första gången när jag installerade det men sen kraschar det bara och har sig, har installerat om flera gånger och windows live 8.5 vill inte ens gå in. "/


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

har typ 3 probbs.. tar typ 5 min å starta, hade lite samma problem vid installationen vid video performance test lr vad det hette.. står stilla utan hdn lr så rör på sig.. inget händer på ett par min sen går det igång.. rätt störigt när man ska reboota

sen verkar internet fucka, speciellt då man ska tanka en sak.. det laddar hem lite sen stannar den .. sen händer inget mer.. ibland funkar ibland inte.. aldrig haft det probbset förut så är nog inget fel på uppkopplingen

och sen hur fan kommer man förbi access denia som kommer upp under vissa kataloger.. står att administrator har fulla rättigheter men kommer ändå inte in

JMA
Medlem

Kört win7 ett dygn, felfritt med AMD 3200, 1 gig minne & geforce 6600 gt. Smutt värre, bytt ut explorer med emerge-desktop, inst rocketdock & allt flyter lika fint iaf! Allt är glädje & fortsätter min gamla burk att funka så smärtfritt blir min andra nyckel på main-burken!


signatur

Laktostolerant

Skriv svar