Bästa tv-serien någonsin?

Inaktiv

Gårdagens serier var mycket bättre än idag, kollar knappt idag på serier isåfall på dom lite äldre som det är klass på


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem

Om inga animerade så Scrubs, 2 ½ män och Shark.:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Battlestar Galactica var jävla najs..
Heroes var väl den mest intressanta serien på jävligt länge. ska bli kul å se hur den artar sig
My Name is Earl är annars en jävligt bra serie.
99/100 serier är ju fan bara tidsfördriv, tyvärr.

var det i battlestar galactia eller buck rogers där dom slogs mot nåra som hette cyloner,

dom hette nåt sånt, en hjälm på sig med en röd dot som åkte fram å tillbaks på visiret.

Medlem

South Park
Lost
24
Heroes
OC

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av sno0zer:

Battlestar Galactica var jävla najs..
Heroes var väl den mest intressanta serien på jävligt länge. ska bli kul å se hur den artar sig
My Name is Earl är annars en jävligt bra serie.
99/100 serier är ju fan bara tidsfördriv, tyvärr.

var det i battlestar galactia eller buck rogers där dom slogs mot nåra som hette cyloner,

dom hette nåt sånt, en hjälm på sig med en röd dot som åkte fram å tillbaks på visiret.

Yes, bra serie tycker jag


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Battlestar galactica har gjorts två gånger, en 1978 eller nåt och nu en ny. Det är den nya jag snackar om.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

House

Det är verkligen fantastiskt bra.
24 september börjar säsong 4.


signatur

Bengebolle

Inaktiv

lungt bästa är nog fan Stargate SG-1 och Stargate Atlantis det ända som är synd är att sista avsnittet i Atlantis slutar så jävla wierd mitt ute i rymden det förstörde mycket av serien

Inaktiv

1. Nile City
2. Hipp hipp
3. Simpsons
4. Scrubs

Vet inte om jag skulle sitta vid TV:n i överhuvudtaget om det inte vore för dessa serie. (Iof så visas bara 2 av dom just nu men iaf.)

Edit: Får för hellskutta inte glömma godingar som Brainiac och Mythbusters!:heart:


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

southpark är bäst


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Ramunaxo:

1. Nile City
2. Hipp hipp
3. Simpsons
4. Scrubs

Vet inte om jag skulle sitta vid TV:n i överhuvudtaget om det inte vore för dessa serie. (Iof så visas bara 2 av dom just nu men iaf.)

Edit: Får för hellskutta inte glömma godingar som Brainiac och Mythbusters!:heart:

Mythbusters är kul men Brainiac! har inte hajat vad syftet med det proget är, känns mera som ett barnprogram för 5åringar än nått annat


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

jupp mythbusters är kul.

och hon tjen som är med i gänget ser bra ut

Medlem

Månbas Alfa
The 70th show
Dark Angel

Inaktiv

Månbas alfa var kung jo.

fast kom inte riktigt ihåg vad som hände när månen åkte iväg.

om det va en explosion på månen så att den åkte iväg eller om det var nåt annat som hände på månen.

Medlem

1. Band of Brothers
2. 24 (twenty four)
3. Over There
4. Blade
5. Hmm STEFAN & KRISter Triologin , snålvatten & jäkelskap lol

Medlem

The Persuaders (Snobbar som jobbar)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

The Persuaders (Snobbar som jobbar)

Hur kunde jag glömma den serien? Den skulle givetvis varit med i mitt inlägg förut. Tony Curtis är bäst:D


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Hwergelmer:

The Persuaders (Snobbar som jobbar)

Hur kunde jag glömma den serien? Den skulle givetvis varit med i mitt inlägg förut. Tony Curtis är bäst:D

Helgonet med roger moore är rätt så ok också.

Medlem

Scrubs ftw!....men sen har vi ju också friends, that 70s show, south park och family guy!

Medlem

entourage
24
sopranos

ingen inbördes ordning. Dom är så olika och så otroligt bra.

vad är så bra med "prison break"? amatörafton enligt mig..hehe

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Hwergelmer:

The Persuaders (Snobbar som jobbar)

Hur kunde jag glömma den serien? Den skulle givetvis varit med i mitt inlägg förut. Tony Curtis är bäst:D

Helgonet med roger moore är rätt så ok också.

Inte helt kass den heller:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Kresko:

Scrubs ftw!....men sen har vi ju också friends, that 70s show, south park och family guy!

that 70s show är helt underbar, fast det ska vara dom äldre avsnitten.

för vad jag sett så är dom 2 bästa inte med längre i nya säsongen.
han som är kelso är borta och red´s son är inte kvar.

family guy är mer kul än simpsons

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Vilken TV-serie gillar du bäst? Jag har för tillfället dille på serier och tittar på några näst intill religöst.

En av mina favoriter är Sopranos, men bäst någonsin måste Band Of Brothers vara. Jag älskar stämmningen i både film och spel när det handlar om andra världskriget och i BoB hittar jag egentligen inga fel och gåshudsfaktorn på att låta de riktiga killarna snacka in och ut avsnitten... genialt.

Vad tycker du? Varför?

Håller med dig bästa serien är nog Band Of Brothers men sen gillar jag manga me så Naruto är ju min riktiga favo men om man kollar tv serier som har visats i Sverige så e det Band Of Brothers helt klart hahahaha

Naruto:heart::heart:

Medlem

Har precis börjat kolla på Jericho, och även fast den inte kvalar in som en av de bästa TV-serierna någonsin, så måste jag säga att den har potential till att komma bra nära.


signatur
Inaktiv

Låter kanske tråkigt men det är väl Simpsons och Seinfeld som är bäst i sitcomträsket enligt mig. Sen gillade jag little Brittain, det var fan sjukt bra. Bästa spänningserien är Twin Peaks, första säsongen, lätt!
Kan vi inte börja prata om de sämsta serierna istället. Jag är bättre på att klaga, ha ha ha.

Medlem

Oz utan tvekan!
Sen finns det massa andra riktigt bra serier, men Oz slår allt

Medlem

Fraiser
Battlestar Galactica
Day Break
Babylon 5
Rome

Förr kollade man på dessa:

Knight Rider
Automan
A-Team
Airwolf
MacGyver
Fresh Prince i Bel Air
Våra värsta år (Al Bundy)
Simpsons
Mash
Cityakuten
Mission Impossible

+ allt annat skit som man slökollade på när det kom

Finns så många serier som man har sett, men några som jag kommer på som jag har sett senare tid är

That 70s Show
Oz
Sopranos
Scrubs
Prison Break
One Tree Hill
Weeds
Ed
Star Trek: Deep Space 9
Battlestar Galactica
Band of Brothers
Lost
Entourage
My Name is Earl

och med detta vill jag ha sagt att jag har glömt en hel del serier, men också det att när man har sett så många serier är det svårt att välja en som är bäst. Men jag får hålla med om ayy BoB är en jävligt välgjord och genomtänkt serie.

Inaktiv

Har någon sett Renegade? Den suger så brutalt att den nästan är kul. Sedan hatar jag när man hittat ett bra koncept och ska mjölka det. Typ Lost och Prisonbreak. En säsong räcker! Lite ny fantasi!

klart man minns Renegade med lorenzo lamas

fanns ju massa "bra" serier, typ walker texas ranger

Skriv svar