E3-film: Star Wars: Force Unleashed

Robot
E3-film: Star Wars: Force Unleashed
Medlem
E3-film: Star Wars: Force Unleashed

nice, vill ha !!

Inaktiv
Medlem

Wow, lite mer dialog och story än att sänka det onda imperiet. Oväntat för en gångs skull. Hoppas det är trevliga kontroller bara.

MFC
Medlem

ska bli jävligt intressant att se Wii-versionen. Om man tittar på denna trailern (vilket givetvis INTE är Wii-versionen) så känns det som att Wii-versionen mer handlar om att plocka blåbär än att krossa AT-walkers med bara nunchucken.. må jag ha fel men oavsett så blir det ett givet köp av Wii-versionen eftersom detta måste ägas (med eller utan blåbärsplock)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ja det här ser jag verkligen fram emot. Köpte mitt ps3 huvudsakligen för gta4 och denna titel


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

oJ,, Fick man ju lite morgonfräs så här mitt på dagen
Ser lovande ut. Men har jag fel om att trailern bara visade filmscener, och inget hur själva spelet kommer se ut?
(Jag menar, att krossa en AT-sak vore ju ashäftigt, men det känns som att det bara är i filmsekvenserna man får se sånt)

Inaktiv

fy fan!! varför kommer aldrig de spel jag vill ha till pc?

Medlem

Det känns som att slutet på spelet är ganska givet, karaktären man spelar måste dö eftersom gamle Vader lever i de sista filmerna.

Men spelet verkar väldigt roligt


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Hur coolt som helst.

Medlem

Välgjord trailer. Kändes som att man kollade på en trailer för nästa Star Wars film.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Äntligen ett nytt StarWars-spel. Ser riktigt kul ut!


signatur

War never changes.

Medlem

Nu är jag tjurig, trailern spoilade ju halva spelet!?

Medlem
Medlem

E3 Spam!! Save us! Ser coolt ut iaf.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jo lite fånigt att dom talar om redan nu att man kommer bli "god" mot slutet samt att bruden i fråga dör(ser iaf ut så)... Sådant som skulle gjort spelet lite intressant om man inte visste från början.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

Mjaa.. Spoilade lite väl mycket, lite synd.. Kunde klarat mig utan att se slutet.. ><
Men spelet verkar bli sjuukt grymt vilket som!
Kommer bli grymt kul att lira!

Inaktiv
Skrivet av Mykee:

Mjaa.. Spoilade lite väl mycket, lite synd.. Kunde klarat mig utan att se slutet.. ><
Men spelet verkar bli sjuukt grymt vilket som!
Kommer bli grymt kul att lira!

Men är väl inget oväntat att en Sith utmanar sin mästare?

*shit så geek det lät* : (

Medlem

Den här videon är lite gammal ju..såg det första dagen på E3.
Och där jag såg det var det spoilervarnin synd att dem inte varnade här på FZ

Medlem

Happ, så i princip, Vader lär dig att använda the dark side, du besegrar massa goda jedi som typ dog i episode 3 (Shak tii eller??) du blir kär i en pilot, vader säger att hon är en förädare, du kysser piloten, du blir twisted mellan Vader, tjejen och Palpatine och du dör i slutet?? Känns som om trailern spoilade hela storyn... Aja. lär väl endå inte komma till pc..

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:

Nu är jag tjurig, trailern spoilade ju halva spelet!?

Jepp, när jag såg den kände jag att jag inte behöver spela spelet längre. Grattis till de som gjorde den kanske?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Medlem

Erm... ja..... va det bara jag som kom i brallan?


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:

Erm... ja..... va det bara jag som kom i brallan?

hahaha fyyy fan...

Medlem
Skrivet av poliiz:

fy fan!! varför kommer aldrig de spel jag vill ha till pc?

Pc is weak old man!

Join the dark side!


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av Bohica:
Skrivet av poliiz:

fy fan!! varför kommer aldrig de spel jag vill ha till pc?

Pc is weak old man!

Join the dark side!

May the force be with you, PC!

Medlem

Starwars filmerna och vissa spel plus detta som är det enda vettiga, om man läser böckerna så har starwars universumet helt spunnit utom kontroll tyvärr.

Inaktiv

Spoilade de precis hela spelet?

12
Skriv svar