Betatesta Frontlines på pc

Medlem

Got one, spelar imorrn.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Tyckte det var ok för en BETA version. Det har potential att bli så mycket bättre. Hoppas de fixar till det.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Verkar inte som att jag ska tesata till PC.. Demot till 360 är helt ok iaf, de enda är att AI'n är lite små dum!

Medlem

helt underbart inte en bugg o tala om lite lagg här o där men det har jag mer av i bf.

där jag sikta där träffade jag varje gång, kan nog bli en ersättare för bf

grafikmotorn verkar bättre en bf också , ser snyggare ut dessutom. och jag tror att dom som har strul med aimen har problem med net sync inget annat och där jag tror dom behöver trixa mest med.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Wow.
Det här spelet kunde jag verkligen levt utan.
Ge tillbaks mina minuter av nedladdning och installation!

STOR ELOGE TILL FZ, dock för deras rapportering av betatestningar.

Inte kunde man ana att 2008 hitta ett spel som får BF2 att framstå som ett mästerverk i spelkontroller i jämförelse. Dålig kopia rakt av. Både grafiskt och jäkligt trattig spelkänsla.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Tycker spelet var väldigt buggigt..


signatur

No weakness

Medlem

Tycker också att det var rätt bra faktiskt! Mkt skönare fysik än i BF2 (förutom hellin som var heelt skruvad o köra?) Älskar att man kan skjuta sönder betongväggar och annat smått o gott som sprängs i luften.. Och som någon annan sa här tidigare så är ju ljudet i toppklass verkligen! Finslipa en del så kan det verkligen bli något tror jag!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Men herregud det går inte jämföra med BF2, BF2 har några år på nacken för sjutton hakar... Sluta jämföra spel med sådan årskillnad.
BF: Bad Company kommer klå detta spelet i fysik och grafik.

Medlem

Jag tycker, som få andra här och överallt annars, att det var ett riktigt kul spel.

Ljuden är bra men kunde göras bättre, ta assault rifle hos ryssarna.. Första skottet låter bra men sen sätter en loopeffekt igång istället för att spela upp samma ljud om och om igen. Så första skottet låter som ett med kraft medan resten låter ganska svagt
(Ljudfreak så betyder mycket)

Detta ska jag följa med intresse, och betatesta ett tag till

Medlem

Var hellt underbar singleplayer på x360. skall bli kul och testa det på datorn nu.

Medlem

Tycker detta var bättre än BF, såg FAMILJEGUFF när jag spelade

Medlem

Jahaja, finns väll inte mycket jag kan säga. Fick en betanyckel men inväntar fortvarande på en cd-key från Fileplanet så att jag kan installera spelet. Har gått ett antal timmar nu.

Medlem
Skrivet av Apothysis:

Jahaja, finns väll inte mycket jag kan säga. Fick en betanyckel men inväntar fortvarande på en cd-key från Fileplanet så att jag kan installera spelet. Har gått ett antal timmar nu.

Wierd. Fick min 2 minuter efter jag loggat in på FP och skrivit in min nyckel från i3D.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag fått tag i en och den är snart nere!!1

Redaktör
Skrivet av conthox:

Alltså allvarligt. Jag skickade ett nyhetstips om detta för över två veckor sedan...

Betan var inledningsvis exklusiv för betalande Fileplanet-medlemmar, sånt skriver vi normalt inte om. Sidan jag länkar till erbjuder gratistestning av betan och den nyheten publicerades den 1/1.


signatur
Medlem
Skrivet av Xphome:

Tycker detta var bättre än BF, såg FAMILJEGUFF när jag spelade

Det var därför jag reagerade när jag såg ditt namn!

See you on the frontline! 8) (eller nå sånt )

(Ja, jag redigerar mycket)

Medlem

Förstår inte er som säger att man inte träffar, har inga problem alls.

Träffar med sniper oftare än i battlefield.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

tyckter det är ett bra röj spel hela kommer dominera totalt e helt nöjd me dena beta med funkar bra för mig men som sagt som alla sådana här spel alla klagar i början sen när buggar e fixade så e det helt plötsligt roligt inga spel e klara på en gång!

Inaktiv
Skrivet av klossen:

Förstår inte er som säger att man inte träffar, har inga problem alls.

Träffar med sniper oftare än i battlefield.

håller med dig helt träffar nästan allt om det inte är rörliga mål på långt avstånd då e det mer knepigt

Medlem

Kom ihåg att det här inte är ett demo utan en beta. så rapportera alla fel till utvecklarna så kommer dom fixa dom.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av conthox:

Alltså allvarligt. Jag skickade ett nyhetstips om detta för över två veckor sedan...

Betan var inledningsvis exklusiv för betalande Fileplanet-medlemmar, sånt skriver vi normalt inte om. Sidan jag länkar till erbjuder gratistestning av betan och den nyheten publicerades den 1/1.

Ok, korrigering: 2 veckor var en överdift, men...

Varken jag eller Crenshaw som fick nyckel och lirade är betalande medlemmar. Vi fick nyckel den 20 dec och vad jag kan minnas så skickade jag in nyhetstips redan samma dag. Men aja, inget jättegrej, detta var typ 15 gången på rad som mitt nyhetstips inte publicerats, så jag är van.

Skrivet av Salinsky:

Tycker spelet var väldigt buggigt..

*suck*

Ännu en som inte fattat att det är en BETA och inget demo. Om det uppstår fel, rapportera in dem till utvecklaren.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt sköj faktiskt

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av conthox:

Alltså allvarligt. Jag skickade ett nyhetstips om detta för över två veckor sedan...

Betan var inledningsvis exklusiv för betalande Fileplanet-medlemmar, sånt skriver vi normalt inte om. Sidan jag länkar till erbjuder gratistestning av betan och den nyheten publicerades den 1/1.

Ok, korrigering: 2 veckor var en överdift, men...

Varken jag eller Crenshaw som fick nyckel och lirade är betalande medlemmar. Vi fick nyckel den 20 dec och vad jag kan minnas så skickade jag in nyhetstips redan samma dag. Men aja, inget jättegrej, detta var typ 15 gången på rad som mitt nyhetstips inte publicerats, så jag är van.

Skrivet av Salinsky:

Tycker spelet var väldigt buggigt..

*suck*

Ännu en som inte fattat att det är en BETA och inget demo. Om det uppstår fel, rapportera in dem till utvecklaren.

Jo jag förstår att det är en beta. Brukar testa mycket spel som är under " beta ". Jag förstår att man ska inte förvänta sig att det ska vara buggfritt men när jag connectade en server och började spela så var allt väldigt ryckigt :S allt känndes väldigt ryckigt. Och jag tror inte det beror på dator för det är en alledes ny AMD x2 4400+ , 2 gb DDR2 Ram. Sapphire Radeon HD 2600xt GDDR4 256mb.


signatur

No weakness

Medlem
Skrivet av conthox:

Men aja, inget jättegrej, detta var typ 15 gången på rad som mitt nyhetstips inte publicerats, så jag är van.

(Y) Välkomen till klubben, jag är ordförande

Redaktör

Om tipstacken: väldigt ofta hittar vi nyheterna på annat håll först. Det kan också hända att vi väljer att inte skriva om saken, eller att vi helt enkelt glömmer bort att ge det. Men vi är alltid djupt tacksamma för alla tips.


signatur
Medlem

Allt detta om tipstack.. Om nyheten kommer upp så är det väl bra, det är ju inte precis så att man får poäng och vinner något ifall man har 10 eller 100 tipstack. Alla vet redan att tips är bra och ifall det var någotr värt att publicera, ja.. ännu bättre!

(eller har jag missat något viktigt när det gäller tipstack?)

Medlem
Skrivet av Tompa:

väldigt ofta hittar vi nyheterna på annat håll först.

Detta kan jag köpa vid en del tillfällen, men när man skickar in tipset så många dagar innan ni publicerar det så verkar det knepigt.

Skrivet av Tompa:

Det kan också hända att vi väljer att inte skriva om saken

Alltså: jag skickade in ett tips för en tid sedan - och ni väljer att inte skriva om det. Sedan så skickar "skottet" in ett tips - och ni väljer att skriva om det. Vem/vilka/hur väljer vad ni skall skriva om?

Skulle gärna få svar på min fråga, sedan kan vi dra ett streck över det, jag tycker det bara var märkligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av addeg6:

Fy va spelet sög. Kändes buggit hela tiden. Sköt och sköt först rakt på en när han sprang. Träffade inte. Försökte skjuta framför honom, funkade inte heller. Tog sen ett assault rifle och sköt lite överallt på honom, blev bortsprängd. :@

jag har kommit på när de här händer och för att varna andra: när man står för nära vissa väggar, och märk vissa för detta gäller bara särskilda väggar, så kan man varken sjkuta eller bli skjuten. Varför det är så vet jag inte, om dom menar att det ska vara "frizoner" för sämre spelare eller om det är en ( mindre troligt för det gäller bara ett fast antal väggar) ganska stor bugg. Jag ska gå in senare på deras forum och kolla upp det.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

JAG HATAR FILEPLANET , fick vänta 20min innan jag kunde tanka hem det

Medlem

fick nyckel installerade det men kan inte spela pga att spelet inte kan ladda en grafik sak som jag inte kan memorera

123
Skriv svar