Såatteh, jag har ångest

Medlem
Såatteh, jag har ångest

Jag vet inte huruvida ni har koll på det hela, men för 13 dagar sedan så bröt jag med min flickvän, min fästmö, igen. Detta har lett till att jag sedan dess har druckit. Druckit. Druckit och druckit. Jag planerade in att dricka fram tills nyår, med förhoppningen om att det här skulle lyckas antingen ta livet av mig, eller få mig att glömma/skaffa nya minnen att förtränga de andra med.
Varken eller lyckas, tycks det sig.

Däremot, så kommer jag antagligen ha en ganska saftig tid av abstinensbesvär och alkoholproblem framför mig. Från och med 2a jan ska jag vara nykter, något som jag lovat mig själv, och, för att jag ska hålla det, lovar er. (I och med att jag totalt saknar självbevarelsedrift så känns det, sjukt nog, viktigare att lova moreless okända människor på ett forum att jag ska lösa saker och ting, än att bara säga det till mig själv)

Från och med den 2a jan så kommer jag blogga, minst en gång om dagen. Jag kommer vara så uppriktig jag kan, inte dölja någonting. Oavsett i vilken sits det försätter mig irl, vilka som tar illa upp eller inte.
Det här blir mitt första intressanta blogginlägg sedan jag och min före detta fästmö tog livet av en av våra katter. Framför er, er som väljer att följa det här, så har vi en sjukt obehaglig resa. Tror jag,

På pewpew (som alltid) dyker det upp texter och annat tjafs som inte har att göra här. Jag planerar att försöka hålla det konkreta här, och det abstrakta på pewpew.

Klockan är mycket. Det här är början på min 14e dag som hobby-alkoholist, och när jag vaknar imorgon kommer det första jag tar till mina läppar att vara ölen jag ställde på kylning precis.
Sov gott.

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar