DUKE NUKEM HAR RELEASEDATUM!!!

Medlem

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Medlem

Allvarligt..
(Aktar mig för fans)
Jag tror inte alls spelet kommer leva upp till all denna hype. Tror det kommer floppa, kanske inte i försäljningsiffror, men i allt annat.
Så tyvärr, blir nog inge bra det här

Medlem
Skrivet av xector:

Allvarligt..
(Aktar mig för fans)
Jag tror inte alls spelet kommer leva upp till all denna hype. Tror det kommer floppa, kanske inte i försäljningsiffror, men i allt annat.
Så tyvärr, blir nog inge bra det här

Jag tror du missuppfattar det hela.
Personligen kunde jag inte bry mig mindre om spelet blir bra eller dåligt, spelet kan vara årets flopp för allt som händer, det är känslan att sitta med spelet som har utvecklats i 14 år och har en av spelindustrins rikaste historier runt sig. Jag kommer kunna sitta på soffan, se på min hylla och säga "...Jag har Duke Nukem Forever". En helt surrealistisk upplevelse för någon som varit med om det hela sen 1997.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av xector:

Allvarligt..
(Aktar mig för fans)
Jag tror inte alls spelet kommer leva upp till all denna hype. Tror det kommer floppa, kanske inte i försäljningsiffror, men i allt annat.
Så tyvärr, blir nog inge bra det här

Jag tror du missuppfattar det hela.
Personligen kunde jag inte bry mig mindre om spelet blir bra eller dåligt, spelet kan vara årets flopp för allt som händer, det är känslan att sitta med spelet som har utvecklats i 14 år och har en av spelindustrins rikaste historier runt sig. Jag kommer kunna sitta på soffan, se på min hylla och säga "...Jag har Duke Nukem Forever". En helt surrealistisk upplevelse för någon som varit med om det hela sen 1997.

Aye!

Medlem

Har inte förstått hypen kring detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skriv svar