Det här innehåller New Vegas-patchen

Robot
Det här innehåller New Vegas-patchen

Vapen och ammunition i den fläskiga uppdateringen till Fallout: New Vegas.

#fallout-new-vegas


Medlem
Det här innehåller New Vegas-patchen

Är det inte lite sent att släppa detta när spelet är snart 6 månader gammalt och alla har typ redan klarat det ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Ja det är ju inte så att det finns många som fortfarande spelar det och testar moddar hit och dit osv osv.

Medlem

Om man har ps3 går det inte att modda :/ håller med första, blir väll till att köra igenom i9gen efter uppdateringen

Medlem

Håller med, ser ingen anledning att spela det igen. Och är verkligen inte sugen på att skaffa Dead Money-DLC:n. Den verkar inget vidare


signatur

Imperator

Medlem

En annan funderar på att köpa det och lira lite. Gör inte mig något om det är buggfritt då

Avstängd

@jesper1230

Vadå sent? Så du tycker att alla spel bara ska få uppdateringar max 2 månader efter ett spelsläpp oavsett hur populärt spelet är?

OnT: Själv ska jag nog vänta tills det kommer en GoTY version så man kan spela alla DLC också.

Jag har mitt ex. fortfarande inplastat, måste bli klar med Fallout: 3 först + alla DLC...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilken tur då att jag inte köpt spelet ännu! Patchat och klart med alla dlcs på en disk när det väl kommer ut . Lärde mig sen Fallout 3...

Medlem
Skrivet av KrejzY:

@jesper1230

Vadå sent? Så du tycker att alla spel bara ska få uppdateringar max 2 månader efter ett spelsläpp oavsett hur populärt spelet är?

OnT: Själv ska jag nog vänta tills det kommer en GoTY version så man kan spela alla DLC också.

Han spelar troligen på konsol som inte har modverktyg.

Pc <3

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av KrejzY:

@jesper1230

Vadå sent? Så du tycker att alla spel bara ska få uppdateringar max 2 månader efter ett spelsläpp oavsett hur populärt spelet är?

OnT: Själv ska jag nog vänta tills det kommer en GoTY version så man kan spela alla DLC också.

Han spelar troligen på konsol som inte har modverktyg.

Pc <3

Nej spelar inte på konsol, Men tycker detta packet nästan bara innehåller vapen och jag har spelat det och vunnit men tycker inte det är värt att spela om hela spelet för lite vapen :/

@KrejzY
Vissa spel kanske borde uppdateras varje månad men ofta gör man det sent efter för det är buggar och detta löser väl inte så mycket buggar?!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

1
Skriv svar