Jee
Medlem

Utan ljus finns det ju ingen färg. Vilket borde betyda att alla färger är ljusa... Kanske?

Det som stör mig mest på framsidan är att nyheterna ligger så långt ner. Kanske kommer ett bättre alternativ på "fz.se/nyheter" sen.


signatur

Eller inte?

Medlem
Skrivet av båtsman:

Listen går att trycka bort genom att trycka på den gröna knappen längst till höger.

Jag älskar dig! Trodde det var en utloggningsknapp...

Citat:

Och som Greger sa kommer självklart alla delar av sidan göras om, bara att de tar en bit i taget.

Att det går segt har att göra med att de flyttar/flyttade databaserna.

Sidan är lite snabbare nu iaf, men jag fick byta dator för att ens komma in på den, men det löser sig kanske.

För att inte bara klaga så är det väl med den här som när de bytte till den förra. Det blir säkert jättebra tillslut när man vant sig! Personligen tycker jag innehållet och funktionaliteten är viktigare än paketets omslagspapper.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Medlem

Ska man vara ärlig? =D

gick in nyss å satte kaffet i halsen (å jag dricker inte kaffe)

woot? känndes som nån comiercel tidnings-online-avdelning (+rättstavat) ja typ pcgamer.se osv..

Jag har ifs klagat i 10år varje gång nått nytt händer, men änndå? :>

imo skulle den blåa-FZ komma tillbaka <3

aja ska inte vara tråkig, ska pröva ut allt nytt och se vad det är


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är fortfarande lite si o så men det känns som man vants lite nu, även om jag fortfarande tycker det är för färglatt , blir lite distaherande men men.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av IceMan:

Ska man vara ärlig? =D

gick in nyss å satte kaffet i halsen (å jag dricker inte kaffe)

woot? känndes som nån comiercel tidnings-online-avdelning (+rättstavat) ja typ pcgamer.se osv..

Jag har ifs klagat i 10år varje gång nått nytt händer, men änndå? :>

imo skulle den blåa-FZ komma tillbaka <3

aja ska inte vara tråkig, ska pröva ut allt nytt och se vad det är

Med över 14 000 inlägg så måste väl du forsätta pröva på


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Snygg design, men sidan går lite långsamt för mig. Den nya designen syns när man besöker huvudsidan, sen när man är inne på forumet, då ändras designen tillbaka till gamla fz.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Snygg design, men sidan går lite långsamt för mig. Den nya designen syns när man besöker huvudsidan, sen när man är inne på forumet, då ändras designen tillbaka till gamla fz.

Det kommer ta lite tid för FZ att föra över den nya designen till forumet, såvitt jag förstått det så ska dom först se till så att framsidan och allt relaterat till framsidan ska fungera innan dom gör om forumet.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tycker designen känns så där tillsvidare, lite för tidigt att humma sig för mycket om det.
Första anblicken är att det känns väldigt blogg-aktigt. Sen har jag alltid föredragit de mörkare tonerna fz hade några generationer tillbaka. men men.. det blir säkert så bra så och man vänjer sig som alltid.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av magma:

Snygg design, men sidan går lite långsamt för mig. Den nya designen syns när man besöker huvudsidan, sen när man är inne på forumet, då ändras designen tillbaka till gamla fz.

Det kommer ta lite tid för FZ att föra över den nya designen till forumet, såvitt jag förstått det så ska dom först se till så att framsidan och allt relaterat till framsidan ska fungera innan dom gör om forumet.

Absolut. Glömde nämna att videor går snabbare än innan att spela upp nu, jämfört med för några dagar sen (närmare bestämt i onsdags).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Man vänjer sig som med allt annat. Hoppas titlarna och inläggssiffran fixas till i samma veva som forumet gjuts in i det nya. Jag själv vet att jag har för hög siffra på inlägg. Nästan 700 för mycket. Inte för att det gör nåt men rätt ska vara rätt:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Ish
Medlem

Gillar det..Vart lite tårögd av att alla fina kommentarer i min blogg försvann dock!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tror jag kan ha fått lite mer inlägg, men under hundratalet iallafall då jag vet mig vara över 4950 med säkerhet (Sån där onödig sak man tänkte på nån dag och som sitter kvar ^^).

Kan även vara mitt alltihopa, inte så att man räknar varje gång man skriver precis.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Tror jag kan ha fått lite mer inlägg, men under hundratalet iallafall då jag vet mig vara över 4950 med säkerhet (Sån där onödig sak man tänkte på nån dag och som sitter kvar ^^).

Kan även vara mitt alltihopa, inte så att man räknar varje gång man skriver precis.

Nästan alla har fått extra inlägg, jag låg på 6k inlägg före generationsbytet och nu har jag 9,5k inlägg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det var ju ett rätt bra skutt uppåt.

Kan det inte vara så att vi fått medräknat våra inlägg från något annat forum? PCG ligger väl på samma server ifall jag minns rätt, kan iofs vara helt fel ute också.

EDIT: Titlarna verkar också vara borta, temporärt antar jag men likväl en liten observation från min sida.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

jag slutade bry mig efter 1337 inlägg, kvalitén på mina inlägg har bara gått nerför efter det, så som denna.


signatur

thank you, come again

Medlem

Databasen small väl under "konventeringen".


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar