SPELA BATTLEFIELD 3 ALPHAN REDAN NU! Info om hur du går tillväga i tråden.

Medlem

Installera Nvidia drivers 275.50 och se om det hjälper.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Installera Nvidia drivers 275.50 och se om det hjälper.

Hjälpte inte för mig i alla fall.


signatur
Medlem

gick in och kollade min email igår och gissa var jag ser..

en snyggt upplagd annons på svenska där det står dem invitat mig till att spela battlefield 3 alphan!
läser igenom den noggrant medan hjärtat pumpar i lightspeed
Vågar nästan inte tro att den är riktig då det lika gärna kunde vara någon tok som tagit tid på sig att göra en väldigt trovärdig annons i hopp om att jag ska skriva in mina konto uppgifter på någon lurig sida.

spenderar minst en timme med att googla om det hela, finner inget som kan säkerställa om det är fejk eller ej
SÅ jag tar chansen och går in på länken, loggar in med mina konto uppgifter...

och WHIPS nu spelar jag battlefield 3 Alphan haha fy fan.

Fattar inte varför jag fick invite, jag har typ 4 olika konton med 4 olika bf spel, min veteran status på det ända kontot jag minns lösenordet på är 1, jag gissar jag är en av dem som fått tur


signatur

Suup homie

Moderator | Testpilot

Vet inte varför jag blev inbjuden till Alphan då mitt enda spel är BC2 och har knappt spelat det (spelade betan dock).

Jag kan säga jag inte är imponerad. Folk kan säga det är en alpha hur mycket dem vill men kontrollen, känslan, förstörelsen kommer det garanterat inte vara någon större skillnad på. Inget större fel på spelet i säg, tycker det bara är för mycket BC2 av sig vilket för mig spelet skulle kunna hetat BC3.

Alpha or ej, inget köpt. Hade inte tänkt köpa det ändå men.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av Cladrius:

Är det bara för dem som fått invite ?
för jag provade och fick WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE

Du har förmodligen uppgett din ålder och är kanske för ung?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är inte det som är problemet.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

NOTE:

Om bf3 säger att du har för gamla drivers och måste tanka hem dom senaste Nvidea drivers så här är en länk.

Nvidia 275.50 beta drivers: http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-275.50-beta-...

ses online

Tack så mycket! Hade lite problem med att hitta rätt på drivrutinerna

Medlem
Skrivet av Ramrod:
Skrivet av Vargen14:
Skrivet av Godnoken:

Hur fick du alphan Vargen?
Bara tur eller gjorde något för att få den?

Bara tur antar jag, men har ett problem bf3.exe har slutat svara får jag nån annan med det problemet?

Har samma problem!
"Jag har också fått det och installerat spelet. Dock verkar folk ha väldigt problem att få igång det eller att det kraschar med Nvidia drivarna. Mitt bara står och snurrar på joining servers eller Starting Game och frostbite bara står och tuggar så får stänga av bf3.exe och ev easerverscore eller vad den hette.

Vet inte ifall det har med min sunkiga processor och minne att göra, tiden får berätta det, då man inte blev klok i forumet just nu om det var bara jag eller fler som hade det problemet."

Har hört att det ska finnas en fix för nvidia drivers, jag har ati själv så du får väl leta reda på dom själv.

De hänvisar i Battlelog till en ny drivrutin (*39) - men denna finns inte på Nvidias sida...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av shubban:
Skrivet av Red_Gr3mlin:

NOTE:

Om bf3 säger att du har för gamla drivers och måste tanka hem dom senaste Nvidea drivers så här är en länk.

Nvidia 275.50 beta drivers: http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-275.50-beta-...

ses online

Tack så mycket! Hade lite problem med att hitta rätt på drivrutinerna

Det har kommit nya beta drivare nu som fixar en massa krascher och så i spelet.
http://www.nvidia.com/object/win7-winvista-64bit-280.19-beta-...


signatur
Medlem

Adda mig på battlelog om ni vill lira ! namn : Jesper1230


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Hopp, här har man iaf Veteran 6 och inget mail eller något iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Dumlen:

Hopp, här har man iaf Veteran 6 och inget mail eller något iaf.

Titta i inläggen här så hittar du nedladdningslänk...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Hopp, här har man iaf Veteran 6 och inget mail eller något iaf.

Du tycker inte du är lite sent ute ? De stänger den på Måndag 1 Augusti!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Jag testade ett par timmar för ett par dagar sedan, tyvärr fxxkade Origin och Alphan min dator ordentligt, dessutom åkte BFBC2 på en smäll och fungerade inte som det skulle efter att jag hade installerat. Den korta tid jag spelade såg allt väldigt lovande ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag testade ett par timmar för ett par dagar sedan, tyvärr fxxkade Origin och Alphan min dator ordentligt, dessutom åkte BFBC2 på en smäll och fungerade inte som det skulle efter att jag hade installerat. Den korta tid jag spelade såg allt väldigt lovande ut.

Har spelat det nu i 3-4 dagar och är rank 24 med K/D på snart 2.0 och älskar allt med det vist det finns bugar men det är ju en alfa kan inte begära att spelet är bugfritt eller felfritt!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Jesper1230:
Skrivet av Dumlen:

Hopp, här har man iaf Veteran 6 och inget mail eller något iaf.

Du tycker inte du är lite sent ute ? De stänger den på Måndag 1 Augusti!

Haft allt i ett par veckor nu, är väl bara riktiga fanboys som får lira.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE...

T.T


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

WE'RE SORRY - YOU DON'T MEET THE CRITERIA TO ENTER THIS SITE...

T.T

Samma här

Medlem

Det är sista dagen idag så dom tar inte in flera!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.110408-1633)
Language: Swedish (Regional Setting: Swedish)
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 930 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 4096MB RAM
DirectX Version: DirectX 11
Card name: NVIDIA GeForce GTX 460 Dubbla grafikkort SLI

när jag trycker på länken kommer jag till en sida där jag kan logga in står det i texten, sen så när jag loggar in med mitt EA acc så funkar det inte.. har inte laddat ner nått Orgin,

Exakt samma här... Skräp, jag skapade tillochmed ett nytt konto bara för det, men det står samma sak

12
Skriv svar