Kan din dator maxa Batman: Arkham City?

Medlem

Börjar få en känsla av att min sex års gamla s.k speldator med Athlon x2 4400+ 2.3GHz och Ati 2600xt börjar komma lite på efterkälken. Detta spel skulle annars vara ett klart köp då Arkham Asylum var ett väldigt roligt tidsfördriv.

Medlem

Har köpt ny dator nu som jag har byggt men det klarar Battlefield 3 och borde nog klara detta asså battlefield 3 betan men behöver en ny skärm för min skärm har inte så bra upplösning på min nya dator

Ish
Medlem

Ja, jag har en dator köpt efter 2006... Men på plussidan måste jag ändå säga att Asylum flöt på extremt bra, såg Aldrig en drop under 60. Riktigt snyggt var det också.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av MachOne:
Skrivet av Kimpur:

Jodå, jag klarar recommended!
Har till och med en http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=168718
och en trådlös 360 kontroller finfint! Gimme Batman!

Enda sättet att spela uppenbara konsolspel på PC

Det underbara med PC är att man alltid själv fått välja vilka kontroller man vill använda.

Medlem
Medlem

Med en 3,4 quad 12 gb ram ett 6970 5 tb hdd är väl allt man inte har än en sdd disk

att fråga om ett (till stor del pc) forum kan maxa ett konsol spel utväcklat till 6-7 år gammal hårdvara ger nog ganska självklara svar
om man nu inte sitter på ett gameboy bör man kunna maxa detta spel alt bara byta grafikkort

Medlem
Medlem

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av TurbinKorven:

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD

Du lär ha en förjävla bra lön i såfall.
Jag har en I7 med dubbla GTX 580 och jag kan inte maxa alla spel ens.


signatur

Intel Sandy Bridge E - 3930K 6 core (Corsair H100), 32GB Ram, MSI GTX 580 SLI, Corsair Force GT SSD

Medlem

Hur dåliga datorer tror ni folk har? till att svara på alla "kan din dator maxa detta spel" så Ja, i 15 år framöver.

Medlem

No problemo


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tesla...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av BEViking:
Skrivet av TurbinKorven:

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD

Du lär ha en förjävla bra lön i såfall.
Jag har en I7 med dubbla GTX 580 och jag kan inte maxa alla spel ens.

Testa å köra ett åt gången?

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av BEViking:
Skrivet av TurbinKorven:

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD

Du lär ha en förjävla bra lön i såfall.
Jag har en I7 med dubbla GTX 580 och jag kan inte maxa alla spel ens.

Testa å köra ett åt gången?

Det blir ju bara ännu sämre.
Vill man lira på 1920x1080 eller högre med allt på max (Inkl physx, AA/AF) så måste man ha en helvetes jävla bra dator.


signatur

Intel Sandy Bridge E - 3930K 6 core (Corsair H100), 32GB Ram, MSI GTX 580 SLI, Corsair Force GT SSD

Medlem

Står ju bara recommended, inte fan vet jag då ifall jag kan maxa

Inaktiv
Skrivet av BEViking:
Skrivet av TurbinKorven:

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD

Du lär ha en förjävla bra lön i såfall.
Jag har en I7 med dubbla GTX 580 och jag kan inte maxa alla spel ens.

Beror ju mycket på vilken upplösning han spelar i också. Kör han 1920x1080 eller under så räcker ett GTX 580 till att maxa det mesta, men inte allt dock.

Medlem

Störtlöjligt. Var ju inte ens snyggt...

Medlem
Medlem

Min 360 kommer klara det lätt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Medlem
Skrivet av Remus:

Piece of cake med Geforce GTX 470 1280mb, Quadcore AMD processor (3ghz), 8 gb ram och Windows 7!

Woohoooo! Klarar BF3 och detta hur lätt som helst!

Du klarar då inte BF3 maxat om du garanterat vill ligga 30+ fps hela tiden.

Medlem
Skrivet av BEViking:
Skrivet av TurbinKorven:

min kommer kunna maxa ALLT den 25:e ;D blir en helt ny burk <3 tack för löning och för denna burken jag haft i 4 år XD

Du lär ha en förjävla bra lön i såfall.
Jag har en I7 med dubbla GTX 580 och jag kan inte maxa alla spel ens.

Come again??

Medlem

Ja min dator ligger mellan Minimum å Recommended alltså nej har alldrig spelat ett "krävande" spel som det inte är något strul me förutom Blizzards spel då föstås.

12
Skriv svar