War dör ut? HA!

Inaktiv

Har inte testat Norn än, men vad de säger på forumen så är norn den mest balancerade servern i EU

Medlem

Spelade BW på Norn (Softbuns) men jag tröttnade när jag dingat 80 på min main och började närma mig RR50 på 2 alts (Healer + Guardbot) Hade rank 40 WP/AM/Knight/BW och ett par tre alts på väg upp.

Det tar helt enkelt för mycket tid att spela MMO's när man har blivit lite äldre antar jag. Tacka vet jag Quake Live

Medlem
Skrivet av Draftnik:

Spelade BW på Norn (Softbuns) men jag tröttnade när jag dingat 80 på min main och började närma mig RR50 på 2 alts (Healer + Guardbot) Hade rank 40 WP/AM/Knight/BW och ett par tre alts på väg upp.

Det tar helt enkelt för mycket tid att spela MMO's när man har blivit lite äldre antar jag. Tacka vet jag Quake Live

Dig har jag minsann sett på WHA.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av stoff87:

Nej tror knappast det började spela igen för en vecka sen är sjukt imponerad.Varje dag minst två raider i IC(destro capital). Alltid nått på gå g i rvr scenarious tar 10 sec sen är du inne. Spelar på karag azgal skulle behöva mer svenskar dock finns nog ett hundratal. Men som sagt alltid roligt med flera :D..
Tror du mig inte? Kan skicka bild bevis..

Kan ju bero på att Mythic har smällt ihop servrarna sen jag testade spelet så att det nu endast finns 4 servrar ett mycket bra val av dem. Det i kombination med att allt fler lämnar WoW och Aion i jakt på ett annat online spel har gett både AoC och WAR en tillfällig spelar boost. Men då SWTOR kommer ut och den nya WOW expansionen då kommer nog WAR att få det riktigt riktigt tufft i alla fall här i Europa.

Men lyckas deras nya expansion verkligen tillägga något riktigt bra och intressant så kan spelet överleva och jag kanske börjar spela:)


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Skulle mythic göra sig av med GOA i eu skulle nog bara det dra tillbaka lite folk

Medlem

Kombinerat med en expansion skulle det vara ett klart lyft.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

123
Skriv svar