100 år gammal – spelar Nintendo

Robot
100 år gammal – spelar Nintendo

En alldeles förtjusande dam är 100 år och spelar fortfarande Nintendo. "Känner mig inte en dag över 80".


Medlem
100 år gammal – spelar Nintendo

<3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Så jävla rätt!


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

Medlem
Medlem

Det här klippet gjorde mig riktigt riktigt glad!
Så otroligt härligt.

Medlem
Medlem

Klockrent! Påminner lite om "grandma playing oblivion".

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

Amen.

Ser nästan fram emot att bli satt på pensionat. Kommer basically bli LAN-party varje dag med de andra gamlingarna.

Medlem

Tjänare Aftonbladet - Ingen aning hur jag hamnade här när det ser ut som FZ 0o

Medlem

Det är förvisso väldigt beundrandsvärt men nu är det ju inte super mario eller metroid hon spelar så lite överdrivet blir det.

Medlem

65 here I come!!! Can´t wait

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

Amen.

Ser nästan fram emot att bli satt på pensionat. Kommer basically bli LAN-party varje dag med de andra gamlingarna.

Lukten...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Undra vad hon fick av nintendo för dom orden =P

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tjänare Aftonbladet - Ingen aning hur jag hamnade här när det ser ut som FZ 0o

Är Aftonbladet en tjänare?`

On-Topic:
Underbar nyhet! Bevisar att spel är till för alla åldrar.

Medlem

min morfar är 91 år och spelar flight sim, räknas det?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

När jag blir pensionär så kanske min reaktionsförmåga blir blir sämre så då kommer jag gå över till att bli riktigt grym på Civilization istället. Så om ni tycker jag är dålig på det nu, vänta tills jag blir panchis!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

Ja varför inte säga som det är.. jag har inte tid med det och jag prioriterar annat.
Sen kan man väl tappa intresse för något.. men då kan man även här säga det..


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Haha, häftigt!

Påminner lite om min 90-åriga släkting som åker slalom som en galning. Dock detta är speciellt på ett annat vis!

Medlem

Kul Att det finns såna starka personer där ute.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande

Hur kan man växa ifrån spelande? Det är ju som att säga "nä jag har växt ifrån det där med musik.." eller film/böcker.. Men visst, intresset kan ju avta, men försvinna helt, det tror jag inte på riktigt.


signatur
Medlem

Vilken härlig dam

Inaktiv
Skrivet av Wartex:
Skrivet av zauii89:

Ja alltså jag tycker verkligen det är sorgligt när vissa säger att de växt ifrån spelande osv som om det vore något för barn nuförtiden. Är det något jag kommer syssla med när jag är pensionär så är det gaming för fan!

Amen.

Ser nästan fram emot att bli satt på pensionat. Kommer basically bli LAN-party varje dag med de andra gamlingarna.

Klockren! Rage säkert, det tar 5min för grannen att komma över. Så hinner dom lunga ned sig.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

oldschool gamer.

Medlem

I wanna be like that when I hit tripple digits!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

game onnnnnnnnn

1
Skriv svar