Bad Company 2 expanderar in i Vietnam

Inaktiv

Fan vad gött!


signatur

War never changes.

Medlem

I LOVE THE SMELL OF NAPALM IN THE MORNING !

Medlem

Wookie heaven var det första jag tänkte.

Medlem

coolt, får hoppas det blir bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nu hoppas man verkligen på fler conquest-kartor än de löjligt få som fanns i BC2.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Nu hoppas man verkligen på fler conquest-kartor än de löjligt få som fanns i BC2.

Med fyra kartor totalt blir det svårt...

Medlem
Skrivet av spark:

"COMING WINTER 2010" yeah right.... ge mig bf43 på PC någon gång

Eller hur! Jag köpte BF1943 för flera månader sedan till PC men det kmr ju aldrig ut xD

Medlem

GIEF! Får ju en glädjetår i ögat, Battlefield Vietnam var sjukt underskattat.
Sen skulle det vara roligt om det kom lite remakes av BF2-banor. T.ex. allas favorit Strike at Karkand, tänk er att spränga skiten ur alla husen. MUMS!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ge mig radio i fordonen!!

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Hoppas att det finns flyg med.

Mja, problemet med jetplan som man kan flyga är att dem swooshar över hela kartan på typ 3 sek. Tyckte alltid det fungerade sådär med dem i BF2 och BFV. Planen kräver en helt annan skala på kartorna än infanteristriderna, vilket däremot inte helikoptrarna gör.

Att däremot kunna kalla in en liten napalmbombning som sniper hade varit kul! Faktum är att jag nog tycker att ett Vietnamspel utan napalm vore som New York utan höghus.

Vore najs om man kan flyga runt jeepar och tanks med helikoptrar som i gamla BFV.

Medlem

Vietnam är alltid trevligt, men jag avskyr verkligen Frostbyte-motorn.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Vietnam är alltid trevligt, men jag avskyr verkligen Frostbyte-motorn.

För att....? Gillar du inte färgen på den, eller vad?

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:

Hoppas att det finns flyg med.

Ifall dom kör Bad Company 2 style så blir det inga

Medlem
Skrivet av spark:

"COMING WINTER 2010" yeah right.... ge mig bf43 på PC någon gång

Amen to that.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Verkar ju bra o allt.. men bara 4 maps?, låter ju sjukt snålt.

Om man tänker på att de hittills lagt till nya versioner (spellägen) utav de banor som finns till BC2 utan att ta betalt (jämför: MW2) så är det här jävligt värt.
De kommer säkert också lägga till banor till expansionen gratis senare, de vill väl bara ha ut den asap.

Medlem

Dom kanske skulle fixa BC2 först innan dom går vidare?
Tyvär så fungerar det ju dock tydligen att göra något halvdant i alfa kvalite, patcha det vidare till helt ok om det vore en beta och sen skiter dom i de som har köpt det.

Medlem

Videon älskade jag när jag hörde att det var Fortunate son. Som alla säger ett givet köp.

(Hoppas dem har med låten i spelet också);)

Medlem

fy fan va kul


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar