Släpptrailer på Age of Conan-expansionen

Medlem
Skrivet av fejl_Folklore:
Skrivet av hansis:

Jag tycker inte det har blivit bättre. Har spelat spelet nu i några dagar och fortfarande har de inte fixat crossfire och dx10 support. Sen ska man inte ens börja tala om minnes läckor. Det är något som rejält äter minne när man spelar. Efter bara 1 timme så kan man se i resursövervakaren attt AOC använder 3.8gig minne. Vad händer sen? Efter att allt minne har försvunnit för man ett riktigt fint BSOD. Nej tack, jag har avbeställt exp.

Ähh that's bullshit!

Inte, efter förra patchen så är det minnesläckor.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

roligt detta för dom som gillar AoC. skälv sitter jag och nöter Aion. alla mmo har väl problem på sitt lilla sätt. AoC passa dock inte mig.

Jag vill ha shiny armors läder vapen etc, så för mig är aion perfekt för detta

Skrivet av Punchbag Polly:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av fejl_Folklore:

AoC är riktigt bra spel nu faktist, synd att folk vägrar ge de en andra chans.

Är bara WoW fanatiker som vägrar spela det såvitt jag vet. Andra som gillar gamla rpg spel gillar AoC.

Sluta snacka skit. Så trött på dina inlägg.
Spelet har fortfarande problem med stora slag etc. Efter att ha marknadsfört sig som ett spel där man kan föra stora slag mot andra guilds och det inte funkar fortfarande.. ja du...

Du det är tamejfasen du som enbart sprider dynga. Lägg av med att kasta skit för en gångs skull.:down:


signatur
Vym
Medlem

Ser mycket fram emot detta ska göra ny karaktär på servern Crom i samband med release. Spelade tidigare på Aquilonia, men stod inte ut med den ganking som förekommer även vid maxlevel.

Medlem
Skrivet av Snyggare Bob:

Ser mycket fram emot detta ska göra ny karaktär på servern Crom i samband med release. Spelade tidigare på Aquilonia, men stod inte ut med den ganking som förekommer även vid maxlevel.

ganking vid max lvl? pvp i kesh är ju roligt, ta med några vänner. Om du inte gillar "orättvis" pvp gå epic mode så är det bara duels, eller kör mini games osv.

Vym
Medlem
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av Snyggare Bob:

Ser mycket fram emot detta ska göra ny karaktär på servern Crom i samband med release. Spelade tidigare på Aquilonia, men stod inte ut med den ganking som förekommer även vid maxlevel.

ganking vid max lvl? pvp i kesh är ju roligt, ta med några vänner. Om du inte gillar "orättvis" pvp gå epic mode så är det bara duels, eller kör mini games osv.

När jag spelade blev jag gankad även på epic mode i Kesh, det var vid väldigt få tillfällen jag spelade rättvis PvP, oftast 10 mot mig och en kompis eller så, inte särskilt skoj! Ska börja på PvE-servern Crom nu istället så jag får välja själv när jag vill PvPa, kalla mig carebear men det föredrar jag

Medlem

ser sjukt fint ut, tror faktiskt AoC kan göra en upphämtning

Medlem

Hmm kört 12+ timmars leveling pass med allt på max utan att få minnesproblem, har typ 2 pers i gillet som crashar som klockverk dock, så är nog hårdvaru-relaterat.

AoC är just nu riktigt bra tycker jag, hatade det vid release men kom tillbaka förra månaden och ser fram mot expansionen

Medlem
Skrivet av hansis:

Jag tycker inte det har blivit bättre. Har spelat spelet nu i några dagar och fortfarande har de inte fixat crossfire och dx10 support. Sen ska man inte ens börja tala om minnes läckor. Det är något som rejält äter minne när man spelar. Efter bara 1 timme så kan man se i resursövervakaren attt AOC använder 3.8gig minne. Vad händer sen? Efter att allt minne har försvunnit för man ett riktigt fint BSOD. Nej tack, jag har avbeställt exp.

det där beror inte på age fo conan, det beror på din dator, conan använder inte så mycket ram minne och conan orsakar heller inte ngn BSOD.
jag hade stängt av mitt medelmskap på fz men nu när du skrev en sådan missledande kommentar om ett spel så blev jag tvungen att regga mig igen och kommentera så folk kan förstå att det inte är sant.

Medlem

Köpte precis ett 60dgrs game card, så tänkte börja spela lite igen. Har några chars på Aquilonia, men tänkte göra en ny så att man kommer igång med spelet igen, någon som har tips om ett bra guild för en casual spelare?

Medlem
Skrivet av wbartek:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av wbartek:

Det pågår fortfarande lika mycket gankande som alltid. Står lvl 50+ spelare och bara väntar på dig när du är lvl 10. 20 tal ggr senare tappar man lusten att spela.

Ditt eget problem om du väljer PvP servers.

Inte riktigt då jag gillar pvp och har inget emot att bli gankad av spelare runt min lvl. Men folk 40-50 lvls högre som står i respawn zonerna för låg lvls, bara för att ganka dig i 1 timme, förstör hela spelnöjet.

är man lvl 50+ så kan man inte ganka folk i respawns längre inte i tortage iaf., dessutom så har funcom placera ut vakter vid många respawnpunkter och i städer för att folk inte ska kunna ganka dig så fort du spawnar på en resspoint., så sluta ljug tack.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Köpte precis ett 60dgrs game card, så tänkte börja spela lite igen. Har några chars på Aquilonia, men tänkte göra en ny så att man kommer igång med spelet igen, någon som har tips om ett bra guild för en casual spelare?

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Ichabod:

Köpte precis ett 60dgrs game card, så tänkte börja spela lite igen. Har några chars på Aquilonia, men tänkte göra en ny så att man kommer igång med spelet igen, någon som har tips om ett bra guild för en casual spelare?

om du flyttar dina chars till crom(pve server) så är the house of uncommons en väldigt bra guild, raidantet sker med mycket skratt och vi försöker att inte ta saker så allvarligt utan vi gör allt vi kan för att ha roligt, guilden är en bra mix av folk från norden,england,holland mm.
du borde ha möjlighet att kunna flytta dom gratis iom servermergen dom gjorde nyligen, kontakta staffan eller hunwolf ingame om intrresse finns,
18+

http://thehouseofuncommons.guildlaunch.com/index.php?gid=1138...

Har ingen free character transfer, men kanske gör en ny char på Crom. Hur är det med PvP mini games / siege på en PvE server?

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Ichabod:

Köpte precis ett 60dgrs game card, så tänkte börja spela lite igen. Har några chars på Aquilonia, men tänkte göra en ny så att man kommer igång med spelet igen, någon som har tips om ett bra guild för en casual spelare?

om du flyttar dina chars till crom(pve server) så är the house of uncommons en väldigt bra guild, raidantet sker med mycket skratt och vi försöker att inte ta saker så allvarligt utan vi gör allt vi kan för att ha roligt, guilden är en bra mix av folk från norden,england,holland mm.
du borde ha möjlighet att kunna flytta dom gratis iom servermergen dom gjorde nyligen, kontakta staffan eller hunwolf ingame om intrresse finns,
18+

http://thehouseofuncommons.guildlaunch.com/index.php?gid=1138...

Har ingen free character transfer, men kanske gör en ny char på Crom. Hur är det med PvP mini games / siege på en PvE server?

Jag spelar på fury pvp server, och där är det såklart mer pvp action. Men av de jag snackat med är mini games hela tiden på crom också. Men på fury spelar det i princip inte vilken timme på dygnet man är online. Finns alltid mini games på 80.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Ichabod:

Köpte precis ett 60dgrs game card, så tänkte börja spela lite igen. Har några chars på Aquilonia, men tänkte göra en ny så att man kommer igång med spelet igen, någon som har tips om ett bra guild för en casual spelare?

om du flyttar dina chars till crom(pve server) så är the house of uncommons en väldigt bra guild, raidantet sker med mycket skratt och vi försöker att inte ta saker så allvarligt utan vi gör allt vi kan för att ha roligt, guilden är en bra mix av folk från norden,england,holland mm.
du borde ha möjlighet att kunna flytta dom gratis iom servermergen dom gjorde nyligen, kontakta staffan eller hunwolf ingame om intrresse finns,
18+

http://thehouseofuncommons.guildlaunch.com/index.php?gid=1138...

Har ingen free character transfer, men kanske gör en ny char på Crom. Hur är det med PvP mini games / siege på en PvE server?

ärligt så vet jag inte riktigt, minigames körs ju hyffsat ofta men jag har inte gjort det mer än en handfull ggr, tycker inte minigames är så roligt än, sen är det väl en del gillen som kör sieges och så,men jämför man crom med fury så har fury avsevärt högre aktivitet vad det gäller pvp,.
jag ångrar lite nu att jag aldrig körde upp ngn 80 på fury,hade vart roligt att komma in i pvpandet lite oxå och inte bara köra pve, dock å har mna ju bokat might of crom så man kan levla upp en furykaraktör väldigt snabbt om man skulle vilja

Medlem

Ok, för jag är mest intresserad av PvP, så det blir förmodligen att jag stannar på Aquilonia eller gör en char på Fury.

Medlem

Själv har jag precis börjat. är level 16 och spelar på Aquilonia känns som en ganska skön server, gank kan komma när som helst.. det är ju en del av spelet enligt mig.. men har ännu inte upplevt att någon högre eller liknande står o camp gankar en som tur är MEN JÄ*LAR vad jag älskar spelet <3

12
Skriv svar