Pirate Bay stäms ..igen?

Medlem
Skrivet av Jiggaren:

Nestor måste vara den argaste snubben på FZ och PCGAMER.

Kul att du tillför något till diskussionen!

Skrivet av klossen:

Men pirate bay har ju blivit sålt skulle det inte bli lagligt.

Det är ju tänkt att det ska bli lagligt, men sidan i nuläget är per definition olaglig (dock så är det väldigt fin linje där mellan lagligt och olagligt).

Men om någon tror att "men det ska ju bli lagligt!" och sen tro att stämningen skulle försvinna är fanimej det dummaste, om någon tror det blir jag ledsen i ögat


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av CastorFiber:

Folk som håller på med Piratebay är samma sorts folk som har yahoo-toolbars (minst tre) i explorer, MSN som startsida, har en mailadress med kommer inte ihåg den just nu och som har en kompis eller släkting som är bra på data.

Piratebay är ju bara sååå mainstream asså.

Njae... bland modemanvändare och 3-världens befolkningar kanske. Jag känner många fildelare, jag vet inget som använder PB. Det är "my first download" över hela den siten. Jag älskar deras sökfunktion också - söker du på World at war patch 1.5 så kommer du få upp Jessica Simpsons nya video som första träff.
Jag ger den fem av fem. Bajskårvar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag ger den fem av fem. Bajskårvar.

Vilket skitbetyg!

Medlem
Skrivet av Fairfax:
Skrivet av CastorFiber:

Jag ger den fem av fem. Bajskårvar.

Vilket skitbetyg!

Sicket ordbajs!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Njae... bland modemanvändare och 3-världens befolkningar kanske. Jag känner många fildelare, jag vet inget som använder PB. Det är "my first download" över hela den siten. Jag älskar deras sökfunktion också - söker du på World at war patch 1.5 så kommer du få upp Jessica Simpsons nya video som första träff.
Jag ger den fem av fem. Bajskårvar.

Det låter mer som det är du som är kass på att söka...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Lite konstigt att internetleverantören blir stämd.

Lite som om att stämma bensinbolagen för att folk kör rattfulla.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Nestor:

Jag älskar deras sökfunktion också - söker du på World at war patch 1.5 så kommer du få upp Jessica Simpsons nya video som första träff.

Det låter mer som det är du som är kass på att söka...[/quote]

På PB är alla kassa på att söka.

Gå gärna dit och testsök efter något, kom tillbaka och säg att sökfunktionen är bra. Så skall jag skratta åt dig under tiden.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Nestor:

Jag älskar deras sökfunktion också - söker du på World at war patch 1.5 så kommer du få upp Jessica Simpsons nya video som första träff.

Det låter mer som det är du som är kass på att söka...

På PB är alla kassa på att söka.

Gå gärna dit och testsök efter något, kom tillbaka och säg att sökfunktionen är bra. Så skall jag skratta åt dig under tiden. :)[/quote]

Nej, jag fattar verkligen inte vad du menar.
Hag hittar det jag söker efter på PB, det är inga som helst konstigheter. Är man bara det minsta kreativ när man söker med sökmotorer så hittar man det man vill hitta.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Nej, jag fattar verkligen inte vad du menar.
Hag hittar det jag söker efter på PB, det är inga som helst konstigheter. Är man bara det minsta kreativ när man söker med sökmotorer så hittar man det man vill hitta.

Jag sade aldrig att jag inte hittar det jag letar efter, jag sade att sökfunktionen är dåligt gjord. Om du måste vara kreativ för att hitta det du söker, är det ett bra eller dåligt betyg för sökfunktionen?

Jag skall visa några exempel senare ikväll.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Nestor:

Nej, jag fattar verkligen inte vad du menar.
Hag hittar det jag söker efter på PB, det är inga som helst konstigheter. Är man bara det minsta kreativ när man söker med sökmotorer så hittar man det man vill hitta.

Jag sade aldrig att jag inte hittar det jag letar efter, jag sade att sökfunktionen är dåligt gjord. Om du måste vara kreativ för att hitta det du söker, är det ett bra eller dåligt betyg för sökfunktionen?

Jag skall visa några exempel senare ikväll.

Är funktionen dålig så får man anpassa sin sökning efter den.
Jag tycker Google är värdelöst om man inte kan lite basic sökteknik.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Är funktionen dålig så får man anpassa sin sökning efter den.
Jag tycker Google är värdelöst om man inte kan lite basic sökteknik.

Haha... snälla. Detta handlade om huruvuda pb's sökfunktion var dåligt eller inte. Hur skall du ha det, är den bra eller är det du som är för bra för att märka att den är dålig?

Jag är inte den som skyr ett oändligt cirkelresonemang dock så för att fortsätta:

Måste man anpassa sin sökning är funktionen dålig.

...ergo...? Anyone, anyone?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Du har ett verktyg. Verktyget är si och så bra på att göra vad verktygets roll är att göra. Verktyget klarar av att slå in en spik.
Men den klarar inte av att dra i en skruv. Alltså måste du anpassa din uppgift till vad du vill till vad verktyget klarar av.

Det är samma logik bakom en sökmotor.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Du kan skruva i en skruv med en smörkniv. En smörkniv är en dålig skruvmejsel oavsett om du kan skruva i skruven med den.

Anpassa dina sökningar eller motsvarande i dina liknleser, det ändrar inte på det faktum att sökmotorn, verktyget eller vad du nu kommer med nästa vända är dåligt.

Dålig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Du kan skruva i en skruv med en smörkniv. En smörkniv är en dålig skruvmejsel oavsett om du kan skruva i skruven med den.

Anpassa dina sökningar eller motsvarande i dina liknleser, det ändrar inte på det faktum att sökmotorn, verktyget eller vad du nu kommer med nästa vända är dåligt.

Dålig.

Att sökmotorn är dålig är ju det jag har sagt hela tiden!
Hur svårt är det på en skala!?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Att sökmotorn är dålig är ju det jag har sagt hela tiden!
Hur svårt är det på en skala!?

Från det jag sade att sökfunktionen var dålig har du sagt att det är jag som är dålig på att söka, att alla på pb är dåliga på att söka, du har sagt att det inte är några problem att hitta det man söker om man är lite 1337, du har sagt att man får anpassa sig efter verktyget ungefär tre gånger men du har aldrig sagt att den är dålig.

Det var jag som sade det. Be en kompis läsa upp det som skrivits för dig. Blanda inte in några skalor, låt oss inte göra detta svårare än det behöver vara.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar