Visa upp din datorplats!

Skrivet av WaltX:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av jeppe95:

WaltX din dator var tuff. hur mycket väger den?

Skulle tippa på runt 30 kg. Chassit är ett utav de största som finns och är gjord av metall.

No way! Du skulle ha problem att ens släpa det på golvet om det vägde så mycket.

Just därför har jag den stilla stående på skrivbordet

Samma som för mig där. En dator som väger 25-30kg är bäst att ha stillastående. ^^ För den delen, det är nog bäst ifall en dator står still hela tiden.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.

Vadå ser helt stört ut? Det är ju grymt!^^ Ett chassi med ett stort fönster ska man ha på bordet. Ifall det inte hade ett fönster så kan man ha det på golvet.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av psykotisk:

Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.

I mitt fall är det brist på plats på golvet. Har en fet AMP under skrivbordet som tar all plats.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Skrivet av Zelaxe:

Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^

Det ser inte så dåligt ut i mitt chassi. (Nightshoot.) ^^
Ska vi börja visa bilder hur det ser ut i våra chassin nu med?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

ooo samma chassi som jag har (Antec 900), ska ta en bild också

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Zelaxe:

Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^

Det ser inte så dåligt ut i mitt chassi. (Nightshoot.) ^^
Ska vi börja visa bilder hur det ser ut i våra chassin nu med?

Varför inte? Enda problemet är att modsen kommer flytta tråden till Hårdvara där den kommer dö ut direkt. :<


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Crawller:

Fairfax: ingen bra ergonomi med de där trästolarna lr?

Jag har försökt använda skrivbordsstolar/kontorsstolar men tycker de är obekväma hur man än försöker ställa in dem så nu kör jag enbart med trästolar. Funkar utmärkt. Får aldrig ont eller blir stel i nacken.

Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Zelaxe:

Frågan är varför man skulle vilja ha ett fönster? I 99% av fallen ser det ju ändå förjävligt ut, och de som lägger tid och ork på matchande komponenter färgmässigt och kabeldragning har ju ändå inte ett fönster. ^.^

Det ser inte så dåligt ut i mitt chassi. (Nightshoot.) ^^
Ska vi börja visa bilder hur det ser ut i våra chassin nu med?

Varför inte? Enda problemet är att modsen kommer flytta tråden till Hårdvara där den kommer dö ut direkt. :<

Ifall dom försöker så gör vi en ny topic! We shall prevail!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Om du vill ah en större bild och har Firefox klicka och dra bilden till flik-remsan och släpp.

Varför bara datorn?

Dator platsen

Vänster vägg med hylla

Höger vägg

Höger vägg 2

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

bjosarn, you are the winner!

Blackbeard, hur kan du sitta vid det där bordet?! Samt, du gillar Assassins Creed? ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

I'm such a baller, yo.

Medlem

Ja jag vet det absolut inget bord man ska sitta vid länge, ser ni kanterna där man har benen? har slitit en del byxor där otroligt trångt är det, men jag punga nyss ut på datorn så jag får lida lite till =).

Nja jag köpte mest Assasins Creed för det var så jävla billigt, Limited Edition var billigare än vanliga, och sedan så är jag oerhört svag för Limited Edition, Collectors Edition, Director's Cut, Special Edition, Special Limited Edition och diverse andra Special Utgåvor, sedan så var det ju inget särskilt spel, kul i början men sedan var det ju bara samma sak hela tiden och då kände jag med helt plötsligt lurad (igen, Dark Messiah kommer ni väl ihåg? bra spel 90% buggar).

Jävla Ubisoft.

Medlem

haha, det är så där jag misstänker Tibia-spelare har det.

Medlem

Jävlar, Blackbeard! Det var inte lite ordning och reda du hade!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Gillar "Raid schema"t


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

00a
Medlem

Såhär ser det ut hos mig:)

Medlem

Kan vi inte lägga upp en röstning om ett par dagar?
Joel1992's ser ju bara för mysig ut

Inaktiv

Joel1992 vi har samma högtalare av att döma från den där grejen och samma skärm ser det ut som. Vad är det för stor grej bakom tekoppen föresten? Ser inte från denna vinkel.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

00a
Medlem

va? datorn?:)

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är det för stor grej bakom tekoppen föresten? Ser inte från denna vinkel.

Det är ett P182.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

:O!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

*Helst vill jag alltså se er _dator_plats, om ni måste visa er tv-hörna så ber jag er gärna skapa en ny tråd.*

Då får jag inte visa upp min datorhörna då, eftersom jag använder min Samsung 40 tums LED som både tv och datorskärm,
lol.

Skrivet av Hizzi:

*Helst vill jag alltså se er _dator_plats, om ni måste visa er tv-hörna så ber jag er gärna skapa en ny tråd.*

Då får jag inte visa upp min datorhörna då, eftersom jag använder min Samsung 40 tums LED som både tv och datorskärm,
lol.

Du använder din 40" skärm som datorskärm, så då hamnar den under dator.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Det är bara att visa upp den nu Hizzi


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av psykotisk:

Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.

Med Antec 900 vågar jag ej ha min dator på golvet med tanke på att jag spillt cola/kaffe ett antal gånger.

Antec 900 har en fet fläkt på ovansidan!

Skrivet av Kresko:
Skrivet av psykotisk:

Aldrig förstått grejen med att ha chassit stående på skrivbordet där det tar stor plats och ser helt stört ut. Mer damm kan jag förvisso köpa men kom igen, dammsug nätagget då och då så är det inget problem.

Med Antec 900 vågar jag ej ha min dator på golvet med tanke på att jag spillt cola/kaffe ett antal gånger.

Antec 900 har en fet fläkt på ovansidan!

Det var också en utav anledningarna till varför min dator står på bordet. ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av jeppe95:

WaltX din dator var tuff. hur mycket väger den?

Skulle tippa på runt 30 kg. Chassit är ett utav de största som finns och är gjord av metall.

No way! Du skulle ha problem att ens släpa det på golvet om det vägde så mycket.

Just därför har jag den stilla stående på skrivbordet

Varför skulle han gå runt och släpa datorn på golvet?

Skriv svar