Medlem

Negerboll. Det är konstigt att man kan få en smaskig godsak som så många gillar till något rasistiskt.

Mest episka tråden? Jag vet inte riktigt. Eftersom jag har minne som en alzheimersjuk guldfisk brukar jag glömma bort trådar när de försvinner från första sidan.

Medlem

Att dom orkar våra storkar!

Säger som i Nogger tråden, börjar man älta sånt här har man för lite och göra..


signatur

//mvh

Medlem

Har aldrig sagt negerboll och kommer aldrig göra det, chokladboll eller cocosboll säger jag.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jag säger negerboll utan ont uppsåt.

Den tråden jag minns bästa...Hmm... det har varit så många, ett dödshot eller två har jag hunnit få av någon sängvätare...

Min favorittråd måste nog vara "visa vad du har skapat" eller något hette den, fick en helt ny hobby ur den som jag pillat med från och till i flera år nu. Hatamoto hade gjort en skulptur från doom-spelet och han tipsade mig om hur man skulle komma igång med det där.

...Fast det är nästan lika roligt att bråka även om jag har svårt att bry mig i samma utsträckning som tidigare. Jag vet att Elias inte lyssnar ändå.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
12
Skriv svar