Våra farväl till Mikael

Medlem

[candle]Vilken chock att gå bort helt plötsligt när man hade hela livet framför sig Hoppas du får frid nu.[/candle]

Medlem

[candle]Vi har inte talats vid på de senaste åren men oj vilka roliga minnen jag har både från Irc och helgen när vi hade #Fz-D2 träffen hos Timt. Allas våran supermoderator var du, styr upp stället du är på nu så kommer vi andra snart.[/candle]

/Toni.L

Inaktiv

[candle]R.I.P the_maxx[/candle]

Medlem

[candle]Jag kommer ihåg den första gången som jag besökte din profil. Jag kollade in dina bilder och såg att du bland annat hade köpt, Bioshock collectors edition. Såg dig också posta i forumet en massa gånger. Du verkade vara en trevlig och snäll människa.[/candle]

Att du hade gått bort kom bara plötsligt för två månader sedan. Jag blev extremt chockad över händelsen. Trodde inte att det var sant...

Sånt här ska inte behöva hända. Du var alldeles för ung för detta.

Men jag hoppas att du har det bra var du än befinner dig.

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren.


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

[candle] Du är en av de bästa vännerna jag fick på FZ, du snackade med mig från första dagen och flera år framöver, du skickade SMS på julafton och ringde mig till och med en gång bara för att säga hej. Du hjälpte mig med allt jag behövde här, från de mest löjliga frågorna till att återställa mitt konto efter det hade försvunnit. Jag kommer alltid minnas dig min vän, din död är en tragedi och det är svårt att hitta ord för hur jag känner.[/candle]

Du dog för ung, som så många andra sagt, du borde levt i många år till, städat forumen och hållit koll på oss dumskallar som springer omkring här.

Många gånger har du livat upp min dag, jag hade hoppats det skulle bli många fler i framtiden, men istället får jag minnas det som varit med glädje.

Tack för den tid jag fick känna dig, du var den bäste av oss alla, Mikael "The_Maxx" Löfgren.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Jag kände inte Mikael personligen. Men utav det jag läst som andra skrivit. Så var han uppenbarligen en trevlig person, och det är alltid tråkigt att såna personer ska behöva gå bort i förtid....

Vila i frid Mikael


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Medlem

[candle]Tack för att du gjorde FZ.se till en så bra sida genom ditt engagemang och din personlighet! Vila i frid[/candle]


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

[candle]Jag kände inte Mikael personligen, och kan heller inte minnas att jag haft någon större kontakt med honom här på forumet. Numera är jag inte längre aktiv, men denna lilla stund så här sent på julafton vill jag tillängna till Mikael och mina djupa beklagelser till hans familj som tvingas att fira jul utan sin älskade son.[/candle]

Vila i frid, hoppas du har det bra vart du än är.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Skriv svar