Havet är djupt i Bioshock 2

Medlem
Skrivet av Samurai237:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av AAndersson:

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-2/10042553.h...

en liten fråga samurai: Jag har aldrig beställt ifrån siten du länkar.Är dem snabba med leverans???

Medlem
Skrivet av neocon:

Vågar man se den om man inte varvat ettan än? Rädd för spoilers

Trailern har inget att göra med 1'a spelet. Bara en showoff.

Förstår inte hur den kan hypa. Verkar vara patetisk story.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

wow.. många som verkar hata det, jag älskar det. Storyn verkar najs och dom har inte visat allt för mycket så förstår inte vad som kan bli hypat. 1:an blev kungligt mot slutet

"Would you kindly?"

Medlem

Orgasmatron. Risk för kaskader när jag äntligen får hålla i mitt BS2:SE på tisdag. :heart:

Edit: Varför visar FZ en censurerad version av trailern?
Se den med alla mumsiga ljudeffekter här: [http://www.youtube.com/2KGames]

Edit #2: Saknades det sista i FZs version med.

Edit #3: Lika hardcore fanboy som mig? Se unboxing av BS2:SE här: http://www.youtube.com/2KGames#p/u/1/McLQx6R1QQo

Pôss! :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Haha lol på alla som tror det är ingame...


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Spelade första Bioshock och förstår inte vad som är så bra?

Tja, det du brinner för tycker inte alla andra är lika bra kanske?
SOm det så populärt heter, smaken är verkligen som baken!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

über edition hade ju inte vart fel

Medlem
Skrivet av Ike:

Självklart är det CGI era nötter annars hade det varit det snyggaste spelet nånsin!

Ska bli intressant att se hur det blir. Gillade ettan men är ganska skeptisk inför uppföljaren, inte samma team som ligger bakom m.m..

Alla spel är ju fan CGI, "Computer generated images"? Detta är dock förrenderat.

Medlem

Klart den bästa filmen jag har sett för ett spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem
Skrivet av jlarss:

jag har inte heller förstått vad som var så bra med första Bioshock. Jag tycker det var en ganska ointressant shooter

+1
Dock trevlig atmosfär och setting, som de tyvärr inte gjorde så mycket av


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Längtar. Med Jordan Thomas bakom rodret så kan det inte bli total katastrof i alla fall.

Mannen som gjorde Shalebridge Cradle till Thief 3 och Fort Frolic till första Bioshock.

Gen
Medlem
Skrivet av kimr120:

det där var AWESOME! älskade första fast det har lite problem med Windows 7 så kommer jag ändå skaffa tvåan

Samma här, kan inte spela klart 1an på min Win7 maskin. Hoppas detta fungerar bättre

Medlem

det där var den bästa trailern jag har sett på länge, hoppas att den är lite längre än första =D

Medlem

[quote=Koplantan]det där var den bästa trailern jag har sett på länge, hoppas att den är lite längre än det första bioshock

Medlem

Ointressant spel. Allt man fått höra om spelet har känts krystat "Vi måste pressa ut en uppföljare, låt oss använda första bästa skitförslag för att få ut spelet fort som fan!".

Medlem

EPIC!
Kan knappt bärga mig!

Medlem

WTB Über Edition!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

jevlar vad pricksäker han är :S


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Helvete va skön trailer!


signatur

<3

Medlem

Snyggt? Jo, för all del. Men handlingen då? Det visar sig


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

oj


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Gillade 1an starkt, så det ska bli kul å lägga vantarna på 2an

Medlem

Ere bara jag som saknar blod? Big daddyn borrar sönder en snubbe, borde ju fan vara blod överallt... men nej! Inte ens ett enda litet blodstänk. Antar att det har att göra med att trailern ska vara tillgänglig för så stor målgrupp som möjligt, men jag blir lite ledsen i ögat iaf.

Om jag hade gjort trailern hade det stänkt upp lite blod på flickans inzoomade ansikte precis när hon blir räddad där i början....yes

Medlem

Grafik är inte allt sluta klaga. Gameplay > Grafik. Ok? Tack. Bra.

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Samurai237:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av AAndersson:

Jag gillade verkligen det första Bioshock, men det här är jag väldigt tveksam till.. Bigsisters?

Jupp, samma här. Förhandsbokade Bioshock CE och spelade och gillade det spelet väldigt mycket, men av någon anledning så är jag väldigt tveksam till uppföljaren. Känns som om de försöker "coola till" series och misslyckas. Kommer troligtvis inte köpa det förrän det gått ner i pris en bit.

Men om jag har fel så är det givetvis bra

Här behöver du inte vänta på ett lägre pris http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/bioshock-2/10042553.h...

en liten fråga samurai: Jag har aldrig beställt ifrån siten du länkar.Är dem snabba med leverans???

Blev också intresserad av sidan. Är den att rekommendera ?

Medlem

Ett måste köp!
Älskar ettan, kört det 4g =D
hoppas som fasen nu att allt är SP tänk, så inte MP har förstört nått. företagen brukar vara bra på sånt..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tyckte kontrollerna i ettan till PC var lite .... bökiga med plasmider och vapen. Vande mig aldrig riktigt... gillade dock stämningen i spelet även om gameplay blev lite tråkigt vissa partier av spelet. Hatar "minigames" i spel. Hoppas man kan välja bort sådant skit i tvåan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Huh, vore grymt ifall dem gjorde en animerad film i CGI, som denna... Bioshock på film.. eller du nämner det..

12
Skriv svar