Därför blev Aliens: Colonial Marines så dåligt

Medlem
Skrivet av Nomz:

Efter Duke Nukem Forever så undrar jag varför någon alls trott att dom skulle lyckas med ett spel som utvecklats så länge.

Vet inte om det är rätt att dra in Duke i samma soppa, de satte ju mer eller mindre bara ihop pusselbitarna.

Medlem

Den rewieven var det ENDA roliga med spelet


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Inte så konstigt kvaliteten på spel har blivit väldigt låg sen den nya konsol generationen. Spel utvecklarna verkar tro att kunderna köper vad som helst bara man har bra reklam. Om man jämnför gamla spel med nya så har de gamla oftast mycket bättre gameplay. Däremot är indie spelen ganska bra då de sattsar mer på kreativitet och gameplay än på att tjäna så mycket pengar som möjligt.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Nomz:

Efter Duke Nukem Forever så undrar jag varför någon alls trott att dom skulle lyckas med ett spel som utvecklats så länge.

Vet inte om det är rätt att dra in Duke i samma soppa, de satte ju mer eller mindre bara ihop pusselbitarna.

Precis, jag köpte spelet och visst suger det att det inte verkar ha blivit det spel jag hade hoppats på (har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska spela det eller inte) men jag klandrar i det här fallet inte Gearbox (dock tycker jag deras agerande även här varit ett hån då de valde att belöna vissa som förbokat spelet och inte alla). Men detta var nog droppen, med Aliens visar de bortom all tvivel vad de tycker om de som köper deras spel, de är inget annat än ett enkelt sätt att tjäna pengar på och att de endast bryr sig om sina egna IP. Sådant här kan iaf få mig att bojkotta ett företag och som tur var finns Kickstarter som verkar väldigt lovande. Kan inte vänta tills jag får se mer från de spel jag donerat pengar till, varje gång de visar något blir jag som ett barn på julafton.

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Säger bara, helt ärligt nu! Rapportera och ta bort om ni vill!

SUG MIN KUK ERA JÄVLA GIRIGA "utvecklare" som tar våra cash med häftiga "in game movies" som spelet sen inte har någon relation till osv osv. TANKA HEM PIRATKOPIOR och köp SEN -Piratkopior är VÅR tids DEMO-test!!

FUCK YOU FUCKING FUCKTARDS!!!
Snart börjar jag fan med irl golf..fatta illa!!!

Inte ok !

Medlem

Gearbox har förbrukat sina chanser för min del iaf.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av NeoOhm:

Säger bara, helt ärligt nu! Rapportera och ta bort om ni vill!

SUG MIN KRITA ERA DUMMA GIRIGA "utvecklare" som tar våra cash med häftiga "in game movies" som spelet sen inte har någon relation till osv osv. TANKA HEM PIRATKOPIOR och köp SEN -Piratkopior är VÅR tids DEMO-test!!

SHAME ON YOU LYING LAMETARDS!!!
Snart börjar jag fan med irl golf..fatta illa!!!

Inte ok !

Många känner nog likadant, men visst man behöver ju inte riktigt vara så vulgär på ett publikt forum.

Har Gearbox gett någon form av respons efter detta? Går det ens att återställa hedern?

Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Den rewieven var det ENDA roliga med spelet

Har inte spelat det själv, har dock kollat på början på Nextgen Walkthrus och det som är så tråkigt är att de kunde ha gjort spelet så mycket bättre. Bara en sådan sak som en bättre AI hade kunnat höja spelet enormt och inte den skrattretande dåligt skriptade AI som nu finns i spelet. Något är väldigt fel när jag blir mer skrämd av ett spel som är från 99 än ett från 2012-2013. Och en annan sak jag reagerade på är hur lätt man dödar en Alien som är mitt framför näsan på en när de i filmerna hade varit rätt så döda.

Medlem

Gearbox var bra förut med HL expansionerna. Nu suger de så hårt. Så hårt.

Jag undviker dem helt enkelt. De var bra förut för många år sen. Nu är det bara bajs de släpper.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vadå Kotaku? Det är Jim Sterling från Destructoid som grävt i detta!

Medlem

Jag säger bara: http://www.youtube.com/watch?v=GmOyfbP2gWs

Den kommer i REA-backen på kortaste rekordtid. En spådom: 79 Kr i April.

Medlem

AVP2010 är bra mycket bättre än denna sörja. Synd att inte Rebellion fick förtroendet, den egenutvecklade teknik som driver AVP10 är bra mycket bättre än vad GBX & TIMGATE lyckades göra med UE3 för A:CM.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av Zappa:

Gearbox suger helt enkelt. Bara att hålla sig borta från det skämtföretaget.

Nu ska vi se..
HL: Opposing Force
HL: Blue Shift
Brothers in Arms: Road to Hill 30, Earned in Blood samt Hell's Highway
Borderlands 1 / 2

Jo visst, dom suger ju helt klart hårt.

Ja de suger numera, man kan inte leva på gamla meriter och tro att man kan göra så som de gjort med Aliens, jag skiter ärligt talat i vad de gjort innan då deras attityd (eller snarare Pitchfords attityd) är under all kritik. Jag vet inte hur det är med andra men för mig spelar det ingen som helst roll ifall Borderlands 2 är det bästa spelet som gjorts, något köp blir det iaf inte för mig längre och detta gäller samtliga framtida spel som de står bakom.

Att bojkotta ett företag för att dom släppt ett katastrofspel de senaste åren (Duke Nukem räknas inte, seriöst, alla visste att det skulle floppa innan det ens släpptes) är ju helt galet. Speciellt när dom släppt ett par som är mer eller mindre succéer (Borderlands)

Att dessutom säga att "gamla meriter inte gäller" är ännu mer galenskap, Hoppla Valve, ni har inte släppt ett vettigt spel på år.. ni suger!

DNF håller jag med om, det kan inte Gearbox få skulden för men detsamma kan jag inte säga om Aliens. De gjorde ett avtal med Sega där de kom överens om att göra ett spel baserat på deras IP således är det de som är ansvariga, finns inga ursäkter. De valde att satsa på sina egna IP och det går rykten på nätet att de kan ha använt pengar från Sega för sitt egna spel.

Verkar som du missförstår mig, jag pratar inte om att utvecklare måste släppa en massa spel vad jag pratar om är att släppa spel som helt uppenbarligen är ett hån mot fansen. Vad jag även pratar om är att de inte varit ärliga, de har medvetet visat upp en demo på ett spel som sedan visat sig vara falsk. Det jag såg på E3 pekade på ett bra mycket mer genomarbetat spel och jag vart rejält sugen för det som visades kändes som Aliens. Bara en sådan sak som att en soldat frågar hur många fingrar han håller upp och får fingret som svar känns mer som Aliens än något jag sett från det färdiga spelet. Och då har jag inte ens nämnt hur Aliens rörde sig i demot kontra den färdiga produkten. Nej detta är så nära falska marknadsföring man kan komma och det är olagligt, kanske dags att någon säger ifrån och visar att sådant här inte accepteras och låter det prövas i en domstol.

Precis! Personligen ser jag hellre inget spelsläpp alls, även om det är en serie eller genre jag gillar, om det är kantat av bedräglighet och lögner och rent utsagt skit när det väl släpps! ( Valves gamla meriter må vara gamla, men dom är ju inte ogjorda av skräp ännu iaf - det var för övrigt en väldigt märklig jämförelse... )

Om ett spelföretag vill ha ett gott rykte bland spelarna/köparna handlar det inte enbart om att släppa bra titlar och ha bra support - att släppa rent skit för snabba pengar tar väldigt fort bort det förtroende dom kanske kämpat år med att bygga upp.

Gearbox har definitivt gjort sig själva en otjänst med Aliens:Colonial Marines, även om dom tjänade snabba pengar på alla förbokningar baserade på deras osanningar. Folk kommer inte förboka deras spel i samma utsträckning framöver skulle jag gissa och hoppas.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

ZF
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Spelet målades ju nästan upp som en riktig uppföljare till filmen, att spelet skulle förstärka storyn i filmen och kanske ge svar på vissa ouppklarade frågor. I stället så blev spelet skit och hade i stort sätt inget med Aliens att göra. Man hittade på en massa dumma Alien-klasser. Nog för att Xenomorphs antar skepnader utefter sin värd, men seriöst, Boiler, Spitter, Crusher? L4D much?

Filmerna som innehöll annorlunda Xenomorphs förklarade åtminstone varelsernas ursprung, varför dom är speciella. The Runner från Aliens 3 är t.ex. baserad på en hund. Predalien från AVP är baserad på en Predator osv. Här har man ju bara gjort något missbildat och gett det ett löjligt namn.

Sen är det inte ens värt att börja skriva om den största lögnen av dom alla, att spelet skulle vara bra. Det dom visade upp i demot såg jävligt lovande ut, och under en lång period så hade jag det förhandsbokat. Det avbokades dock snabbt efter att dom hade visat trailern. I demot så var spelet mörkt, stämningsfullt och såg riktigt snyggt ut, men i stället så fick vi den här skiten och många blev lurade på sina pengar. Mitt förtroende för Gearbox vilar på havets botten just nu. Först Duke Nukem Forever och nu detta. Det verkar som att Gearbox skiter i kvalité nu för tiden, utan släpper vilket skit som helst för att få in alla pengar dom kan få och struntar helt och hållet i sitt rykte. Dom har mycket att bevisa för att återfå mitt förtroende. Tvivlar på att Borderlands 3 kommer räcka, men vi får väl se.

hund? var det inte en oxe?

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Bojkott:

Spelet målades ju nästan upp som en riktig uppföljare till filmen, att spelet skulle förstärka storyn i filmen och kanske ge svar på vissa ouppklarade frågor. I stället så blev spelet skit och hade i stort sätt inget med Aliens att göra. Man hittade på en massa dumma Alien-klasser. Nog för att Xenomorphs antar skepnader utefter sin värd, men seriöst, Boiler, Spitter, Crusher? L4D much?

Filmerna som innehöll annorlunda Xenomorphs förklarade åtminstone varelsernas ursprung, varför dom är speciella. The Runner från Aliens 3 är t.ex. baserad på en hund. Predalien från AVP är baserad på en Predator osv. Här har man ju bara gjort något missbildat och gett det ett löjligt namn.

Sen är det inte ens värt att börja skriva om den största lögnen av dom alla, att spelet skulle vara bra. Det dom visade upp i demot såg jävligt lovande ut, och under en lång period så hade jag det förhandsbokat. Det avbokades dock snabbt efter att dom hade visat trailern. I demot så var spelet mörkt, stämningsfullt och såg riktigt snyggt ut, men i stället så fick vi den här skiten och många blev lurade på sina pengar. Mitt förtroende för Gearbox vilar på havets botten just nu. Först Duke Nukem Forever och nu detta. Det verkar som att Gearbox skiter i kvalité nu för tiden, utan släpper vilket skit som helst för att få in alla pengar dom kan få och struntar helt och hållet i sitt rykte. Dom har mycket att bevisa för att återfå mitt förtroende. Tvivlar på att Borderlands 3 kommer räcka, men vi får väl se.

hund? var det inte en oxe?

Det är olika i vanliga versus directors cut av Alien 3. Detta har skapat en del förvirring bland fansen


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av ZF:
Skrivet av Bojkott:

Spelet målades ju nästan upp som en riktig uppföljare till filmen, att spelet skulle förstärka storyn i filmen och kanske ge svar på vissa ouppklarade frågor. I stället så blev spelet skit och hade i stort sätt inget med Aliens att göra. Man hittade på en massa dumma Alien-klasser. Nog för att Xenomorphs antar skepnader utefter sin värd, men seriöst, Boiler, Spitter, Crusher? L4D much?

Filmerna som innehöll annorlunda Xenomorphs förklarade åtminstone varelsernas ursprung, varför dom är speciella. The Runner från Aliens 3 är t.ex. baserad på en hund. Predalien från AVP är baserad på en Predator osv. Här har man ju bara gjort något missbildat och gett det ett löjligt namn.

Sen är det inte ens värt att börja skriva om den största lögnen av dom alla, att spelet skulle vara bra. Det dom visade upp i demot såg jävligt lovande ut, och under en lång period så hade jag det förhandsbokat. Det avbokades dock snabbt efter att dom hade visat trailern. I demot så var spelet mörkt, stämningsfullt och såg riktigt snyggt ut, men i stället så fick vi den här skiten och många blev lurade på sina pengar. Mitt förtroende för Gearbox vilar på havets botten just nu. Först Duke Nukem Forever och nu detta. Det verkar som att Gearbox skiter i kvalité nu för tiden, utan släpper vilket skit som helst för att få in alla pengar dom kan få och struntar helt och hållet i sitt rykte. Dom har mycket att bevisa för att återfå mitt förtroende. Tvivlar på att Borderlands 3 kommer räcka, men vi får väl se.

hund? var det inte en oxe?

Det är olika i vanliga versus directors cut av Alien 3. Detta har skapat en del förvirring bland fansen

Hmm, började först tveka lite på om det verkligen var en hund, men jag kände mig helt hundra på att det var det. Min första tanke nu är, vad fan gör en oxe på ett fängelse? Hur fick dom in den i filmen och varför ens byta ut hunden som enligt mig låter mer logiskt?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av ZF:
Skrivet av Bojkott:

Spelet målades ju nästan upp som en riktig uppföljare till filmen, att spelet skulle förstärka storyn i filmen och kanske ge svar på vissa ouppklarade frågor. I stället så blev spelet skit och hade i stort sätt inget med Aliens att göra. Man hittade på en massa dumma Alien-klasser. Nog för att Xenomorphs antar skepnader utefter sin värd, men seriöst, Boiler, Spitter, Crusher? L4D much?

Filmerna som innehöll annorlunda Xenomorphs förklarade åtminstone varelsernas ursprung, varför dom är speciella. The Runner från Aliens 3 är t.ex. baserad på en hund. Predalien från AVP är baserad på en Predator osv. Här har man ju bara gjort något missbildat och gett det ett löjligt namn.

Sen är det inte ens värt att börja skriva om den största lögnen av dom alla, att spelet skulle vara bra. Det dom visade upp i demot såg jävligt lovande ut, och under en lång period så hade jag det förhandsbokat. Det avbokades dock snabbt efter att dom hade visat trailern. I demot så var spelet mörkt, stämningsfullt och såg riktigt snyggt ut, men i stället så fick vi den här skiten och många blev lurade på sina pengar. Mitt förtroende för Gearbox vilar på havets botten just nu. Först Duke Nukem Forever och nu detta. Det verkar som att Gearbox skiter i kvalité nu för tiden, utan släpper vilket skit som helst för att få in alla pengar dom kan få och struntar helt och hållet i sitt rykte. Dom har mycket att bevisa för att återfå mitt förtroende. Tvivlar på att Borderlands 3 kommer räcka, men vi får väl se.

hund? var det inte en oxe?

Det är olika i vanliga versus directors cut av Alien 3. Detta har skapat en del förvirring bland fansen

Hmm, började först tveka lite på om det verkligen var en hund, men jag kände mig helt hundra på att det var det. Min första tanke nu är, vad fan gör en oxe på ett fängelse? Hur fick dom in den i filmen och varför ens byta ut hunden som enligt mig låter mer logiskt?

Det var en straffkoloni som terraformade planeten de var på. Det var de värsta av de värsta så den låg så långt bort från civilisationen som möjligt. Därmed blev försörjningslinken ofta försenad om den kom överhuvudtaget.
Detta lösta man lokalt genom att begära in utsäde och boskap istället för rationer för att i någon mån bli självförsörjande.

Därav oxen.

Varför en oxe i directors cut tror jag handlar om att xenomorphsen blandar dna och får en del av sin värds egenskaper. Just denna xenomorphs enda uppgift var att skydda (och eventuellt impregnera, lite oklar biologi där ;P ) queenén som Ripley bar på.

Lite ox dna är då bättre än en utsvält hundstackare.
Så är min tolkning iaf

Medlem
Skrivet av Angwold:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av ZF:
Skrivet av Bojkott:

Spelet målades ju nästan upp som en riktig uppföljare till filmen, att spelet skulle förstärka storyn i filmen och kanske ge svar på vissa ouppklarade frågor. I stället så blev spelet skit och hade i stort sätt inget med Aliens att göra. Man hittade på en massa dumma Alien-klasser. Nog för att Xenomorphs antar skepnader utefter sin värd, men seriöst, Boiler, Spitter, Crusher? L4D much?

Filmerna som innehöll annorlunda Xenomorphs förklarade åtminstone varelsernas ursprung, varför dom är speciella. The Runner från Aliens 3 är t.ex. baserad på en hund. Predalien från AVP är baserad på en Predator osv. Här har man ju bara gjort något missbildat och gett det ett löjligt namn.

Sen är det inte ens värt att börja skriva om den största lögnen av dom alla, att spelet skulle vara bra. Det dom visade upp i demot såg jävligt lovande ut, och under en lång period så hade jag det förhandsbokat. Det avbokades dock snabbt efter att dom hade visat trailern. I demot så var spelet mörkt, stämningsfullt och såg riktigt snyggt ut, men i stället så fick vi den här skiten och många blev lurade på sina pengar. Mitt förtroende för Gearbox vilar på havets botten just nu. Först Duke Nukem Forever och nu detta. Det verkar som att Gearbox skiter i kvalité nu för tiden, utan släpper vilket skit som helst för att få in alla pengar dom kan få och struntar helt och hållet i sitt rykte. Dom har mycket att bevisa för att återfå mitt förtroende. Tvivlar på att Borderlands 3 kommer räcka, men vi får väl se.

hund? var det inte en oxe?

Det är olika i vanliga versus directors cut av Alien 3. Detta har skapat en del förvirring bland fansen

Hmm, började först tveka lite på om det verkligen var en hund, men jag kände mig helt hundra på att det var det. Min första tanke nu är, vad fan gör en oxe på ett fängelse? Hur fick dom in den i filmen och varför ens byta ut hunden som enligt mig låter mer logiskt?

Det var en straffkoloni som terraformade planeten de var på. Det var de värsta av de värsta så den låg så långt bort från civilisationen som möjligt. Därmed blev försörjningslinken ofta försenad om den kom överhuvudtaget.
Detta lösta man lokalt genom att begära in utsäde och boskap istället för rationer för att i någon mån bli självförsörjande.

Därav oxen.

Varför en oxe i directors cut tror jag handlar om att xenomorphsen blandar dna och får en del av sin värds egenskaper. Just denna xenomorphs enda uppgift var att skydda (och eventuellt impregnera, lite oklar biologi där ;P ) queenén som Ripley bar på.

Lite ox dna är då bättre än en utsvält hundstackare.
Så är min tolkning iaf

Okej då är jag med någorlunda i alla fall Får ta och titta på DC-utgåvan nån gång. Känns dock som att jag kommer störa mig mer på det än tycka om det. Ungefär som med ändringarna som George Lucas och Steven Spielberg kan göra.

Medlem

Stackars människor som lagt sina sur förvärvade stålar på denna dynga! Undra på att fler spelstudios inte släpper demon, så länge de får in stålarna är allt bra. Gearbox har verkligen lyckats: Duke Nukem och Alien! Dra in pengar och säga att andra utvecklat det och de har inget ansvar

Inaktiv

Gearbox har bevisligen både kompetenta designers och programmerare men Pitchford verkar vara ett jävla rövhål ärligt talat. Borderlands 1 tycker jag var helt okej men absolut ingen fullpoängare, Borderlands 2 var avsevärt bättre, visst, men jag har då fan ingen lust att ge dem pengar för det spelet när man vet hur de lurat sig till resurser från Sega.
Då skickar jag hellre ett par hunkor direkt till Sega där pengarna faktiskt hör hemma.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Floppydick:

Vadå Kotaku? Det är Jim Sterling från Destructoid som grävt i detta!

Kotaku som skrev källan till denna artikel. Destructoid skrev en liknande tidigare.


signatur
k3m
Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mytacism:
Skrivet av Zappa:

Gearbox suger helt enkelt. Bara att hålla sig borta från det skämtföretaget.

Nu ska vi se..
HL: Opposing Force
HL: Blue Shift
Brothers in Arms: Road to Hill 30, Earned in Blood samt Hell's Highway
Borderlands 1 / 2

Jo visst, dom suger ju helt klart hårt.

Ja de suger numera, man kan inte leva på gamla meriter och tro att man kan göra så som de gjort med Aliens, jag skiter ärligt talat i vad de gjort innan då deras attityd (eller snarare Pitchfords attityd) är under all kritik. Jag vet inte hur det är med andra men för mig spelar det ingen som helst roll ifall Borderlands 2 är det bästa spelet som gjorts, något köp blir det iaf inte för mig längre och detta gäller samtliga framtida spel som de står bakom.

Jag blev oxå blåst av Gearbox. Borderlands lanserade de som ett rollspel. Men det var absolut inget rollspel. Redan då fattade jag vilka skitstövlar de var. Har inte köpt ett spel av de efter det.

Medlem

Tja, devisen "Bra filmer blir alltid dåliga spel" har ju stämt förut så varför skulle den inte stämma nu?
Synd på de stackare som förbeställde.

Borderlands lanserades väl som Diablo (2) med vapen, knappast som Skyrim med vapen. I alla för mig så var det klart att BL var ett loot-collecting action-RPG.

Medlem

Efter alla de där vändorna hade det kanske varit bäst att skrota rubbet och antingen börja om eller lägga ned, det kan ju inte vara bra för ens rykte att sälja skit bara för att tjäna några kortsiktiga kronor - fast de kanske var tvungna i detta fallet.

k3m
Medlem

Vilken skillnad till det sämre i slutprodukten. Uppenbart att nåt allvarligt har hänt under utvecklingen.

ZF
Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]
Det är olika i vanliga versus directors cut av Alien 3. Detta har skapat en del förvirring bland fansen

ah, ja nu kommer jag ihåg, egentligen så var jycken bara lemlästad (den hade antagligen spårat ungefär som dom gör efter björn och fått mer att bita i än förväntat även här) men eftersom hela undersökningen av oxen tog för mycket tid så passade det antagligen att i den klippta antyda att det var ur jycken den föddes också.

Skrivet av Angwold:

Det var en straffkoloni som terraformade planeten de var på. Det var de värsta av de värsta så den låg så långt bort från civilisationen som möjligt. Därmed blev försörjningslinken ofta försenad om den kom överhuvudtaget.
Detta lösta man lokalt genom att begära in utsäde och boskap istället för rationer för att i någon mån bli självförsörjande.

Därav oxen.

Varför en oxe i directors cut tror jag handlar om att xenomorphsen blandar dna och får en del av sin värds egenskaper. Just denna xenomorphs enda uppgift var att skydda (och eventuellt impregnera, lite oklar biologi där ;P ) queenén som Ripley bar på.

Lite ox dna är då bättre än en utsvält hundstackare.
Så är min tolkning iaf

undrar om den inte bara var avsedd som färskvara, de fick leveranser två ggr per år tror jag, och planeten verkade inte direkt lättodlad. värre än Irland..

tror inte drottningen behöver befruktas, bitch is born ready! då det i princip skulle göra det två gånger om hon dessutom själv redan är född från en värd som hon norpat anpassningsdesign från. drottningen lägger ju "planterarna" vilka verkar vara samma hela tiden, och att riskera krångla till deras design vore nog inte optimalt. (dessutom skulle det antagligen bli incest i de flesta fall ändå med tanke på hur de fungerar i övrigt, ingen vinst alltså) man får komma ihåg att aliensarna är designade på detta vis och att ge dem för mycket ytterligare anpassningsbarhet i ytterligare led skulle riskera göra dem (ännu mer) okontrollerbara för de som tillverkade dem.

Skrivet av Bojkott:

Hmm, började först tveka lite på om det verkligen var en hund, men jag kände mig helt hundra på att det var det. Min första tanke nu är, vad fan gör en oxe på ett fängelse? Hur fick dom in den i filmen och varför ens byta ut hunden som enligt mig låter mer logiskt?

kan säkert vara vilket som, den gör antingen apportrusningar eller tjurrusningar.

så det borde vara det hele..

Medlem

Är jag helt blind men vem vann collectors edition??

dmn
Medlem
Skrivet av Chiefen:

Så trist att både Alien och Predator läggs i fel händer hela tiden. Jag tycker det inte känns som de fått rättvisa i varken film eller spel-väg på lång tid nu.

Är det inte dags att sälja båda varumärkena till några nya företag som vill blåsa lite liv i dessa ikoniska sci-fi titlar igen!?

Kan man inte bara låta dom vara ikoniska, gamla sci-fi-titlar och komma på nya, intressanta varumärken?

Medlem

Jag tyckte spelet var roligt, och det är det enda viktiga med spelet i think=P

123
Skriv svar