Inget singleplayer-DLC till Tomb Raider

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Tobblish:

Ser att tomtarna redan hittat hit att klaga..
Så jag får väl hjälpa er stackare!

Ett spel som inte släpps färdigt och content som skulle vara i spelet släpps som DLC = INTE BRA

Ett spel som släpps färdigt, som folk gillar och vill kunna spela vidare, nya missions eller liknade = BRA DLC

Kände det när jag klarade ut spelet, man vill ha mer så man kan törsta utforskaren i sig själv.

Crystal gör ett väldigt stort felsteg, vem fan vill köra MP och dessutom köpa DLC till det?

Max Payne 3 floppade ju inte alls på den delen...

Det ska inte finnas nå jävla DLC överhuvudtaget. Det ska komma expansioner eller uppföljare eller inget alls. Bra gjort av de att inte släppa dlc.

För skillnaden på expansion och DLC är ju enorm! Eller inte...

Moderator | Testpilot
Skrivet av k3m:
Skrivet av Tobblish:

Ser att tomtarna redan hittat hit att klaga..
Så jag får väl hjälpa er stackare!

Ett spel som inte släpps färdigt och content som skulle vara i spelet släpps som DLC = INTE BRA

Ett spel som släpps färdigt, som folk gillar och vill kunna spela vidare, nya missions eller liknade = BRA DLC

Kände det när jag klarade ut spelet, man vill ha mer så man kan törsta utforskaren i sig själv.

Crystal gör ett väldigt stort felsteg, vem fan vill köra MP och dessutom köpa DLC till det?

Max Payne 3 floppade ju inte alls på den delen...

Det ska inte finnas nå jävla DLC överhuvudtaget. Det ska komma expansioner eller uppföljare eller inget alls. Bra gjort av de att inte släppa dlc.

Expansioner är ju det gamla "DLC". Även fast DLC är "Downloadable content" och oftast något litet så är det ju bara något extra till spelet precis som större och mer vettiga DLC.

DLC började väl vara skräp när du i oblivion gjorde så man kunde köpa armor? Löjligt och synd det skulle bli en sådan trend!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

k3m
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Tobblish:

Ser att tomtarna redan hittat hit att klaga..
Så jag får väl hjälpa er stackare!

Ett spel som inte släpps färdigt och content som skulle vara i spelet släpps som DLC = INTE BRA

Ett spel som släpps färdigt, som folk gillar och vill kunna spela vidare, nya missions eller liknade = BRA DLC

Kände det när jag klarade ut spelet, man vill ha mer så man kan törsta utforskaren i sig själv.

Crystal gör ett väldigt stort felsteg, vem fan vill köra MP och dessutom köpa DLC till det?

Max Payne 3 floppade ju inte alls på den delen...

Det ska inte finnas nå jävla DLC överhuvudtaget. Det ska komma expansioner eller uppföljare eller inget alls. Bra gjort av de att inte släppa dlc.

Expansioner är ju det gamla "DLC". Även fast DLC är "Downloadable content" och oftast något litet så är det ju bara något extra till spelet precis som större och mer vettiga DLC.

DLC började väl vara skräp när du i oblivion gjorde så man kunde köpa armor? Löjligt och synd det skulle bli en sådan trend!

Blanda inte ihop DLC och expansioner. Det är inte samma sak, aldrig varit och kommer aldrig att vara.

Medlem

Lite synd för jag hade gärna haft mer att utforska, mer grottor och mer story. Men om dom gör ett nytt spel med Lara så blir jag jätteglad. Tycker verkligen om den Lara som dom tagit fram, vill spela mer tillsammans med henne.

12
Skriv svar