Counter-Strike: GO gratis i helgen

Robot
Counter-Strike: GO gratis i helgen

Valve bjuder in alla att testa den senaste versionen av trotjänaren Counter-Strike.

#counter-strike-global-offensive, #valve


Medlem
Counter-Strike: GO gratis i helgen

Till skillnad från CS:Source så har Valve gjort ett mer gedigt jobb med CS:GO.

Spelet har fått en mängd förbättringar som kommit en i jämn och strid ström.

Det finns fortfarande en del att göra, men det faktum att communityt numera enkelt kan göra sina egna kartor via Steam Workshop och ha dem automatiskt uppdaterade gör att spelet har fått en mycket lång livslängd. Jämför det med alla dessa betal-DLC paketen som andra företag pumpar ut på sina kunder.

Spelet är ännu inte färdigt men mycket gnäll, exempelvis att colten inte har en silencer är snarare konservativa 1.6 spelare som inte har tänkt att ha en silencer i spelet kanske inte är bra för balansen.

Dessutom är nätkoden vida överlägsen den i Source var, även om den ännu kan bli bättre så är den helt okej. Spelet är inte lika ping-beroende som Source var.

Sen finns det en massa roliga moddar också. Zombies, minigames, prisonbreak etc.

Ett bra köp.

Medlem

Synd att såna här grejer alltid sker på helger. Tjejen jobbar mån-fre och när hon är ledig vill jag ju vara med henne..

Medlem
Skrivet av Frisell:

Synd att såna här grejer alltid sker på helger. Tjejen jobbar mån-fre och när hon är ledig vill jag ju vara med henne..

Det är ju bra för henne som jobbar måndag till fredag och därför inte har så mycket tid för Counter Strike då

Inaktiv
Skrivet av Frisell:

Synd att såna här grejer alltid sker på helger. Tjejen jobbar mån-fre och när hon är ledig vill jag ju vara med henne..

TOFFEL! Själv lirar jag spelen med flickvännen trot eller ej men tjejer gillar också spel

Medlem

Har ps3 versionen släppts eller? Har varit rätt tyst från FZ angående den fronten på sistånde


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Har ps3 versionen släppts eller? Har varit rätt tyst från FZ angående den fronten på sistånde

http://se.playstation.com/search-results/?searchPattern=count...

verkar inte som det =D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:

Har ps3 versionen släppts eller? Har varit rätt tyst från FZ angående den fronten på sistånde

Hm, justja, det debaclet.


signatur
Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Javas:

Har ps3 versionen släppts eller? Har varit rätt tyst från FZ angående den fronten på sistånde

http://se.playstation.com/search-results/?searchPattern=count...

verkar inte som det =D

Haha fail, nu måste Sony ändå ha gett pengarna tillbaka till kunderna


signatur

Game long and prosper

Medlem

ärjufan, köpte det inatt på 50% rea för att testa, de där 60:- kunde jag köpt en vesuvio för istället

Medlem

Sjukt bra spel, så simpelt utan massa extra skräp Är så härligt att starta upp spelet och låta skillsen avgöra när man spelar tilsammans med en mogen community. Spelar jag COD och använder "fel" vapen eller att det går "för bra" för mig eller vad man än gör egentligen - så flyger alltid nån på mig direkt och kallar mig massa roliga saker.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Sjukt bra spel, så simpelt utan massa extra skräp Är så härligt att starta upp spelet och låta skillsen avgöra när man spelar tilsammans med en mogen community. Spelar jag COD och använder "fel" vapen eller att det går "för bra" för mig eller vad man än gör egentligen - så flyger alltid nån på mig direkt och kallar mig massa roliga saker.

och jag lovar att du tar åt dig av vad dem säger till dig =D

Medlem
Skrivet av Javas:

Har ps3 versionen släppts eller? Har varit rätt tyst från FZ angående den fronten på sistånde

Det går att köpa CS:GO till PS3 ifrån den amerikanska PSN Store,, hela spelet har menyer på svenska.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av HaxXt:

Sjukt bra spel, så simpelt utan massa extra skräp Är så härligt att starta upp spelet och låta skillsen avgöra när man spelar tilsammans med en mogen community. Spelar jag COD och använder "fel" vapen eller att det går "för bra" för mig eller vad man än gör egentligen - så flyger alltid nån på mig direkt och kallar mig massa roliga saker.

och jag lovar att du tar åt dig av vad dem säger till dig =D

Japp, tar åt mig precis allt och börjar gråta floder varenda gång.

Inaktiv

Tack för tipset FZ. Jag har länge övervägt att köpa spelet, men då man aldrig fått testa en demo-version av spelet eller liknande, har det som lagts på is, men lever spelet upp till alla mina förväntningar och krav (FoV90 utan filmbrus) så ligger spelet snart i min Steam-lista (tveksamt).

Medlem

Har funderat på att köpa det men väntar på 75% rea.

Medlem

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

In på BF3 nu Dot för fan!


signatur

Welcome to the Manglerdome

ELF
Medlem

Ska nog testa. Men väntar även jag på 75% rea då jag inte har spelat CS:S tillräckligt mycket. Köpte det för länge sedan, men har inte spelat de vanliga spellägena så mycket. Dock så blev det en hel del surf under ett tag


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

In på BF3 nu Dot för fan!

Bro, i've got to work out, see you later!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

Du borde nog spela matchmaking klassisk tävlingsinriktad. Publicservrarna brukar vara typ 24 spelare och fy_iceworld vilket inte är roligt.

Medlem
Skrivet av soderkvist:
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

Du borde nog spela matchmaking klassisk tävlingsinriktad. Publicservrarna brukar vara typ 24 spelare och fy_iceworld vilket inte är roligt.

Matchmaking är för casauls och trattar och det hjälper mig ju knappast att hitta svenska servrar heller!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av soderkvist:
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

Du borde nog spela matchmaking klassisk tävlingsinriktad. Publicservrarna brukar vara typ 24 spelare och fy_iceworld vilket inte är roligt.

Matchmaking är för casauls och trattar och det hjälper mig ju knappast att hitta svenska servrar heller!

Du menar att du letar efter server att hyra för klanspel?

Medlem
Skrivet av soderkvist:
Skrivet av dotque:
Skrivet av soderkvist:
Skrivet av dotque:

5:e mest spelade på steam? Många ryssar då?
För jag hittar knappt en handfull svenska servrar!

Du borde nog spela matchmaking klassisk tävlingsinriktad. Publicservrarna brukar vara typ 24 spelare och fy_iceworld vilket inte är roligt.

Matchmaking är för casauls och trattar och det hjälper mig ju knappast att hitta svenska servrar heller!

Du menar att du letar efter server att hyra för klanspel?

Söderkvist, du tror att du skriver med lars-gunnar 47år som precis köpte sin speldator SUPERBILLIGT på medimarkt för 12 000:- och den är svinbra för den hade 16Gb minne!!!!!!

Så är inte fallet och vi släpper det här nu


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar