Battlefield 4 når alphafas

Medlem

Haha men va fan...jag måste installera Windows 7. Hade helt missat att den inte stöder W8 (funkar inte med compability eller admin iheller). Då får jag väl göra det imorgon.
Tog 7 minuter att ta ner


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Asså, är det bara jag som tycker att BF4 är BF3 som det skulle vara? Ser inte ut att vara så mycket större förändringar i motorn eller på skalet..

Modern Warfare modellen??

ELF
Medlem

Kan man hoppas på att spelutvecklarna äntligen tar steget över till 64-bitar?
Både BF4 och Planetary Annihilation finns endast i 64-bitars versioner för tillfället. 32-bitars kommer senare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Asså, är det bara jag som tycker att BF4 är BF3 som det skulle vara? Ser inte ut att vara så mycket större förändringar i motorn eller på skalet..

Modern Warfare modellen??

Fast Modern Warfare blev bara sämre och sämre.

Avstängd
Skrivet av Thane:
Skrivet av bleetzer:

Asså, är det bara jag som tycker att BF4 är BF3 som det skulle vara? Ser inte ut att vara så mycket större förändringar i motorn eller på skalet..

Modern Warfare modellen??

Fast Modern Warfare blev bara sämre och sämre.

Modern warfare håller sig till samma standard som den alltid gjort, BF 3 och BF 3.5 är två lir som dice gjorde så dom skulle efterlikna cod för att få folk att gå över till det. Och det förstörde 3an och nykomlingen som snart släpps som alltså är 3.5. För även inom bf 3 och 4 så ser man att det är inte skillnad alls på grafiken, dom har ju garanterat snyggat till det lite för att få folk att bli mer intresserad. Samma gjorde dom väl med bf3 om jag inte har helt fel, för jag blev då inte alls impad av hur bf3 såg ut efter släpp.

Det blir jag inte heller av cod, men dom spelen spelar jag endast utav nöje. För jag vet vad jag fått för pengarna.

Avstängd
Skrivet av ELF:

Kan man hoppas på att spelutvecklarna äntligen tar steget över till 64-bitar?
Både BF3 och Planetary Annihilation finns endast i 64-bitars versioner för tillfället. 32-bitars kommer senare.

nej? bf3 finns i 32 bitars med

MT
Medlem
Skrivet av Remus:

Usch så trött på modern krigsföring.

vilken tur att du inte är tvingad att köpa det då

Medlem

"...och nu har Dice börjat skicka ut en första laddning inbjudningar till alphatest."

Enligt BF4 forumet:
" 2013-06-16 21:07 , edited 2013-06-16 21:08 by TheBikingViking
If you have been invited to participate in the Battlefield 4 Alpha Trial, you have already received an email about it now, and the game will show up in your Origin games library.

Besides that:
- There will be no more invites sent out
- There will be no other way to gain access to the Alpha Trial
- There will only be this single Alpha Trial
- Invitations have been random
- Only people who have chosen to receive emails from EA could get the invitation, as it would be illegal to send emails otherwise.

Thanks,
TheBikingViking"

ELF
Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av ELF:

Kan man hoppas på att spelutvecklarna äntligen tar steget över till 64-bitar?
Både BF3 och Planetary Annihilation finns endast i 64-bitars versioner för tillfället. 32-bitars kommer senare.

nej? bf3 finns i 32 bitars med

Självklart ska det stå 4.Fick nog blackout när jag skulle räkna till 4


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd
Skrivet av ELF:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av ELF:

Kan man hoppas på att spelutvecklarna äntligen tar steget över till 64-bitar?
Både BF3 och Planetary Annihilation finns endast i 64-bitars versioner för tillfället. 32-bitars kommer senare.

nej? bf3 finns i 32 bitars med

Självklart ska det stå 4.Fick nog blackout när jag skulle räkna till 4

Lätt hänt, alla är med om det någon gång i sitt liv

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Thane:
Skrivet av bleetzer:

Asså, är det bara jag som tycker att BF4 är BF3 som det skulle vara? Ser inte ut att vara så mycket större förändringar i motorn eller på skalet..

Modern Warfare modellen??

Fast Modern Warfare blev bara sämre och sämre.

Modern warfare håller sig till samma standard som den alltid gjort, BF 3 och BF 3.5 är två lir som dice gjorde så dom skulle efterlikna cod för att få folk att gå över till det. Och det förstörde 3an och nykomlingen som snart släpps som alltså är 3.5. För även inom bf 3 och 4 så ser man att det är inte skillnad alls på grafiken, dom har ju garanterat snyggat till det lite för att få folk att bli mer intresserad. Samma gjorde dom väl med bf3 om jag inte har helt fel, för jag blev då inte alls impad av hur bf3 såg ut efter släpp.

Det blir jag inte heller av cod, men dom spelen spelar jag endast utav nöje. För jag vet vad jag fått för pengarna.

Tur att du verkar veta så mycket om ett spel som inte släppts än... Men var lugn I nya CoD finns det ju en både en hund och fish-AI att leka med

Avstängd
Skrivet av Zorgolong:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Thane:
Skrivet av bleetzer:

Asså, är det bara jag som tycker att BF4 är BF3 som det skulle vara? Ser inte ut att vara så mycket större förändringar i motorn eller på skalet..

Modern Warfare modellen??

Fast Modern Warfare blev bara sämre och sämre.

Modern warfare håller sig till samma standard som den alltid gjort, BF 3 och BF 3.5 är två lir som dice gjorde så dom skulle efterlikna cod för att få folk att gå över till det. Och det förstörde 3an och nykomlingen som snart släpps som alltså är 3.5. För även inom bf 3 och 4 så ser man att det är inte skillnad alls på grafiken, dom har ju garanterat snyggat till det lite för att få folk att bli mer intresserad. Samma gjorde dom väl med bf3 om jag inte har helt fel, för jag blev då inte alls impad av hur bf3 såg ut efter släpp.

Det blir jag inte heller av cod, men dom spelen spelar jag endast utav nöje. För jag vet vad jag fått för pengarna.

Tur att du verkar veta så mycket om ett spel som inte släppts än... Men var lugn I nya CoD finns det ju en både en hund och fish-AI att leka med

Självklart vet jag inte, men hört talas om att man drar upp teorier? Sedan så det lilla man fått se av mp trailern samt sp trailern så blev man inte ett dugg imponerad, bf har fått en mix av militärsimulator samt snabb rå action som cod har.

Ta mig inte fel, jag gillar bf. Men jag tycker inte att det nya temat spelet har passar in precis, kunde dom inte bara hållit sig till gamla goda tiden då spelen faktiskt var bra och roliga?

Men förstår mig inte riktigt på dig som måste försvara bf 4 när man för länge sedan hade kunnat anat vad dom gjort med det. För man har redan sett bf4 ifall man spelar bf3, det lilla man sett av det så ser det exakt likadant ut. Kanske några tillsnyggade buskar och dylikt. Men det är snarare ett bf 3.5.

BF4 Alpha gameplay finns redan ute på YouTube. Ser riktigt bra ut redan nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av walter_iego:

BF4 Alpha gameplay finns redan ute på YouTube. Ser riktigt bra ut redan nu.

Ser ju exakt ut som bf3, såg ingen skillnad alls tyvärr. Nej jag kikade inte på någon bf3 video så slipper folk säga det. För jag ser skillnaden på hur vapen menyn ser ut när man ska fixa nya saker på sina bössor och vet vad det finns för vapen i princip i 3:an, inte imponerad.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"Latest Origin version required"

Åh nej!

Äh, så länge man inte behöver skitet "Steam" så är allt frid och fröjd, är det något som är värre än Origin så är det Steam.

Avstängd
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av Lolflakes:

"Latest Origin version required"

Åh nej!

Äh, så länge man inte behöver skitet "Steam" så är allt frid och fröjd, är det något som är värre än Origin så är det Steam.

Nja tycker jag då inte, inte upplevt nå speciella problem när jag ska använda mig av det.

Medlem
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av Lolflakes:

"Latest Origin version required"

Åh nej!

Äh, så länge man inte behöver skitet "Steam" så är allt frid och fröjd, är det något som är värre än Origin så är det Steam.

Nej, du. Steam är hundra gånger bättre.

Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av the_apollo:
Skrivet av Lolflakes:

"Latest Origin version required"

Åh nej!

Äh, så länge man inte behöver skitet "Steam" så är allt frid och fröjd, är det något som är värre än Origin så är det Steam.

Nej, du. Steam är hundra gånger bättre.

Origin krånglar förmodligen om man inte vet hur man tänder en dator eller hur man navigerar genom deras förenklade version av ett UI, STEAM är en tjänst som ständigt är under förändring, jag kan nog tycka att man försöker trycka in för mycket saker just nu, men jag har aldrig haft problem, jo förresten, första veckan när jag skulle spela HL2, men det var som bekant tusen år sedan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar