Tävling – Razer Hammerhead Pro

Robot
Tävling – Razer Hammerhead Pro

Vinn in ear-lurarna som fick högsta betyg i FZ:s recension!

#razer


Medlem
Tävling – Razer Hammerhead Pro

Chop Chop, lycka till alla!

Medlem

Nice tävling, har kollat in dessa mer än ett par gånger.
Nått att blåsa skallen av sig med stil


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Skulle vara sweet för portabelt bruk!

Medlem

Hmm, lite udda val av fråga (tredje frågan) då det engelska namnet på musen ger oss ett svar och det kinesiska namnet på musen ger oss ett annat, båda svaren är alternativ dessutom

Medlem

Tack på förhand.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Önskar alla lycka till, även om jag önskar att ni har fel!

Medlem

Dags att vinna för andra gången på FZ!

"lycka till"

Medlem

Hoppas på en liten vinst så att man har lurar till slut !

Medlem

glhf

vore skönt med en vinst!

Inaktiv

Lycka till alla, håller dock tummarna för mig själv!

Medlem

Lycka till nu alla, men hoppas på vinst själv !

Avstängd

Man lär ju inte vinna, men man kan alltid hålla tummarna att turen är på ens sida nu.

Medlem

Mitt naturintresse kommer till användning!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Håller tummarna att jag vinner!

Ville överraska flickvännen med den här på hennes födelsedag och det vore underbart att inte behöva lägga 500:- från CSN på dessa lurar (speciellt med tanke på mina andra utgifter, som 300:- till FZ, hint hint domare och jury)...

Lycka till alla tävlande, inklusive mig!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

jag som är intresserad av att köpa dessa när pengarna börjat rulla in.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Kunde vara trevlig, men jag känner att jag hellre hoppar över tävlnigen och låter mindre bemedlade ha en lite större chans ^^

Medlem

Älskar razer produkter när det kommer till hörlurar, verkligen något att slåss för. Lycka till allihopa

Medlem

Lycka till allihop. Vem vet man kanske för första gången uppleva bra musik som det skall vara på en mobilenhet. Vore smått fantastiskt

Medlem

Lycka till er alla, men in i mina öron detta skall. Inga hårda känslor, håll er kalla. Detta är erat nedfall.

Medlem

Vore kul att vinna då de har fått toppenbetyg

Redaktör
Skrivet av zaxXxen:

Hmm, lite udda val av fråga (tredje frågan) då det engelska namnet på musen ger oss ett svar och det kinesiska namnet på musen ger oss ett annat, båda svaren är alternativ dessutom

Du kan tryggt utgå från att vi baserar frågan på det språk som flest på redaktionen behärskar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zaxXxen:

Hmm, lite udda val av fråga (tredje frågan) då det engelska namnet på musen ger oss ett svar och det kinesiska namnet på musen ger oss ett annat, båda svaren är alternativ dessutom

Du kan tryggt utgå från att vi baserar frågan på det språk som flest på redaktionen behärskar.

Well shit, kan man ändra svar ? >.>
Gissar på att ni valde en så tvetydlig fråga med vilje? Taskigt att inte specifiera vilket språk det gäller.

Medlem

Gillar inte Razer annars, men dessa lurar verkar helt ok. Får väl se om man har tur!

Redaktör
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zaxXxen:

Hmm, lite udda val av fråga (tredje frågan) då det engelska namnet på musen ger oss ett svar och det kinesiska namnet på musen ger oss ett annat, båda svaren är alternativ dessutom

Du kan tryggt utgå från att vi baserar frågan på det språk som flest på redaktionen behärskar.

Well shit, kan man ändra svar ? >.>
Gissar på att ni valde en så tvetydlig fråga med vilje? Taskigt att inte specifiera vilket språk det gäller.

Jag kan radera ditt svar om du vill, så du får försöka en gång till. Vill du det?

Om du utgår från vilka språk de flesta i Sverige behärskar och inte, blir det mindre tvetydigt.


signatur
Medlem
Medlem

vore nice å ha till bärbart spel samt till netflix på ipaden


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av zaxXxen:

Hmm, lite udda val av fråga (tredje frågan) då det engelska namnet på musen ger oss ett svar och det kinesiska namnet på musen ger oss ett annat, båda svaren är alternativ dessutom

Du kan tryggt utgå från att vi baserar frågan på det språk som flest på redaktionen behärskar.

Well shit, kan man ändra svar ? >.>
Gissar på att ni valde en så tvetydlig fråga med vilje? Taskigt att inte specifiera vilket språk det gäller.

Jag kan radera ditt svar om du vill, så du får försöka en gång till. Vill du det?

Om du utgår från vilka språk de flesta i Sverige behärskar och inte, blir det mindre tvetydigt.

Radera gärna.

Medlem

Hade ju varit helt underbart som komplement till laptop'en!

Medlem

Läcker färg på dessa!

12
Skriv svar