War of the Vikings är nu tillgängligt på Steam

Robot
War of the Vikings är nu tillgängligt på Steam
Medlem
War of the Vikings är nu tillgängligt på Steam

Köpte det asap, fett coolt spel! Får dock brutalspö av en del gäng ^^

CFW
Medlem

Kul att köra mot Fatshark-pågarna

Medlem

På tal om Steam och Valve så kanske det borde skrivas om att Valve har skickat in en trademark-ansökan gällande Half-Life 3?

Inaktiv
Skrivet av Margy:

På tal om Steam och Valve så kanske det borde skrivas om att Valve har skickat in en trademark-ansökan gällande Half-Life 3?

Källa?

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Margy:

På tal om Steam och Valve så kanske det borde skrivas om att Valve har skickat in en trademark-ansökan gällande Half-Life 3?

Källa?

NeoGAF men deras server kraschade strax efter nyheten dök upp.

Inaktiv
Skrivet av Margy:
Skrivet av Grimley:
Skrivet av Margy:

På tal om Steam och Valve så kanske det borde skrivas om att Valve har skickat in en trademark-ansökan gällande Half-Life 3?

Källa?

NeoGAF men deras server kraschade strax efter nyheten dök upp.

Haha!

Såg nu:
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20131001/valve-ansoker-om-v...

Medlem

Redigt roligt spel men dom där jädra skyttarna får mig hela tiden

k3m
Medlem

vad är det för genre? vad gör man i spelet?

Medlem
Skrivet av k3m:

vad är det för genre? vad gör man i spelet?

Dödar andra vikingar online.

Medlem

tänk dig typ cs me svärd o yxa

Inaktiv

Riktigt roligt spel imo.

Medlem

Superkul! Glad överraskning efter besvikelsen som var War of the Roses.

Medlem

Fråga: Är det samma typ av rötna combat som i war of roses eller har dom ändrat nått? Jag föredrar ju Chivalry MW fightingsystem...Om det säger er nått... War of roses kändes så extremt stelt och är ingen fan av mount and blades typ av combat...

k3m
Medlem
Skrivet av shagul:

tänk dig typ cs me svärd o yxa

bra beskrivning, då vet jag.

Medlem

är det köpvärt?


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av UrsusLeander:

Fråga: Är det samma typ av rötna combat som i war of roses eller har dom ändrat nått? Jag föredrar ju Chivalry MW fightingsystem...Om det säger er nått... War of roses kändes så extremt stelt och är ingen fan av mount and blades typ av combat...

Yes, det är mycket mer fartfyllt än War of the Roses, själv var jag ett fan av M&B när jag testade WotR och blev grymt besviken av hur oprecist, stelt och tråkigt det var. War of the Vikings är som ett helt nytt spel, grymt mycket mer underhållande imo, och då har jag bara kört "early early access", closed betan(alpha) som bara var tillgänglig till WotR ägare.

Medlem
Skrivet av Ermus:
Skrivet av UrsusLeander:

Fråga: Är det samma typ av rötna combat som i war of roses eller har dom ändrat nått? Jag föredrar ju Chivalry MW fightingsystem...Om det säger er nått... War of roses kändes så extremt stelt och är ingen fan av mount and blades typ av combat...

Yes, det är mycket mer fartfyllt än War of the Roses, själv var jag ett fan av M&B när jag testade WotR och blev grymt besviken av hur oprecist, stelt och tråkigt det var. War of the Vikings är som ett helt nytt spel, grymt mycket mer underhållande imo, och då har jag bara kört "early early access", closed betan(alpha) som bara var tillgänglig till WotR ägare.

Gjorde en chansning och kirrade Wotv. Underbart när en chansning går hem. Hur kul som helst ju. Och detta är bara early acces med. Kommer bli grymt detta spelet,,Är redan grymt..!!

1
Skriv svar