Battlefield: Bad Company 2 filmat

Medlem
Skrivet av CreepyCruel:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av bananskal:

jag fick tag i en betanyckel:) men var ska man skriva in den?? tack på förhand

Gå in i playstation store, sen uppe i högra hörnet finns Redeem Codes

Står ogiltigt för mig!

Du använder ditt rätta konto då? Om du fick din nyckel från ESL eller FZ så ska du använda ditt EU-konto. Om från Fileplanet så måste du använda ditt USA-konto.

Laddar ner nu!!

Jag använder mitt EU-konto, med min FZ nyckel... WTF?

Medlem
Skrivet av Nipster:

Revolvern är en MP-412 REX. Märkligt val..

[http://world.guns.ru/handguns/hg49-e.htm]

Kanske inte så märkligt, då prickskytte geväret även det var ryskt, kan tänka mig att spelaren körde som ryss helt enkelt.

Fast, å andra sidan är det en väldigt udda pistol må jag medge.

Medlem

Snygg C4-kill


signatur

La la la lag!

Inaktiv

längtar som f-n ! skräll att man inte fick nån betanykel igår, datan lagga precis fast kl 9 megafail! Ljudet är ju outstanding:up:

Medlem

Mycket snygg grafik och helt otroligt bra ljud, men gud vad arkad att kuta runt med ett sniper-gevär?! LOL, hoppas dom inte gör det till nåt nytt CS bara för omkringspringandes halshuggna hönor i tolvårsåldern. Om jag vill kuta omkring och spreja med snipergevär så finns Modern Warfare och Counterstrike. Eller Quake.

Medlem
Skrivet av Vad Är Mitt Namn?:

HAR NI INGEN BETAKOD ÄN?

http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta

Antar att dom är slut nu, jag fick bara "-999" som nyckel.

Medlem

Kan det bli mycket fränare än så här eller? Fan, detta blir grymt vettu!

Medlem

Hm, några har pratat om ljudet, får mig att tänka på EAX 5.0 till Battlefield 2, stöds det i Frostbite motorn?

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Wartex:

Med största säkerhet en uppgjord film, men det ser gött ut ändå. Var så tufft hur ljudet blev mer burkigt när han gick inomhus. Hoppas det inte var gjort i efterhand.

Sen, vad var det för skum pistol han hade? Såg ut som någon futuristisk blandning av en revolver och en Desert Eagle.

Är du hög eller något? Varför tycker du den ser uppgjord ut?

Det där "burkiga" ljudet när man går inomhus är ju något man använt sen flera år tillbaka i spel.

Tror han menar att dom kanske gjort upp lite så videon blir bättre, med tanke på att han var bra långsam med snipern men ändå sköt inte killen på taket som sikta på honom eller han vid maskingeväret som också var riktad mot honom, eller ens den första killen som fortsatte springa rakt emot så han får klar linje att skjuta. Kändes lite som att det var springande måltavlor bara för att dom ska kunna visa hur ballt man kan få till det när man kör.

Blir ett givet köp när det släpps, till PC dock. Skönt att dom utvecklat förstörelsen ännu mer så hus förfaller vid för mycket förstörelse

Medlem
Skrivet av Securion:

Mycket snygg grafik och helt otroligt bra ljud, men gud vad arkad att kuta runt med ett sniper-gevär?! LOL, hoppas dom inte gör det till nåt nytt CS bara för omkringspringandes halshuggna hönor i tolvårsåldern. Om jag vill kuta omkring och spreja med snipergevär så finns Modern Warfare och Counterstrike. Eller Quake.

Har du någonsin spelat ett BF-spel? Varför skulle man INTE kunna kuta runt med ett sniper-gevär?

Medlem

Efter Dragon Rising och MW2 är jag skeptisk till BC2 tills det visar sig att det är ett ordentligt PC-spel.

Vill gärna se en film från PC-versionen också.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av BlueToxic:
Skrivet av Vad Är Mitt Namn?:

HAR NI INGEN BETAKOD ÄN?

http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta

Antar att dom är slut nu, jag fick bara "-999" som nyckel.

okej, fanns ju bara 5000 ändå :/.
Ska leta vidare efter betanycklar.

Medlem

En annan video från samma bana med bättre kvalité http://www.youtube.com/watch?v=vvsP_DL7eD0


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

hur länge håller betan på?

Medlem

Till februari har jag läst nånstans, riktigt skönt spel! Spelat 2.5 timme nu, fina effekter mycket rök som ligger kvar och ljudet är helt underbart! Kört omkring en del med en tank, sköt på en väg mellan ett par byggnader och rutorna gick sönder pga tryckvågen rätt najs

Medlem

ser helt sjukt bra ut, garanterat köp <3 dice

Medlem

*längtar efter potentiellt Project Reality till detta* =D


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Någon sade för ett tag sedan att en beta till PC skulle komma i December, någon här som har någon aning om det kommer att komma en beta till PC versionen?

Medlem

Det här ska köpas! det måste bli bra till pc..

men tills den 5 mars så lirar jag för fullt 2142 BATTLEFIELD! det e så sköj så:D:up:

Medlem

det här Säter CoD Moder warfare 2 på hyllan

Medlem

Satan i gatan vad smutt det ser ut!

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Till februari har jag läst nånstans, riktigt skönt spel! Spelat 2.5 timme nu, fina effekter mycket rök som ligger kvar och ljudet är helt underbart! Kört omkring en del med en tank, sköt på en väg mellan ett par byggnader och rutorna gick sönder pga tryckvågen rätt najs

Nästan så att man kmr hinna tröttna innan spelet släpps då!

Medlem

Hur är det med flyplan, finns det i betan och kommer det finnas i retail? Sj hoppas jag inte på det eftersom dessa är ruskigt obalanserade i BF2. :/

Medlem

Grymt häftig film, älskade ljudet från maskingevären när han sprang förbi pansarvagnarna!

Medlem

Tråkigt att spelaren i klipper inte har någon aning om hur man skall spela som sniper.

Medlem

Undra om de fixat fordons fysiken? och den löjligt sega hastigheten på fordonen överhuvudtaget?

Något som verkligen är fult är nät stora stenblock faller rakt igenom backen, det ser förjävligt ut! Men skulle väl bli för många fysiska objekt..

Överlag ser ju spelet faktist ut att fungera jävligt bra, hitbox, fysik och så! Inte som Bugfield 2!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Undra om de fixat fordons fysiken? och den löjligt sega hastigheten på fordonen överhuvudtaget?

Något som verkligen är fult är nät stora stenblock faller rakt igenom backen, det ser förjävligt ut! Men skulle väl bli för många fysiska objekt..

Överlag ser ju spelet faktist ut att fungera jävligt bra, hitbox, fysik och så! Inte som Bugfield 2!

Absolut, hitboxen ser riktigt bra ut. Bf2s hitbox är ju katastrof :/

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tråkigt att spelaren i klipper inte har någon aning om hur man skall spela som sniper.

Först och främst lyckas han väl rätt bra? Sen om han inte spelar som "du" eller ett "pro" spelar ju ingen roll då..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

gamespot har nycklar kvar för er som inte fick någon

http://www.gamespot.com/event/codes/battlefield-bc2-beta/


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Börjar bli allt mer övertygad om att köpa det här spelet, älskade bf 1943 första bf jag kört. Längtar...


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Skriv svar