Är ett nytt Dino Crisis på gång?
HOPPAS!!! Dino Crisis var en av mina favoritserier som liten knatte. Det första spelet var fantastiskt och jag spelade ut det minst fem gånger, tvåan var inte lika vass men fortfarande bra, spelade nog igenom det säkert 4-6 gånger.
Jag håller tummarna så hårt så blodcirkulationen stryps. Om ryktet visar sig vara sant, snälla gör en uppföljare som är mest lik orginalet! 3an var skräp!
Lite skumt att den här nyheten skulle dyka upp nu, då jag bara för några dagar sedan tänkte "vore fränt om dom gjorde ett nytt Dino Crisis" xD
Game long and prosper
Vilket av dom 2 var det man tog ut den jättegigantiska T-rex liknande saken med en satellit? Det spelet var skoj iaf
Det var i 2an. Jävla träffsäkerhet alltså Jag ser gärna att det kommer ett nytt Dino Crisis. Fattar inte varför dom bara la ner serien så där. Jag vet att 3an kom till Xbox men jag testade det aldrig.
Dino crisis = resident evil fast med dinosaurier
Ser bara positiva saker med den meningen
Jo säger inte att det är negativt tyckte dino crisis var grymt när det först kom! Men kanske var för att det var så likte resident evil på den tiden
Vilket av dom 2 var det man tog ut den jättegigantiska T-rex liknande saken med en satellit? Det spelet var skoj iaf
Det var i 2an. Jävla träffsäkerhet alltså Jag ser gärna att det kommer ett nytt Dino Crisis. Fattar inte varför dom bara la ner serien så där. Jag vet att 3an kom till Xbox men jag testade det aldrig.
Trean var skräp! Storyn hade ingenting med föregångarna att göra, förutom någon detalj om "the third energy", typ att det var en gammal föregångare till den moderna teknologin i spelet.. Kameravinklarna var designade av Lucifer själv och gameplay var väldigt medioker...det enda positiva jag kan komma på om spelet är att slutbossen var utmanande och tog några försök att komma förbi
Game long and prosper