Rainbow Six: Siege körs i 60 fps på alla plattformar

Medlem
Skrivet av showerguy:

Är det nån mer som tror på flopp? Förenklat, miktrotransaktioner, DLC och annat.

Allt betyder inte att det blir dlcer och mikrotransaktioner, fast visst dlc lär väl vara troligt då dom allra flesta spel har det nu.
Men mikrotransaktioner tror jag knappast, och flopp blir det knappast heller.

Medlem

signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av zliddret:

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Inte?! Helt värdelöst! rainbow six måste ha sp. Ytterliggare ett spel som jag tappar intresse för innan det ens släppts.

vet inte vart FZ fått det ifrån att det inte finns singelplayer, men det ska finnas "Couture couldn't say much about single-player in Siege other than that the team is aware it's "a big part" of the experience. "The scope of the single-player is not completely clear yet, so I cannot really elaborate on it," he explained. "All I know is that the message we have on the production floor is like, 'All the comments online, people are always talking about single-player. So we're gonna have something for them.' But I can't say if it will be more cinematic [like Patriots was] yet."

http://www.destructoid.com/ubisoft-talks-single-player-in-rai...


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av flamgorilla:

Skäms på dig, gif:en är inte i 60 fps


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Propy:
Skrivet av zliddret:

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Inte?! Helt värdelöst! rainbow six måste ha sp. Ytterliggare ett spel som jag tappar intresse för innan det ens släppts.

vet inte vart FZ fått det ifrån att det inte finns singelplayer, men det ska finnas "Couture couldn't say much about single-player in Siege other than that the team is aware it's "a big part" of the experience. "The scope of the single-player is not completely clear yet, so I cannot really elaborate on it," he explained. "All I know is that the message we have on the production floor is like, 'All the comments online, people are always talking about single-player. So we're gonna have something for them.' But I can't say if it will be more cinematic [like Patriots was] yet."

http://www.destructoid.com/ubisoft-talks-single-player-in-rai...

Då kan man andas ut alltså, dåligt att fz inte tagit del av den infon. Sure det skulle nog vara roligt som ett mp endast men jag såg fram emot att lira lite vettig single player då vegas var inte något som fick mig att jubla. Men då var det ju lugnt

Medlem
Skrivet av zliddret:

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Källa?! Fan om du har rätt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av zliddret:

tycker det suger att inte en single pleyer del kommer finnas..

Källa?! Fan om du har rätt...

fick förklarat en bit här uppe att det kommer finnas sp, bara fz som inte tagit och lagt in utan sa att detta bara var multi

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av showerguy:

Är det nån mer som tror på flopp? Förenklat, miktrotransaktioner, DLC och annat.

Allt betyder inte att det blir dlcer och mikrotransaktioner, fast visst dlc lär väl vara troligt då dom allra flesta spel har det nu.
Men mikrotransaktioner tror jag knappast, och flopp blir det knappast heller.

Flopp kommer det verkligen bli. Alla spel som hypas upp och skickas ut löften innan blir flopp.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av showerguy:

Är det nån mer som tror på flopp? Förenklat, miktrotransaktioner, DLC och annat.

Allt betyder inte att det blir dlcer och mikrotransaktioner, fast visst dlc lär väl vara troligt då dom allra flesta spel har det nu.
Men mikrotransaktioner tror jag knappast, och flopp blir det knappast heller.

Flopp kommer det verkligen bli. Alla spel som hypas upp och skickas ut löften innan blir flopp.

Så du dömer ut ett spel innan du ens vet hur det blir? Inte så smart drag från dig, spelet blir knappast en flopp, dom enda rainbow six spelen jag vet som var stora floppar var rainbow six vegas 1 och 2, detta kommer ju innehålla ännu mer taktik bara inom multiplayer och samma kommer det nog göra inom single player.

12
Skriv svar