Battlefield 2-patchen är släppt

Medlem

Underbart! Här ska spelas!!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Coola böner.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv
Medlem

Ontopic: fasen vad skojs med den heta versionen av patchen, här ska testas.

Offtopic:

Skrivet av Eottt:

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSRT

Skrivet av MrK66:

Jag var först!

DOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW!!!:(

Seriöst.. ska sådan här skit tillåtas på FZ?
Orkar fan inte med det på alla oseriösa Amerikanska sidor.


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Här ska spelas BF.

Medlem

asså är det bara jag eller tycker nån mer att torrenten inte går snabbt? min växlar mellan 10-100kb...

Medlem

Skulle gärna skaffa det, men lirar PR så får vänta några veckor tills dom släpper en patch till det kompatibel med 1.50. =(


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Laddar hem patchen nu, blir o lira d först efter att man flyttat.. och när man har bredband i nya lägenheten


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

Jahapp, då blir det till att installera gamla hederliga BF2 igen då.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem
Medlem

ska tankas nu tackar Fz!

Ni som har testat den nya verisonen. snälla skriv en liten resencion om hur patchen var. uppfyllde den era förväntningar osv :)! tack o gäjjjma på nu

edit: sigh!!! har min bf2 skiva i andra datorn.. är 12 mil ifrån här suck.. har bara fodralet här känns inte kul alls. jag vill ju lira!

Medlem
Skrivet av DreD:

Ontopic: fasen vad skojs med den heta versionen av patchen, här ska testas.

Offtopic:

Skrivet av Eottt:

FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSRT

Skrivet av MrK66:

Jag var först!

DOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWW!!!:(

Seriöst.. ska sådan här skit tillåtas på FZ?
Orkar fan inte med det på alla oseriösa Amerikanska sidor.

Sluta grina, det tillåts inte.

Lirat 2 timmar, känns jevligt najs!


signatur

B lup

Medlem
Inaktiv

Vilket program använder man för att öppna 1.50?

Inaktiv
Skrivet av sturish:

ska tankas nu tackar Fz!

Ni som har testat den nya verisonen. snälla skriv en liten resencion om hur patchen var. uppfyllde den era förväntningar osv :)! tack o gäjjjma på nu

edit: sigh!!! har min bf2 skiva i andra datorn.. är 12 mil ifrån här suck.. har bara fodralet här känns inte kul alls. jag vill ju lira!

Du behöver inte skivan efter nya patchen

Medlem

vadå? bara klicka och kör igång det..

Inaktiv

Blir så trött ... här har man gått och väntat i över 2 timmar , fått hem över 70% och så bryts helt plötsligt anslutningen för att "källfilen inte kunde läsas"!!!! VA FAAAAN :evil: vilken pungspark... nån annan som har haft samma skit?

Medlem

Måste vara något fel med din uppkoppling, Byxror. Testat starta om din router? Om du nu använder en router, vill säga.

Medlem

För en stund trodde jag att jag kommit in på idg.se med tanke på kvaliteten på kommentarerna här.

Men nu äntligen är det i alla fall dags att plocka fram den gamla BF2-skivan ur garderoben och springa in och få storspö under några kvällar innan jag tröttnar igen för att jag är en sopa på det här spelet Men kul kommer det vara under tiden åtminstone!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Efter fyra timmar och på 97,2% så säger den fel och stänger ned min webbläsare? Vad fan handlar det om egentligen?!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Efter fyra timmar och på 97,2% så säger den fel och stänger ned min webbläsare? Vad fan handlar det om egentligen?!

Du använder inte torrents, det är vad det handlar om. Filen nertankad på 8 minuter utan några problem. Lycka till ;=)


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Vet inte hur lång tid tankningen med torrent tog, för jag var ute och promenerade medan den tankades, men det gick snabbt i alla fall. Installationen gick också snabbt och smärtfritt. En bonus är att den där jobbiga väntetiden som man fick innan själva programmet kom igång (om nu ni fick en sådan) är borta i det senaste patchprogrammet. Ska snart prova och spela lite också, men jag förväntar mig inga problem.

Medlem

Spelade 10 minuter innan jag tog bort det igen. Hitboxen är fortfarande helt värdelös, blir trött när man ligger och pronar och drar av 3 bulor med en 50. cal sniper mot en snubbe som springer rakt mot en på 100 meters håll och inget av skotten dödar fastän jag siktar rakt på personen...


signatur

<3

Medlem

Nu har jag spelat några rundor, allt gick felfritt och jag kunde starta BF2 utan problem efter patchen (alltid haft problem med det innan).

Medlem

Då blir det till att börja spela igen då.

70 år sedan andra världskriget började... glöm inte...

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av kebbe:

Efter fyra timmar och på 97,2% så säger den fel och stänger ned min webbläsare? Vad fan handlar det om egentligen?!

Du använder inte torrents, det är vad det handlar om. Filen nertankad på 8 minuter utan några problem. Lycka till ;=)

Haha, inte direkt. Filen tankade i 68 kb/s för min del (i torrent alldelse nyss) och hade en beräknad tid på nästan nästan 8 timmar.

Medlem

Någon som kommer ihåg hur man Patchade 1.41 MANUELLT ?

Får patch faild hela tiden.

Mvh Reach

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Aftonstjaerna:
Skrivet av kebbe:

Efter fyra timmar och på 97,2% så säger den fel och stänger ned min webbläsare? Vad fan handlar det om egentligen?!

Du använder inte torrents, det är vad det handlar om. Filen nertankad på 8 minuter utan några problem. Lycka till ;=)

Haha, inte direkt. Filen tankade i 68 kb/s för min del (i torrent alldelse nyss) och hade en beräknad tid på nästan nästan 8 timmar.

Fast den går ju upp och ner hela tiden. Det brukar börja lite segt, sen trappar den upp. Räkna med att ligga över åtminstone 100 kB/s.

Själv var man som högst uppe i 4.6 MB/s, men vanligast låg jag vid 500 kB - 1 MB/s ungefär vilket inte är helt fy skam.

Medlem

Någon förbättring har jag svårt att se förutom att vi fick boosterpacks gratis.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Det är en riktigt macho-patch! 2GB...

123
Skriv svar