Star Wars: Battlefront - Fem förhoppningar, fem farhågor

Medlem

Farhågor: Dice, Battlelog, Battlepack, Premium

Medlem
Skrivet av kebbe:

Farhågor: Dice, Battlelog, Battlepack, Premium

Haha är ju DICE vi snackar om så självklart kommer dessa farhågor att besannas!

Medlem
Medlem

Låter som att vad ni vill ha är Battlefield med Star Wars-skin. Utan ljussablar är det ganska ointressant. Kanske de gamla striderna mellan stora slagskepp med bordningar skulle kunna kompensera för det, men vanliga matcher skulle för mig vara helt ointressanta.

Medlem

Titan läge från 2142 fast med en eller ett par AT-ATs vore ju fantastiskt. Gillar även era förhoppningar FZ eftersom det är liknande saker jag hoppas på, tror dock aldrig EA kommer vilja ge mod stöd till sina spel längre p.g.a. hur mycket pengar de förlorar om de låter folk göra content gratis.

Medlem
Skrivet av LordVaakos:

Titan läge från 2142 fast med en eller ett par AT-ATs vore ju fantastiskt. Gillar även era förhoppningar FZ eftersom det är liknande saker jag hoppas på, tror dock aldrig EA kommer vilja ge mod stöd till sina spel längre p.g.a. hur mycket pengar de förlorar om de låter folk göra content gratis.

Jag förstår inte argumentet att modstöd gör att dom förlorar pengar.

Fast när jag nu tänker efter så kanske det stämmer.
EA är rädda att andra ska göra saker gratis som är bättre än deras egna premium DLC paket och då kanske dom inte köper det.
Tycker ist dom borde så fall ge modstöd och sen sluta med små kartpaket DLC och göra större expansioner


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

I need it.


signatur

"I did put the fires out" - "You made them worse!" - "Worse?!.. Or better?"

ELF
Medlem

Fast var det inte i Battlefront 1 eller 2 som det fanns hjältar med ljussablar eller var det kanske modden till Battlefield 1942?
Vill i alla fall minnas att det fungerade riktigt bra då och har för mig att det fanns en maxgräns för hur många hjältar det kunde finnas på vardera lag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

http://i.imgur.com/ARbv1S1.png?1

Lite intressant och se att föregångaren hade så mycket mer material än detta spel. lite tråkigt kan jag tycka

Medlem

De måste göra så man kan förstöra en massa omgivning, kolla hur mycket plats det finns för bush wookies att gömma sig.

12
Skriv svar