Vad andvänder ni för tv?

Medlem

Jag kör en 40" full hd bravia och får en fantastisk bild med mitt playstation 3


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Jühan:

Panasonic PX80 42 tums plasma.

Ahh, hur länge har du haft den? Panasonicplasmas har rätt ofta ett fabrikationsfel som gör så att du får ränder i bilden pga att en skumgummilist på typ 10 cm på framsidan av panelen oxiderar en gas som tydligen inte fungerar vidare väl med plasmatvs.

Köpte den i april en kompis har en likadan som han köpte ca en månad tidigare än mig. Du har ingen länk eller nått typ nån tråd i minhembios forum?

Panasonic är inne på sin 11e generation paneler och har tillverkat plasma tv längst dom som har hållit på näst längst är Pioneer som är inne på sin 9onde generation. Så Panasonic och Pioneer gör dom absolut bästa plasma apparaterna på marknaden skulle aldrig kunna tänka mig köpa något annat märke än just dom två när det gäller plasma.

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Jühan:

Panasonic PX80 42 tums plasma.

Ahh, hur länge har du haft den? Panasonicplasmas har rätt ofta ett fabrikationsfel som gör så att du får ränder i bilden pga att en skumgummilist på typ 10 cm på framsidan av panelen oxiderar en gas som tydligen inte fungerar vidare väl med plasmatvs.

Köpte den i april en kompis har en likadan som han köpte ca en månad tidigare än mig. Du har ingen länk eller nått typ nån tråd i minhembios forum?

Panasonic är inne på sin 11e generation paneler och har tillverkat plasma tv längst dom som har hållit på näst längst är Pioneer som är inne på sin 9onde generation. Så Panasonic och Pioneer gör dom absolut bästa plasma apparaterna på marknaden skulle aldrig kunna tänka mig köpa något annat märke än just dom två när det gäller plasma.

Nah, inga länkar här inte, tar det efter egna erfarenheter då man faktiskt bytte paneler på Panasonicplasmas för ett tag sen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

42" Philips LCD , minns ej modellnummer

1080p


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Jühan:

Panasonic PX80 42 tums plasma.

Ahh, hur länge har du haft den? Panasonicplasmas har rätt ofta ett fabrikationsfel som gör så att du får ränder i bilden pga att en skumgummilist på typ 10 cm på framsidan av panelen oxiderar en gas som tydligen inte fungerar vidare väl med plasmatvs.

Köpte den i april en kompis har en likadan som han köpte ca en månad tidigare än mig. Du har ingen länk eller nått typ nån tråd i minhembios forum?

Panasonic är inne på sin 11e generation paneler och har tillverkat plasma tv längst dom som har hållit på näst längst är Pioneer som är inne på sin 9onde generation. Så Panasonic och Pioneer gör dom absolut bästa plasma apparaterna på marknaden skulle aldrig kunna tänka mig köpa något annat märke än just dom två när det gäller plasma.

Nah, inga länkar här inte, tar det efter egna erfarenheter då man faktiskt bytte paneler på Panasonicplasmas för ett tag sen.

Okej coolt Så du jobbar med sånt du?

Inaktiv

Även jag kör på plasma, funkar klockrent. Har en Pansonic PX80 42" och är hur nöjd som helst. Att plasma inte skulle vara rekommenderat för spel tar jag som skitsnack. Dessa "inbränningar" alla snackar om händer inte längre, åtminstone inte på Panasonics plasmor, och skulle de göra det så kan de omöjligt vara permanenta iaf. PX80 har dessutom sjukt bra responstid vilket gör den perfekt för spel.

Säger inte att plasma är bättre än LCD, känns bara rätt trångsynt att säga att LCD är bättre för spel än plasma, handlar endast om vilken modell man väljer. Finns LCD som är helt värdelösa för spel.

Medlem

solklart på en 50" plasma widescreen som man lirar på inget mindre XD

Inaktiv

Kör på en Samsung LE-40A656, helnöjd:)


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem

32 tums Samsung LCD tv, Funkar skitbra

Medlem

Har en Philips 42 tums LCD mycket nöjd med den


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av erge:

Samsung LE-52F96BD

1080p här också. Blev en oerhört stor skillnad mot för min gamla 32" på 720p.

Sorry men hur fan kan man slänga ut 30000 på en tv??


signatur

B lup

Medlem

Har en Panasonic PX70. Har haft den över ett år. Jag är riktigt nöjd med den.

Inaktiv

VIKTIGT! VIKTIGT! VIKTIGT!

Först och främst vill jag bara poängtera att ni borde skriva tv namnet samt fabrikat på utan att länka iväg och för det andra så om ni måste länka iväg så gör det till tillverkarens egna sida.

mindre viktigt
Jag äger ingen egen tv, men en speldator så tyck inte jätte synd om mig, jag brukar spel xbox på familjens Pioneer 50" plasma. Det funkar bra även fast det bara kan max levera 1080i. Om jag inte missminner så stödjer väl inte 360 1080p så jag vet inte varför ni sitter och säger att alla spel blir himla mycket bättre. Lika så TV sänds sällan i HD och Blue-ray är det enda rätta formatet för HD film och det har väl inte alla?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

VIKTIGT! VIKTIGT! VIKTIGT!

Först och främst vill jag bara poängtera att ni borde skriva tv namnet samt fabrikat på utan att länka iväg och för det andra så om ni måste länka iväg så gör det till tillverkarens egna sida.

mindre viktigt
Jag äger ingen egen tv, men en speldator så tyck inte jätte synd om mig, jag brukar spel xbox på familjens Pioneer 50" plasma. Det funkar bra även fast det bara kan max levera 1080i. Om jag inte missminner så stödjer väl inte 360 1080p så jag vet inte varför ni sitter och säger att alla spel blir himla mycket bättre. Lika så TV sänds sällan i HD och Blue-ray är det enda rätta formatet för HD film och det har väl inte alla?

Det finns en del 360-spel med stöd för 1080p, annars skalar Xboxen upp bilden utan problem eller prestandaförlust.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Eottt:
Skrivet av erge:

Samsung LE-52F96BD

1080p här också. Blev en oerhört stor skillnad mot för min gamla 32" på 720p.

Sorry men hur fan kan man slänga ut 30000 på en tv??

:$

Den låg dessvärre på närmare 40 000kr när jag köpte den för snart ett år sen. Men du kan vara lugn, det var inga större summor pengar för mig.

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av erge:

Samsung LE-52F96BD

1080p här också. Blev en oerhört stor skillnad mot för min gamla 32" på 720p.

Sorry men hur fan kan man slänga ut 30000 på en tv??

:$

Den låg dessvärre på närmare 40 000kr när jag köpte den för snart ett år sen. Men du kan vara lugn, det var inga större summor pengar för mig.

Wow, nu blir du säkert super poppis!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av erge:
Skrivet av Eottt:
Skrivet av erge:

Samsung LE-52F96BD

1080p här också. Blev en oerhört stor skillnad mot för min gamla 32" på 720p.

Sorry men hur fan kan man slänga ut 30000 på en tv??

:$

Den låg dessvärre på närmare 40 000kr när jag köpte den för snart ett år sen. Men du kan vara lugn, det var inga större summor pengar för mig.

Wow, nu blir du säkert super poppis!

Ja absolut! Men då skulle ni bara veta vad jag har lagt ut på min stereoanläggning och vad jag kör för bil också! Dåå hade jag blivit poppis och alla nerds hade blivit helt galet avundsjuka! Åh jag blir alldeles varm inombords av bara tanken!

Medlem

Ha ha, troll!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

83òr äger.

fråga, verkar som "alla" kör med platt? är CRT helt utött? äre bara jag som äger två?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

83òr äger.

fråga, verkar som "alla" kör med platt? är CRT helt utött? äre bara jag som äger två?

Aismän, man måste ju hänga med i utvecklingen. Satsa på en ny TV! Dom är inte alls dyra idag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:

83òr äger.

fråga, verkar som "alla" kör med platt? är CRT helt utött? äre bara jag som äger två?

Aismän, man måste ju hänga med i utvecklingen. Satsa på en ny TV! Dom är inte alls dyra idag.

Vill man ha en bra tv får man spy ut lite mera pengar , om vi sejer så


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

12
Skriv svar