Snart kan du spela Hitman-betan, se trailern redan nu

Robot
Snart kan du spela Hitman-betan, se trailern redan nu

Men bara om du förhandsbokar spelet.


Medlem
Snart kan du spela Hitman-betan, se trailern redan nu

Har alltid gillat Hitmanserien och är såklart bra sugen på detta med, men är inte särskilt nöjd med det här episodformatet.

Medlem

Dom borde satt in det ica vi har....

uppdrag 1: Du måste lönnmörda ett paket långfil

uppdrag 2: Klä ut dig till anställd och ta ihjäl nya ica stig

Medlem

Segt att man måste förboka för att få testa. Gör mig ännu mer skeptisk till nya Hitman... Ger den nya marknadsstrategin på spelfronten 1 av 5 skrattande apor.

Men...

Den som lever får se. Får nog räkna med ett par tre år innan jag köper det. Om man inte blir helt hänförd av någon youtube/twitchare som lirar det.

Medlem

Var sjukt sugen på Hitman, men fullständigt tappat intresset. Har förra kvar som jag inte hann med att spela så mycket, så det blir till att köra den istället. Synd, det här var grym hitvarning tills de fookade up det.

Medlem

Preorder så får du spela ett demo*

Medlem

Bara dom har ett annat save system än det senaste blir jag glad.

Medlem

Är det nu man hoppas på att RELOADED fortfarande gör sitt?

Because im aint gonna pay for this shit

Medlem

"Hjälp oss att betatesta spelet så folk slipper köpa grisen i säcken och bli missnöjda, men endast om du köper grisen i säcken..."

Genialiskt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Nu är det ju ytterst vanligt med betatestandet vid förhandsbokning, låter nästan som att Hitman gör detta unikt på kommentatorerna. Sedan om det är bra och dåligt är ju såklart en annan sak.

Sedan det här med episod formeen kan komma att gynna Hitman om det görs rätt. Frågan är dock om detgörs på det vettiga sättet eller på klassiskt vis.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Är det nu man hoppas på att RELOADED fortfarande gör sitt?

Because im aint gonna pay for this shit

jag skulle inte ens ladda ner spelet från diverse torrent sidor, jag gillade senaste hitman spelet. Men när jag läste att detta skulle bli episod baserat så vill jag inte ens lägga pengar på det, köper hellre något annat som gynnar mig bättre.

Medlem

Nej tack!
Betatesta kan de göra själva.

Medlem

saknar tiden på demos jävla trams förboka för att man ska hjälpa till att buggtesta... värdelöst

Vad är det för jävla gnäll på episod formatet som gör att ni bojkottar ett helt spel som ni själva tror kommer va jättebra? Vänta 5 månader och köp skiten, spela alla episoder på rad, gå vidare till nästa spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

tror det kommer bli bättre om dom släpper bana för bana istället för att slänga ut ett halvt spel. bara därför dom gör det.

kommer dock inte köpa det fören hela spelet är släppt.

Medlem

Kommer det en "beta" för varje episod då eller ? xD
Visst nu kommer man väl undan med det någorlunda eftersom det är ett episod spel.
Men när typ EA annonserar en "Beta" med 1 av 14 kartor.
"Demo Beta" vore mer passande.

1
Skriv svar