Aion Beta Key 3-6 Juli

Medlem

Jaså trist. Jag laddade ner senaste klienten via deras patcher igår, och den funkade rakt av.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Någon mer än jag som förbeställt Aion och som skall vara med på samtliga betas innan releasen inkl den som startar i kväll?

Nix. Var nära på att göra det dock, men det låter skoj! Berätta om Closed betan #4 nu! Är det grymt fortfarande? 8)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jobbar tyvärr natt i helgen, men lyckades ta mig någon timme i Lördagskväll å lirade till level8, mer blire på söndagskväll.

Måste få säga att jag är imponerad än så länge, otroligt bra optimerad grafik, tredubbelt så snygg grafik som wow och tredubbelt så mkt FPS på de också med 8x AA.

Hoppas det är lika skoj på högre levlar som låg levels och att raid systemet, samt pvp är väl genomtänkt.

Medlem
Skrivet av yooz1e:

Jobbar tyvärr natt i helgen, men lyckades ta mig någon timme i Lördagskväll å lirade till level8, mer blire på söndagskväll.

Måste få säga att jag är imponerad än så länge, otroligt bra optimerad grafik, tredubbelt så snygg grafik som wow och tredubbelt så mkt FPS på de också med 8x AA.

Hoppas det är lika skoj på högre levlar som låg levels och att raid systemet, samt pvp är väl genomtänkt.

Töh?! Det är ju precis det spelet är. Roligare blir det efter varje område enligt mig. Förresten vad är du för klass? Ångrade att jag valde Assassin när jag fick spela. PvP hann jag inte heller testa så det var ju synd, men det är väl nått med stilen "vingar i abyssen" som låter grymt spännande.

Ett tag blev det så svårt med dom quest jag gjorde med min assassin så jag visste inte vad. Men kan säga att du kommer bli grymt ...hmm, ja inte vet jag. Men när du kommer till staden som ligger luften på en Ö om jag minns rätt blir det grymt. Grymt stor stad med tusentals folk vandrandes, flygandes -you name it. Det är coolt. Så ja, även dom högre levels borde vara roliga för dig!

Ha så kul :):up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

låter som ni gillar spelet, själv tycker jag det inte övertygade mig allt för mycket. Jag väntar nog med betorna, tills release och kanske ett par månader efter det också innan jag köper in spelet. Lycka till!

Medlem

Efter 2 dagars spelande i betan, måste jag då erkänna att Aion inte var något för mig. Som flera av de föregående talarna påpekat är grafik prestandan imponerande, spelmotorn oklanderlig, samt UI och andra detaljer väl fungerande.

Men tyvärr är det bara att erkänna att jag inte alls tilltalas av den färgsprakande och anime influerade grafiken, och gudarna skall veta att jag verkligen försökt bortse från det.

Personligen är det omöjligt att få någon sorts "känsla" för spelet att infinna sig, när allt runt omkring är sockersöt oavsett om det är kobolds, vandrande svampar, pandas, flugor, fåglar etc etc... allt är sött och färg glatt.

Föredrar klart Warhammers lite mer mörka miljö, så det är bara att fortsätta be att Mythic någon gång får rätt på alla bristerna.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Hejsan alla ja spelar också Aion Wee!
Men ja undrar är betan bara över helgen eller är de bara utlottning på helger?
För vorre ju synd om man bara kunde testa på helger vill nöta hela tiden älskar spelet.
suck on wow ska sluta så fort aion kommer ut

Inaktiv

Betan öppnas då och då, brukar som som sagt då vara på helgerna, ett datum, vi säger ifrån torsdag till söndag Det går nog att läsa på deras officiella hemsida.

Medlem

Beta Schedule

* Closed Beta Event #4 July 17-July 20 Focus: Elyos and Asmodian levels 1-25
* Closed Beta Event #5 July 31-August 3 Focus: TBD
* Closed Beta Event #6 August 14-August 17 Focus: TBD

Inaktiv

när kommer de att dela ut beta key för event 5

Medlem
Skrivet av eliasedr:

när kommer de att dela ut beta key för event 5

Troligen inte på FZ men, titta runt lite efter giveaways


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hej all Aion spelande! Jag har en liten fråga till er! Hur fungerar PvP systemet? Finns det item-drop eller vad händer egentligen? Leter efter ett mmorpg som liknar Lineage 2.

Medlem

Titta i tråden "Aion Information" så finner du länkar till svaren på dina frågor.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Men finns det item drop i spelet?

kollade länkarna men ingen av dem gav svaret på den frågan! Item drop är viktigt för mig i ett MMORPG, finns inge bättre än att loota någon annans armor +10 eller liknande

Medlem

Är snäll idag...
Weepings har ordnat en liten tävling på sin blogg:
http://www.fz.se/bloggar/wackablip/p=18278

BeeJac Vet inte vad du menar eller vad item drop är.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

ä det nån som har en extra nyckel åt mig ja skulle va jätte tacksam om ja fick en :D:D

Skriv svar